Eihän tämä(kään) selitys muuta sitä sinun mantraasi että siitä tulisi lopulta ihminen. Ihan samoin voisi perustella voi keskeyttää sen kiinnittyneen klöntin kehittymisen. Ei sekään enää kehity kun sen ottaa pois.Se on vanhempi ja kehittyneempi, luonnollisen keskenmenon riski pienenee päivä päivältä ja lapsi kasvaa ja varttuu. Kun käytetään ehkäisyä, joka estää kiinnittymisen, se "soluklöntti" ei koskaan etene siihen pisteeseen että alkaa kehittymään sen enempää, mitä on ehtinyt jakautua ennen kiinnittymistään, jos kyseinen solu edes kiinnittyisi. Osa soluista on jo valmiiksi elinkelvottomia ja ne poistuvat itsestään parissa viikossa.
Suhtaudut noin kepeästi ihmisten kuolemaan, mutta sitten kuitenkin itket täällä abortoituja alkioita?Oletat, että jossian kohtaa varsinaisesti välitän, jos joku loukkaantuu mielipiteistäni täällä? Pitäisikö mielestäsi minunkin alkaa kommentoimaan kaikkea harmaana, jotta saan sieluni kyllyydestä haukkua kaikkia? Siinä kysyttiin, minä vastasin ensimmäisen ajatuksen mikä tuli mieleen. Harmi jos se jotakuta haittasi, meidänsuvussa ihmisten kuolemalla usein vitsaillaan eikä oteta kovinkaan vakavasti. Selkeästi toiset sen ottavat. Harmi heidän kannaltaa, mutta minuun se ei taas vaikuta yhtään mitenkään.
Murhattu lapsi on eriasia kun vanhuuteen kuollut mummo. Eipä ole suvussa lapsia kuollut.Suhtaudut noin kepeästi ihmisten kuolemaan, mutta sitten kuitenkin itket täällä abortoituja alkioita?
Niinpä. Ja millä oikeudella tuo vajakki päättää, että jotkut toiset ei saisi surra läheisten kuolemaa eivätkä halua siitä vääntää vitsiä.Suhtaudut noin kepeästi ihmisten kuolemaan, mutta sitten kuitenkin itket täällä abortoituja alkioita?
Itse käytän vain kumia ja toivotan tervetulleeksi jokaisen vauvan, joten se ei omaan ehkäisyyni vaikuta lainkaan.Eihän tämä(kään) selitys muuta sitä sinun mantraasi että siitä tulisi lopulta ihminen. Ihan samoin voisi perustella voi keskeyttää sen kiinnittyneen klöntin kehittymisen. Ei sekään enää kehity kun sen ottaa pois.
Sinun johtoajatus on koko ajan ollut että niistä soluista kasvaa ihminen. Sinä vain olet omasta käytännöllisistä syistä (voit käyttää ehkäisyä hyvällä omallatunnolla) vetänyt keinotekoisen rajan kiinnittymiseen vaikka tosiasiassa siitä solurykelmästä tulisi ihan samalla tavalla ihminen.
Sä olet kyllä mulle ainakin pelkkä huvituksen aihe koska ei tuollaista ihmistä voi kukaan ottaa tosissaan.Ja sitten valitetaan kun vastailen.
Vanhuuteen kuollut mummo on mulle vain murhattu vauva. Surullista, että sä hyväksyt vauvojen murhaamisen.Murhattu lapsi on eriasia kun vanhuuteen kuollut mummo. Eipä ole suvussa lapsia kuollut.
Ok, mutta muuten olet sitten samaa mieltä kommentistani.Itse käytän vain kumia ja toivotan tervetulleeksi jokaisen vauvan, joten se ei omaan ehkäisyyni vaikuta lainkaan.
Abortissa ei ole lasta, eikä sinun "faktasi" sitä miksikään muuta.Murhattu lapsi on eriasia kun vanhuuteen kuollut mummo. Eipä ole suvussa lapsia kuollut.
Kröhöm, kukahan ei kestä eriäviä mielipiteitä missään asiassa... Sähän olet mielestäsi täydellinen äiti ja jos joku tekee toisin niin silloin on paska äiti.Jos ei halua keskustella asiasta tai mahdollisesti saada kommettia, josta ei pidä, ei sitä kannata julkiselle keskustelupalstalle laittaa.
Edelleenkään, se että sinusta siinä ei lasta murhata ei tarkoita etteikö minusta siinä lasta murhata.Abortissa ei ole lasta, eikä sinun "faktasi" sitä miksikään muuta.
En ole.Ok, mutta muuten olet sitten samaa mieltä kommentistani.
Kuten? Kerro esimerkki? Ja millä lääketieteen tietämyksellä sen kuukauden rajan pistät?Sitä kummempaakin maailmasa tapahtunut.
Se mikä on sulle, ei ole mulle.
.Edelleenkään, se että sinusta siinä ei lasta murhata ei tarkoita etteikö minusta siinä lasta murhata.