Tämä ei ole riidanhakua vaan, oletteko huomannut..

sisäpiirin tietoa ;)
Sanoisin syyksi sen, että terveelliset elämäntavat kuuluvat yleensä kuvioihin, terveellinen kotiruoka, liikunta jne...lisäksi kun eivät istu iltoja telkkarin ääressä eivätkä roiku netissäkään määrättömästi, eivät käytä alkoholia jne. Siis terveelliset elämäntavat kulkevat varmaan aikalailla käsikädessä lestadiolaisuuden kanssa. Niin se vaan yksinkertaisesti on. Mut ei ne kaikki oo laihoja! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Jooh, mun äiti on tosi hoikka ja meitä on 11 kakaraa.

(Ei tosin oo lesta, mutta se ei varmaan ollut kuitenkaan pointti. :D )
Joo, emmä sitä uskontoa tosiaan tarkottanut vaan siis mä en vaan tunne muita ku lestoja joilla on tyyliin 8-12 lasta..

Ja rupesin sitte miettimään näitä ko. ihmisiä ja kaikki on tosi hoikkia, yhtään eden hieman pyöreää lesta äitiä en tunne..


 
Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiirin tietoa ;):
Sanoisin syyksi sen, että terveelliset elämäntavat kuuluvat yleensä kuvioihin, terveellinen kotiruoka, liikunta jne...lisäksi kun eivät istu iltoja telkkarin ääressä eivätkä roiku netissäkään määrättömästi, eivät käytä alkoholia jne. Siis terveelliset elämäntavat kulkevat varmaan aikalailla käsikädessä lestadiolaisuuden kanssa. Niin se vaan yksinkertaisesti on. Mut ei ne kaikki oo laihoja! ;)

Ihanaa, mä rupeen lestaks..
 

Yhteistyössä