Tähti Jonathan -haalarin talveksi ostaneita?

Onko muilla ollut ongelmia jalkalenksujen kiinnityksen kanssa? Ainakin meidän haalarissa napit roikkuivat heikosti langan varassa ja sen seurauksena jo nyt kaksi nappia on karkuteillä...

Laitoin juuri palautetta Jesper Junioriin huonosta laadusta. :headwall:
 
köyhä
jep, niin roikkuu. toista jonathan haalaria sekä takkia ja housuja ei meidän perheeseen tulle. niin on heikko laatuista ettei esikon vaatteet kestä enää kakkoselle. esikko käytti viime vuonna alkutalven vanhaa pukua ja vaihtoi sit tammikuussa uuden jonathanin päälle= nyt on niin rikki ja kulunut ettei sitä enää voi pitää (vetoketju rikki, tarrat irti yms)
 
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
jep, niin roikkuu. toista jonathan haalaria sekä takkia ja housuja ei meidän perheeseen tulle. niin on heikko laatuista ettei esikon vaatteet kestä enää kakkoselle. esikko käytti viime vuonna alkutalven vanhaa pukua ja vaihtoi sit tammikuussa uuden jonathanin päälle= nyt on niin rikki ja kulunut ettei sitä enää voi pitää (vetoketju rikki, tarrat irti yms)
Olisiko osunut maanantai kappale. Kaveri kovin kehui viimetalvena heidän Jonathan tähti haalaria ja kieltämättä oli huomattavasti paremmassa kunnossa lopputalvesta kuin parin edellisen talven reimatecit.
 
Ap (ei jaksa kirjautua)
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta ei kai kyseessä ole Jesper Juniorin huono laatu, vaan ennemminkin Jonathanin.
Totta. Minä vain ostin sieltä sen haalarin, joten tietävätpähän vaatia vastaisuudessa parempaa laatua Jonathanista.

 
juu
Sama vika. Jo ennen kuin haalari satiin ekalla käyttökerralla kunnolla päälle irtosi ensimmäinen nappi. Muutaman kerran jälkeen kolme neljästä napista oli irti. Neuloin napit takaisin ja vaihdoin lenkeiksikin kuminauhalenksut pojan vk-haalareista. Laitoin myös juur palautetta Jesper&Junioriin, mistä olin haalarin hankkinut.
 
Sain vastauksen reklamaatiooni:

"Meillä on valitettavasti tämän talven tuotteiden joukossa tullut pieni erä
haalareita, joissa napit on heikosti kiinnitetty, eivätkä ne näinollen pysy
kunnolla kiinni. Olemme olleet tästä viasta yhteydessä tehtaallemme, jossa
on luvattu jatkossa kiinnittää tarkemmin huomiota nappien kiinnittämiseen."

Lupasivat lähettää pyytämiäni nappeja lisää postissa ja kiittelivät, että olen itse ommellut nappeja uudelleen haalariin. Lupasivat vielä lähettää vaivannäöstä jonkun "pienen korvauksen".
 
Minä
Meilläkin lapsilla ks. haalarit ja yhden käyttökerran jälkeen toisesta puvusta oli irronnut yksi nappi jalkalenksusta.
Jonatanin puvut ovat kyllä aina meillä kestäneet tosi hyvin, enkä nyt tämän takia jätä seuraavalla kerralla ks. merkin vaatteita ostamatta.
 
Kävin liikeessä mistä ostin pojalle puvun ja mainitsin asiasta lupasivat lähettää housut korjattavaksi, mutta kun ei olleet housut makana antoivat uudet lenksut ja lupasivat myös nappeja lisää jotka haettiin seuraavalla kauppareissulla.
Samalla otin tytön viime vuotisen sydvestin (talvi), josta oli irronnut toinen nauha tarkoitus oli kyllä ommella itse se, muut hävisi koko nauha joten pyysin joska saisin ko nauhaa palan jotta voin ommella sen itse, mutta myyjä epäli ettei sen väristä nauhaa enään ole koska se väri on poistunut valikoimasta.
Siinä pähkäiltiin tilannnetta niin myyjä kysyi jos he korvaisivat tuotteen uudella tämän vuoden värisellä hatulla no se sopi meille hyvin joten saimme kokonaan uuden hatun ja koska likka ei ollut mukana lupasi myyjä viellä vaihtaa hatun jos ei ole sopiva.
On siel kyllä hyvä asiakaspalvelu.
 
:wave: niillä joku uus systeemi siinä jalkalenksu kiinnitysessä.ennen oli kumilenkit ja ne tippu koko ajan.
Nyt tuollaset kumitetut kuten reimassa mutta täällä lähti heti myös irti napit ja lenksut...

