zurp
joo on tosi paska talo. Sähän kiva ihminen oot. Talossa koira myöskin, joka olisi toopeuksissaan saattanut hypätä sille sohvalle. Mut sun mielestä ois kait vaan pitänyt lopettaa se koira?
Putkinäkö ja kyvyttömyys ajatella asioita muuten kun omien kokemusten kautta. Muillakin on kun mullakin...Selittäkää nyt miksi on niin mahdotonta hyväksyä että sellainen asia joka toimi teillä ei välttämättä toimi muilla? En mä ainakaan jumalauta huvikseni ollut ihan romahduksen partaalla väsyneenä ja syömättä. Mies hoiti kyllä lasta aina iltaisin ja viikonloppuisin, mutta ei meistä kumpikaan nukkunut kunnon yöunia kertaakaan puoleentoista vuoteen.
Tehtiinkö oksustasi joku bakteeriviljely, vai miksi yrjösit petrimaljaan?Onhan noita jo mainittu, mutta yksi tuli itselle mieleen...
Mulle tuli jotenkin suurena yllätyksenä se, kuinka rajua oksentelua itsellä oli synnytyksen aikana. Aina, kun alkoi supistus, tuli petrimaljalle tarvetta.
Meidänkin piti hankkia kuopukselle 50cm vaatteita, kun syntyi muutaman sentin lyhyempänä kuin isosisaruksensa, joka oli 4kg ja 54cm. En ostanut niitä etukäteen, kun ajattelin, että teen taas samankokoisen vauvan, mutta eipä niitä tarvinnut paljoa hommata. Äitini kävi hennesiltä pari kietaisubodya ja puolipotkarit ensi hätään.Älä usko palstaa. Varaudu kaikkeen, kohtuudella. Minä uskoin palstaa mm. tässä vaatekokoasiassa. Ekana kotipäivänä miehen piti lähteä hakemaan 50-senttisiä vaatteita, kun lapsi hukkui niihin 56-senttisiin, jotka palstalla oli todettu käytännöllisimmiksi. Jos joku koko jää käyttämättä, se on ennemmin jossain 68/74-tienoilla.