Tänään 41+6 ja loppu häämöttää....

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Tsemppiä käynnistykseen :) Meillä on käynnistetty kaksi yliaikaista ja kolmas menee varmaan samalla kaavalla. Kohta saat nuuskia huumavaa vauvatuoksua :heart:
Äläs vielä sano :D
Mulla kolme käynnistystä. Oltiin miehen kans molemmat vähän :eek:, kun neljäs päättikin lähteä omia aikojaan syntymään (39 tasan oli viikot). Lapsvesi valui pitkin kinttuja ja ihmeteltiin, että mitäs nyt pitikään tehdä sit... :whistle:
Toivoisin että lähtis itellään ja ennen la koska silloin syntyis tän vuoden puolella. :D
 
kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ma sit käynnistetään kun ei ole vielä osannut ulos. Aikas tukalaa alkaa olla jo ja toivon toki loppuis tää mahan perässä vetäminen jo:)
Mullakin piti käynnistää, mutta syntyikin itse samana aamuna. kuuden jälkeen soi miehelle herätyskello, jonka jälkeen tunsin ensimmäiset supistukset ja puolen jälkeen mies lähti töihin ja 15vaille 7, soitin hänet takaisin töistä, jonne hänen ei siis pitänyt mennä, mutta jonne hän soitostani huolimatta meni (en tiedä miksi) noin 10yli seitsemän en kyennyt enää itse soittamaan, missä hän viipyy ja isäni, soitti sitten hänelle, että syntyy nyt ja mies oli sitten puoli 8 aamulla hakemassa. Sairaalassa oltiin kahdeksan jälkeen ja joskus puoli 9osastolla ja noin 20vaille oli lapsi jo syntynyt.
Minulla oli aika käynnistykseen 11 aikaan. Edellisenä iltana oli lähelle kello 21.00 huonekalukaupassa vielä ostamassa "viihdekeskusta" televisiolle ja myyjä kun kysyi, niin sanoin lasketun ajan jo menneen.

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kiitos, miehelle sanoin että menis jo vittuilun puolelle jos nyt sieltä päättäis tulla su-ma yönä kun mulla aika ma aamusta 08:)
Mulle kävi melkein noin. Poika syntyi 42+0. Käynnistys olis ollut seuraavana aamuna( rv 42+1) mutta edellisenä yönä alkoi supistelut ja mentiin sairaalaan. Eivät laittaneet takas kotia (olin vain 2cm auki), vaan tipalla vauhdittivat. Poika syntyi sunnuntai päivällä puoli yhden aikaan.
:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kiitos, miehelle sanoin että menis jo vittuilun puolelle jos nyt sieltä päättäis tulla su-ma yönä kun mulla aika ma aamusta 08:)
Mulle kävi melkein noin. Poika syntyi 42+0. Käynnistys olis ollut seuraavana aamuna( rv 42+1) mutta edellisenä yönä alkoi supistelut ja mentiin sairaalaan. Eivät laittaneet takas kotia (olin vain 2cm auki), vaan tipalla vauhdittivat. Poika syntyi sunnuntai päivällä puoli yhden aikaan.
:D
Sori siis la-su välisenä ömä alkoivat supistelut..
 

Yhteistyössä