Äsyttävää!! |O

 
meillä
Maksoin välikausihaalarista 50e, ja mieluummin sillä säästyneellä 100e ostan muutaman napin ja ompelen kiinni, jos ainoa murhe reimateciin verrattuna. Viereissä liikkeessä oli reimatecit 149e ja JJ:ssä tarjouksessa syysmalliston Jonathan 50e. Ja meillä on noita ollut ennenkin, ja tosi hyviä olleet niissä tärkeimmissä tarkoituksissaan: kuivana & lämpimänä on pysytty. Ja tosiaan varmasti korvaavat kadonneet napit jne. ja ehjää täytyy totta kai myös 50e:lla saada.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Lupasivat lähettää pyytämiäni nappeja lisää postissa ja kiittelivät, että olen itse ommellut nappeja uudelleen haalariin. Lupasivat vielä lähettää vaivannäöstä jonkun "pienen korvauksen".
Neljä nappia tuli ja lisäksi 10 euron lahjakortti Jesper Junioriin.

 
Huonot kokemukset samasta haalarista jatkuvat: sunnuntaina huomasin, että haalari ei kestäkään pepun kohdalta vettä! Ja eikun takaisin kauppaan... Tänään sain uuden haalarin tilalle. Edellisessä oli kuulemma pepun kohdalla olleessa kankaassa SISÄPUOLELLA viilto. Siksi vesi meni siitä läpi. :headwall:

Saas nähdä millainen maanantaikappale tämä uusi haalari nyt on. Jalkalenksut siinä oli ainakin paremmin ommeltu kuin edellisessä, mutta myyjä silti kehotti ompelemaan ne uudestaan ja hakemaan ensi viikolla uusia jalkalenksuja heiltä. Nämä nykyiset lenksut kuulemma korvataan uudemman mallisilla, kun nämä nykyiset on niin huonoiksi havaittu... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Lupasivat lähettää pyytämiäni nappeja lisää postissa ja kiittelivät, että olen itse ommellut nappeja uudelleen haalariin. Lupasivat vielä lähettää vaivannäöstä jonkun "pienen korvauksen".
Neljä nappia tuli ja lisäksi 10 euron lahjakortti Jesper Junioriin.
AIka hyvin...mä sain vaan napit ja lenksut sekä ilmoitti että korvaavat ompelijan kulut jos sellasia tulee.En mä kyllä jaksa kiikuttaa ompelimoon vaan ite taneloin ne napit kiinni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Huonot kokemukset samasta haalarista jatkuvat: sunnuntaina huomasin, että haalari ei kestäkään pepun kohdalta vettä! Ja eikun takaisin kauppaan... Tänään sain uuden haalarin tilalle. Edellisessä oli kuulemma pepun kohdalla olleessa kankaassa SISÄPUOLELLA viilto. Siksi vesi meni siitä läpi. :headwall:

Saas nähdä millainen maanantaikappale tämä uusi haalari nyt on. Jalkalenksut siinä oli ainakin paremmin ommeltu kuin edellisessä, mutta myyjä silti kehotti ompelemaan ne uudestaan ja hakemaan ensi viikolla uusia jalkalenksuja heiltä. Nämä nykyiset lenksut kuulemma korvataan uudemman mallisilla, kun nämä nykyiset on niin huonoiksi havaittu... :whistle:
Huonot kokemukset toisestakin haalarista: 2,5 VIIKON käytön jälkeen polvet olivat siinä kunnossa, että vedenkesto oli niistä tipotiessään. Lisäksi peppusauma fuskasi, vaikka siinä ei näkynyt edes mitään kulumista.

Toissapäivänä marssin taas kauppaan reklamoimaan tästäkin haalarista. Myyjä suhtautui aluksi varsin nihkeästi reklamaatiooni. Kyseli ensin, että onko haalarilla kontattu hiekassa. No, eiköhän semmoinen 110 senttinen yleensä konttaile maassa. Oli lunta tai ei. Mutta eihän haalarin SILTI pidä mennä moisesta rikki KAHDESSA viikossa, jos sen pitäisi kestää kulutusta 50.000 kierrosta! Myyjä ehdotti, että paikkaisin polvet. Lupasivat antaa paikkamateriaalia sitä varten. En suostunut. Sanoi, että valitan siitä sitten eteenpäin, jos ei muu auta. Haalari jäi sinne myymälään edelleen tutkittavaksi lähetettäväksi ja minä lähdin toiseen kauppaan ostamaan pojalle uutta toppa-asua lopputalveksi.

Eilen sain sitten puhelun myymälästä (nopeaa toimintaa Jesper Juniorista siis!!!). Lupasivat minulle uuden, tällä kertaa Cordura-haalarin, jos suostun maksamaan hinnan erotuksen (8 e). Sanoin, että OK. No, töiden jälkeen menin hakemaan uutta haalaria ja sainkin sen ilman välimaksua, koska Jonathan-haalarit olivatkin 40 % alennuksella muutenkin. :) Onneksi sain numeroa isomman haalarin, jotta päästään ensi talvena sitten testaamaan Corduran kestoa... :/
 

Yhteistyössä