Tämä on varmasti ollutkin joskus mutta oisko laittaa kuvia teidän olohuoneesta ?

-
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Persoona:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mun silmää taas ei yhtään miellytä nuo modernit (kaikki saman näköisiä) huushollit. Tummat tasot, joissa leveät vetimet, kulmikkaat sohvat jne. Tätä tyyliä on paljon ja helppo myös siten sisustaa kun vain jonkun kuvan katsoo. Se persoonallisuus puuttuu sellaisesta. Hienon näköistä on, mutta niin muodikasta että kohta pitää muuttaa koko huone kun ovat vanhanaikaisia.
Täysi peesi. Minua kyllä kiinnostaa ihmisten kotien sisustus silloin, kun se on oikeasti persoonallista. Eli kertoo jotakin ihmisestä itsestään! Kliininen sisustuslehdistä /-ohjelmista /-kavereilta isollakaan rahalla kopsattu malli ei kiinnosta sitten yhtään, enkä osaa sitä ihailla (jotain valkoinen-lime -virityksiä jne.). Sori :(
:LOL: Mä oon sitten persoonaltani tälläinen tylsä. Meillä on mökkikin perinteinen mutta silti pitkälti samannäköinen, samalla tyylillä vaikka on vanhaa... Musta tää on oikeesti hassua, että meidän tyyli leimataan persoonattomaksi. Kun miettii että alusta asti kaikki ollaan itse hartiavoimin tehty ja miehen kanssa kahden piirretty ja suunniteltu :D

Mä en teidän asuntoa ajatellut tuota aikaisempaa kirjoittaessani. Teillä näkyy se persoonallisuus mielestäni. On vain paljon niitä asuntoja, joissa tuo kuvaamani tyyli toteutuu. En ollut edes katsonut teidän kuvia, mutta teillähän oma jäljittelemätön tyyli.
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Mokomako:
Minäkään en oikein ymmärrä näitä arvosteluja. Makuasioista on turha kiistellä.
Mutta se kai näissä ketjuissa on tarkoitus, että odotellaan arvosteluja. Toki kaikkihan tietenkin odottaa kehuja...

Mun mielestä kaikilla on ihan omannäköisensä koti. Jotkut viehättää minuakin, osa ei ollenkaan. Että silleen.
Näin on, moni ei osaa ottaa vastaan kriittistä palautetta. Minun ei ole tarve kommentoida kenenkään kotia koska ne on juuri sen näköiset kuin omistajat haluaa :)
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Mokomako:
Minäkään en oikein ymmärrä näitä arvosteluja. Makuasioista on turha kiistellä.
Mutta se kai näissä ketjuissa on tarkoitus, että odotellaan arvosteluja. Toki kaikkihan tietenkin odottaa kehuja...

Mun mielestä kaikilla on ihan omannäköisensä koti. Jotkut viehättää minuakin, osa ei ollenkaan. Että silleen.
Näin on, moni ei osaa ottaa vastaan kriittistä palautetta. Minun ei ole tarve kommentoida kenenkään kotia koska ne on juuri sen näköiset kuin omistajat haluaa :)
Noh, mä odotin kyllä vähän sitä palautetta kun en ole aikaisemmin mihinkään kuviani levittänyt. Rakentavassa mielessä mennään kun vain kommentit ovat asiallisia. Itse en omista sitä täydellistä kotia, joten hyvä ottaa niitä parannusehdotuksia vastaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Mokomako:
Minäkään en oikein ymmärrä näitä arvosteluja. Makuasioista on turha kiistellä.
Mutta se kai näissä ketjuissa on tarkoitus, että odotellaan arvosteluja. Toki kaikkihan tietenkin odottaa kehuja...

Mun mielestä kaikilla on ihan omannäköisensä koti. Jotkut viehättää minuakin, osa ei ollenkaan. Että silleen.
Näin on, moni ei osaa ottaa vastaan kriittistä palautetta. Minun ei ole tarve kommentoida kenenkään kotia koska ne on juuri sen näköiset kuin omistajat haluaa :)
No, mä ehkä puolustelen siksi että kuten oon jo jankannut niin ollaan itse kaikki tehty, eli sillä tavoin tuntuu hullulta ajatella että meillä olis kopioitu persoonaton tyyli, kun maailmasta tuskin esim. löytyy toista samanlaista keittiötä kun se on tosiaan kaikkine kalusteineen ihan ite väännetty. Mutta paljon on parannettavaa meidän kodissa, sisustus on hyvinkin paljon kesken syystä että taloudessa asuu supervilkas taapero ja hieman vähemmän vilkas koululainen. Jos voiskin sisustaa vain itselle eikä kukaan kiipeilis verhoja pitkin ylös jne :D

 
Mokomako
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Mokomako:
Minäkään en oikein ymmärrä näitä arvosteluja. Makuasioista on turha kiistellä.
Mutta se kai näissä ketjuissa on tarkoitus, että odotellaan arvosteluja. Toki kaikkihan tietenkin odottaa kehuja...

