Tänään 41+6 ja loppu häämöttää....

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
lähettäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kiitos, miehelle sanoin että menis jo vittuilun puolelle jos nyt sieltä päättäis tulla su-ma yönä kun mulla aika ma aamusta 08:)
Kyllä sä vielä toivot että olis menny su-ma yölle. Luuleksä että se käynnistys on joku kivakin juttu? tai että se käynnistyy siitä kerrasta? Käynnistäes voi mennä 3vrk (tai jopa enemmän) ja koko tilanne voi päätyä loppupeleis sektioon.. mieti mitä puhut
 
ap
Kiitos sinulle lähettäjä. Jos sulla noin hermo loppu ole hyvä ja poistu paikalta. Et tainnut käsittää lainkaan mulla sentään huumoria vielä riittää vaikka raskaus näin pitkkällä. Voi jesus että alkoi huvittaa sun viestin sisältö. Ja tosiaan toivon tulee jollain tavalla:)
 
eräs
No voi herranjestas noita kommentteja. Itselläni yliaikainen käynistetty synnytys sujui kuin unelma!!!!! Virallinen kesto tais olla 6h, mutta kyllä siinä oikeestaan n. 12h meni käytännössä. Älä noita kuuntele. Supistukset ottaa kipeetä joo, mutta siksi on lääkkeet. Ja luulenpa, et yliaikaset tulee ulos käynnistäessä helpommin, kuin ne, jotka érilaisista syistä käynnistellään aiemmin.
Edelleen, tsemppiä, hienosti menee. Ja nauti. Ja ota kaikki kipulääkkeet, mitä tarjotaan. Itdse kun eka luulin ilman pärjääväni, mutta kun lääkkeet otti niin aH ihanaa oli!!! <3 !
 
ap
Joo se oli tuo yks kommentti tuolla välissä, mut en pahoita mieltäni kun viestistä näki ei sillä mene ihan putkeen:) Kiitos kaikille kivoista tsemppi viesteistä:) En tiedä alkaako todenteolla jännittää vasta sillon aamusta...
 
nsl
Mulla kävi keskimmäisen kans niin et olis ollut käynnistys ma -aamuna klo 8, mut niinpä vaan neiti syntyi sunnuntaina vähän yli 9 aamulla :) Viikkoja oli 41+6 :))

..Ja nyt siitä on kohta jo kuusi vuotta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Tsemppiä käynnistykseen :) Meillä on käynnistetty kaksi yliaikaista ja kolmas menee varmaan samalla kaavalla. Kohta saat nuuskia huumavaa vauvatuoksua :heart:
Äläs vielä sano :D
Mulla kolme käynnistystä. Oltiin miehen kans molemmat vähän :eek:, kun neljäs päättikin lähteä omia aikojaan syntymään (39 tasan oli viikot). Lapsvesi valui pitkin kinttuja ja ihmeteltiin, että mitäs nyt pitikään tehdä sit... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kiitos, miehelle sanoin että menis jo vittuilun puolelle jos nyt sieltä päättäis tulla su-ma yönä kun mulla aika ma aamusta 08:)
Kyllä sä vielä toivot että olis menny su-ma yölle. Luuleksä että se käynnistys on joku kivakin juttu? tai että se käynnistyy siitä kerrasta? Käynnistäes voi mennä 3vrk (tai jopa enemmän) ja koko tilanne voi päätyä loppupeleis sektioon.. mieti mitä puhut
No eiköhän ollu vähän huumoria kuiteski? ;)

ONNEA MATKAAN ap:lle ja voimia synnytykseen! :)
 

Yhteistyössä