Tämä on varmasti ollutkin joskus mutta oisko laittaa kuvia teidän olohuoneesta ?

*
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Persoona:
Hei nyt tuli sitä persoonallista tyyliä ;) Mut just tuota esim. kirjojen kohdalla tarkoitin, nehän on kirjavia. Itse en kuitenkaan myös osaa enkä halua niitä piilottaa kyllä.
Kiitos :D Pitäs mennä jatkamaan seinän maalausta, jottei tarvitsisi koko kesää asua remontin keskellä.

Mitä kirjoihin tulee, niin tässä asunnossa ei kyllä ole muutakaan paikkaa noille kirjoille. Ja tota kirjahyllyä jatkuu vielä jokunen metri vasemmalle.
Taitaa olla originelliä Lundiaa tuo teidän hylly :)?

 
Persoona
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Persoona:
Hei nyt tuli sitä persoonallista tyyliä ;) Mut just tuota esim. kirjojen kohdalla tarkoitin, nehän on kirjavia. Itse en kuitenkaan myös osaa enkä halua niitä piilottaa kyllä.
Kiitos :D Pitäs mennä jatkamaan seinän maalausta, jottei tarvitsisi koko kesää asua remontin keskellä.

Mitä kirjoihin tulee, niin tässä asunnossa ei kyllä ole muutakaan paikkaa noille kirjoille. Ja tota kirjahyllyä jatkuu vielä jokunen metri vasemmalle.
Taitaa olla originelliä Lundiaa tuo teidän hylly :)?
Lundiahan on kätevin ja kestävin kyllä!
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Persoona:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Persoona:
Hei nyt tuli sitä persoonallista tyyliä ;) Mut just tuota esim. kirjojen kohdalla tarkoitin, nehän on kirjavia. Itse en kuitenkaan myös osaa enkä halua niitä piilottaa kyllä.
Kiitos :D Pitäs mennä jatkamaan seinän maalausta, jottei tarvitsisi koko kesää asua remontin keskellä.

Mitä kirjoihin tulee, niin tässä asunnossa ei kyllä ole muutakaan paikkaa noille kirjoille. Ja tota kirjahyllyä jatkuu vielä jokunen metri vasemmalle.
Taitaa olla originelliä Lundiaa tuo teidän hylly :)?
Lundiahan on kätevin ja kestävin kyllä!
Näinpä juuri! Tosin katoava luonnonvara, tosin melkos arvokastakin.

 
*



Tätä uusromanttista ei ole vielä ollutkaan. Tykkään itse kovasti joiltakin osin, joskus menee hieman krääsänpuolelle jotkin esineet tuossa tyylissä (siis yleisesti puhuttuna).


 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:


Ja tässä kuvassa näkyy vielä lattia ennen hiomista ja vahausta...
Täähän on tosi nätti ja yhteensopiva!

..Toivoisin myös, että ihmiset ois vähän kiltimpiä tässäkin ketjussa kommenteissaan. :saint: Tai ehkä monen tarkoitus onkin vaan purkaa höyryjä..
 
Sanna
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Mokomako:
Minäkään en oikein ymmärrä näitä arvosteluja. Makuasioista on turha kiistellä.
Mutta se kai näissä ketjuissa on tarkoitus, että odotellaan arvosteluja. Toki kaikkihan tietenkin odottaa kehuja...

Mun mielestä kaikilla on ihan omannäköisensä koti. Jotkut viehättää minuakin, osa ei ollenkaan. Että silleen.
Näin on, moni ei osaa ottaa vastaan kriittistä palautetta. Minun ei ole tarve kommentoida kenenkään kotia koska ne on juuri sen näköiset kuin omistajat haluaa :)
No, mä ehkä puolustelen siksi että kuten oon jo jankannut niin ollaan itse kaikki tehty, eli sillä tavoin tuntuu hullulta ajatella että meillä olis kopioitu persoonaton tyyli, kun maailmasta tuskin esim. löytyy toista samanlaista keittiötä kun se on tosiaan kaikkine kalusteineen ihan ite väännetty. Mutta paljon on parannettavaa meidän kodissa, sisustus on hyvinkin paljon kesken syystä että taloudessa asuu supervilkas taapero ja hieman vähemmän vilkas koululainen. Jos voiskin sisustaa vain itselle eikä kukaan kiipeilis verhoja pitkin ylös jne :D
Laita enempi kuvia kodistasi.inua ainakin viehättää kovasti tyylisi.
Etenkin se mainostamasi omin kätösin tehty keittiö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:


Ja tässä kuvassa näkyy vielä lattia ennen hiomista ja vahausta...
Olen usein saanut "ihottumaa" tästä yleisestä pentik-tyylistä (jossa kalusteet ja tekstiilit ovat kuin suoraan Pentikin näyteikkunasta). Mutta tässä sisustuksessa se toimii, eikä oikeastaan näytä niin perinteiseltä pentik-kodilta, kuin ensisilmäykseltä olisin luullut. Ja seinä on aivan mahtava, toimii yllättävän hyvin! Tähän huoneeseen tahtoisin oikeastaan päästä paikan päälle, valokuvat syövät aina vähän tunnelmaa ja oikeaa valaistusta. Ihana jokatapauksessa!

Ja omaa esille:


Huomaako kuka hullaantui vuosi sitten New Yorkin matkasta? Hieman se on tumma, mutta viimeaikoina lisätty keltainen on kuitenkin vähän piristänyt : )
Inhoan inhoan inhoan mattoa, kaikessa rumuudessaan se on vielä epämukava. Mutta sopivaa etsiskellessä saa kelvata.


 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
siinä oli olkkari joka oli kuulemma v*tun ruma.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=HelloShitty&image_id=84566710

nyt ei oo enää samannäköinen kun on matto saatu paikoilleen ja vanha sohvapöytä laitettu. toi oli vaan tilapäinen. :D

*avaa myös sateenvarjon*
Just mahtava =)
 
vieras
vaan sanokaa mitä sanotte, niin televisio rumentaa aina sen paikan missä se sattuu olemaan.
Eiksne vois jotenkin maisemoida vaikka kaappiin ja avata vaan sillon kun tarttee.

Kirjahyllyjä ei varmaan siksi näy, ku nykyään kirjat ei enää kuulu olkkariiin, paitsi meillä niitä kyllä on sielläkin kun mennään ihan omien mieltymysten mukaan eikä trendien.
 

Yhteistyössä