Mun mielestä kaikilla on ihan omannäköisensä koti. Jotkut viehättää minuakin, osa ei ollenkaan. Että silleen.
Näin on, moni ei osaa ottaa vastaan kriittistä palautetta. Minun ei ole tarve kommentoida kenenkään kotia koska ne on juuri sen näköiset kuin omistajat haluaa :)
Noh, mä odotin kyllä vähän sitä palautetta kun en ole aikaisemmin mihinkään kuviani levittänyt. Rakentavassa mielessä mennään kun vain kommentit ovat asiallisia. Itse en omista sitä täydellistä kotia, joten hyvä ottaa niitä parannusehdotuksia vastaan.
Miksi muilta parannusehdotuksia? Sinun kotisihan se on :)
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Mokomako:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Mokomako:
Minäkään en oikein ymmärrä näitä arvosteluja. Makuasioista on turha kiistellä.
Mutta se kai näissä ketjuissa on tarkoitus, että odotellaan arvosteluja. Toki kaikkihan tietenkin odottaa kehuja...

Mun mielestä kaikilla on ihan omannäköisensä koti. Jotkut viehättää minuakin, osa ei ollenkaan. Että silleen.
Näin on, moni ei osaa ottaa vastaan kriittistä palautetta. Minun ei ole tarve kommentoida kenenkään kotia koska ne on juuri sen näköiset kuin omistajat haluaa :)
Noh, mä odotin kyllä vähän sitä palautetta kun en ole aikaisemmin mihinkään kuviani levittänyt. Rakentavassa mielessä mennään kun vain kommentit ovat asiallisia. Itse en omista sitä täydellistä kotia, joten hyvä ottaa niitä parannusehdotuksia vastaan.
Miksi muilta parannusehdotuksia? Sinun kotisihan se on :)
Siksi kun en osaa itse!

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja arvostelija:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
siinä oli olkkari joka oli kuulemma v*tun ruma.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=HelloShitty&image_id=84566710

nyt ei oo enää samannäköinen kun on matto saatu paikoilleen ja vanha sohvapöytä laitettu. toi oli vaan tilapäinen. :D

*avaa myös sateenvarjon*
Sohvat voisivat olla paremminkin. Pöytä on hirrvee.Suomenlippu kökkö.
Ok verhot ja sohvat.
tätä just tarkoitin. |O
Voisiko sohvat laittaa vastakkain. Väliin matto ja sohvapöytä.
ei oikein voi että olis järkevästi. toi olkkari on pitkä ja kepee. siks ne on noin että olis edes pikkasen mukavaa istua kun on vieraita jne. sit siinä on vielä paljon ikkunoita eikä yhtäkään ehjää seinää. aukkoja joka puoleen. |O
Ikkunat liian paljaat, sälekaihtimia kaipais teiän ikkunat, näyttäis kivemmalta tai puu kaihtimet :)
 
Persoona
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
No, mä ehkä puolustelen siksi että kuten oon jo jankannut niin ollaan itse kaikki tehty, eli sillä tavoin tuntuu hullulta ajatella että meillä olis kopioitu persoonaton tyyli, kun maailmasta tuskin esim. löytyy toista samanlaista keittiötä kun se on tosiaan kaikkine kalusteineen ihan ite väännetty. Mutta paljon on parannettavaa meidän kodissa, sisustus on hyvinkin paljon kesken syystä että taloudessa asuu supervilkas taapero ja hieman vähemmän vilkas koululainen. Jos voiskin sisustaa vain itselle eikä kukaan kiipeilis verhoja pitkin ylös jne :D
No minä en ainakaan yhtään ajatellut teidän sisustustanne persoonattomana! Siitä tykkäsin. Näkee, että ajatuksella ja tunteellakin tehty, mystiset ja kauniit värit :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Persoona:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
No, mä ehkä puolustelen siksi että kuten oon jo jankannut niin ollaan itse kaikki tehty, eli sillä tavoin tuntuu hullulta ajatella että meillä olis kopioitu persoonaton tyyli, kun maailmasta tuskin esim. löytyy toista samanlaista keittiötä kun se on tosiaan kaikkine kalusteineen ihan ite väännetty. Mutta paljon on parannettavaa meidän kodissa, sisustus on hyvinkin paljon kesken syystä että taloudessa asuu supervilkas taapero ja hieman vähemmän vilkas koululainen. Jos voiskin sisustaa vain itselle eikä kukaan kiipeilis verhoja pitkin ylös jne :D
No minä en ainakaan yhtään ajatellut teidän sisustustanne persoonattomana! Siitä tykkäsin. Näkee, että ajatuksella ja tunteellakin tehty, mystiset ja kauniit värit :)
Kiitos :D Mä luulin, että sä just et tykännyt meidän kodista.

 
lehmu
Hih. Te varmaan pyörtyisitte jos näkisitte kuvat meidän olkkarista...

Tää on niin villi sekoitus kaikkea käsittämätöntä että jotta: farkunsininen sohva, kaksi puista nojatuolia 1970-luvulta, se ihan oikea kirjahylly lukuisine kirjoineen, Pikantin koristehyllysarjaa parissa erässä, kaksi akvaariota, törkee tietokonepöytä rojuineen, kirjahyllyn kanssa samaa sarjaa sohvapöytä, pikkuinen uuni ja lasten leluja kasassa sen vierellä. Ei verhoja eikä just nyt muuten mattoakaan. Parissa seinässä paneelit ja muualla maalattua levyä, muutama henkihieverissä huojuva viherkasvi. Ja tietty toisiinsa sopimattomia tauluja siellä ja vähän täälläkin.

Meidän keittiö on myös eri kätevä. Huoh.
 
arvostelija
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
No laitetaan nyt vaikka oon kerran tainnut nää samat kuvat jo laittaa, silloin ei tullut kyllä yhtään kommenttia keneltäkään... =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=2396808.jpg

Siis mitä ihmettä, kun en saa enää toista kuvaa tähän liitettyä?!

Hieno takka! Taapetti on jotenkin ristiriidassa takan tyylin kanssa
 
Persoona
Alkuperäinen kirjoittaja arvostelija:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
No laitetaan nyt vaikka oon kerran tainnut nää samat kuvat jo laittaa, silloin ei tullut kyllä yhtään kommenttia keneltäkään... =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=2396808.jpg

Siis mitä ihmettä, kun en saa enää toista kuvaa tähän liitettyä?!

Hieno takka! Taapetti on jotenkin ristiriidassa takan tyylin kanssa
Ja mun mielestä juuri se tapetti tuo jännän lisän :D
 
Persoona
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Hih. Te varmaan pyörtyisitte jos näkisitte kuvat meidän olkkarista...

Tää on niin villi sekoitus kaikkea käsittämätöntä että jotta: farkunsininen sohva, kaksi puista nojatuolia 1970-luvulta, se ihan oikea kirjahylly lukuisine kirjoineen, Pikantin koristehyllysarjaa parissa erässä, kaksi akvaariota, törkee tietokonepöytä rojuineen, kirjahyllyn kanssa samaa sarjaa sohvapöytä, pikkuinen uuni ja lasten leluja kasassa sen vierellä. Ei verhoja eikä just nyt muuten mattoakaan. Parissa seinässä paneelit ja muualla maalattua levyä, muutama henkihieverissä huojuva viherkasvi. Ja tietty toisiinsa sopimattomia tauluja siellä ja vähän täälläkin.

Meidän keittiö on myös eri kätevä. Huoh.
Meillä vähän tällaista myös: paljon tauluja eri tyylisuunnista, monta hyllyllistä kirjoja ja kirjojahan on vaikea sopeuttaa mihinkään, ne kun tulevat eri väreissä ja kokoluokissa :D Erinäisiä mielestäni kauniita tai muuten vain tunnearvokkaita esineitä. Ja bonuksena lasten olohuonekamat; kivat värikkäät lelut ja lelulaatikot: heidänkin kotinsa - heidänkin olohuoneensa!
 
arvostelija
Alkuperäinen kirjoittaja Tara:
Nämäkin on ollut jo pariin kertaan mutta laitetaan silti...

http://www.aijaa.com/v.php?i=2396933.jpg
Ihan pirteetä ja raikasta vaikken ookkaan raitapaperitapettien ystävä. Hieno taulu. Verho liian lyhyt, johtynee uloskäynnistä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
siinä oli olkkari joka oli kuulemma v*tun ruma.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=HelloShitty&image_id=84566710

nyt ei oo enää samannäköinen kun on matto saatu paikoilleen ja vanha sohvapöytä laitettu. toi oli vaan tilapäinen. :D

*avaa myös sateenvarjon*
Komea kissa teillä =). Norjalainen?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Persoona:
Hei nyt tuli sitä persoonallista tyyliä ;) Mut just tuota esim. kirjojen kohdalla tarkoitin, nehän on kirjavia. Itse en kuitenkaan myös osaa enkä halua niitä piilottaa kyllä.
Kiitos :D Pitäs mennä jatkamaan seinän maalausta, jottei tarvitsisi koko kesää asua remontin keskellä.

Mitä kirjoihin tulee, niin tässä asunnossa ei kyllä ole muutakaan paikkaa noille kirjoille. Ja tota kirjahyllyä jatkuu vielä jokunen metri vasemmalle.
 

Yhteistyössä