Tähän ketjuun voi laittaa tekstinpätkiä kirjoituksistaan :)

Ihan joo peruskamaa, tuo kirjas 1.luku siis. :) Voisin jatkaa lukemista kyllä toisenki luvun verran. Toisaalta musta tuntuu että oon lukenu hyvin monta samanlaista/samankaltaista kirjaa... Siis aihepiiriltään.

Ootko tytsi-89 lukenu Häräntappoasetta?
 
harlekiinifani
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja harlekiinifani:
Mä tykkäsin tytski. Hyvä! Anna palaa vaan ja näytä epäilijöille!
Pitikö tyttelin välillä harmautua,että saa ees kehuja?
Noo ööö...mä oon aika kaukana tosta tyttelistä. T:harlekiinifani ikää34v.....Ps...siitä toisesta ketjusta se romaanin kirjoittaja ja musta se oli hyvä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katti83:
Ihan joo peruskamaa, tuo kirjas 1.luku siis. :) Voisin jatkaa lukemista kyllä toisenki luvun verran. Toisaalta musta tuntuu että oon lukenu hyvin monta samanlaista/samankaltaista kirjaa... Siis aihepiiriltään.

Ootko tytsi-89 lukenu Häräntappoasetta?

On se joskus seiskaluokalla tullut luettua.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin tosta kirjan pätkästä.Tuli mieleen kuin oisin sen aiemminkin lukenut. Että missä se tuore näkökulma?
no mä vähän tätä samaa meinasin.. kaikki perinteiset elementit läsnä: 2 veljestä, joista toinen pahis ja toinen hyvis (näistä tietysti se hyvis traagisesti menehtyy), juoppo isä (joka sortuu uudestaan juomaan kohdatessaan vastoinkäymisiä), työnarkomaani mutsi (joka siis hukuttaa murheensa työntekoon).

sitten tulee tsädäm se muslimityttö ja muuttaa tämän henkilön elämän suunnan..

muuten tietysti ihan sujuvaa tekstiä ja tuollaisenaan ihan helposti jotain nuortenlehti -ainesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Katti83:
Ihan joo peruskamaa, tuo kirjas 1.luku siis. :) Voisin jatkaa lukemista kyllä toisenki luvun verran. Toisaalta musta tuntuu että oon lukenu hyvin monta samanlaista/samankaltaista kirjaa... Siis aihepiiriltään.

Ootko tytsi-89 lukenu Häräntappoasetta?

On se joskus seiskaluokalla tullut luettua.
En sen kummemmin tarkottanu että olis samanlainen tuo sun kirjas aloitus, se vaan itellä nyt ekana jotenki tuli mieleen, ehkä tyylissä on samankaltaisuuksia...?

:)
 
höpönlöpö
Ei musta hassummalta toi otos kirjasta vaikuttanut..sujuvaa tekstiä. Tosin tuollaista uutta,erinlaista "ajatusta" kaipaa tuollaisiin ns.normitarinoihin..vaikka en tiedä mitä kirja muuten pitää sisällään.
Ja jotenkin olen kuvitellut syöpää sairastavan olevan lähes hiukseton,joten tuo valokuva enkelikiharoineen karahti korvaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuosta kirjani luvusta ei oikein vielä saa kuvaa kirjastani, mutta näkee siitä ainakin mun kirjoitustyylin ja saa jotakin tietoa toisesta päähenkilöstä. Saa rohkeasti laittaa palautetta, otan myös kritiikkiä vastaan ;)
tuo kirja ihan jees normaalia teinikirjoitusta... siis samaa mitä lukee muistakin teinille suunntatusta kirjoista. mutta elä ihmeessä lopeta, ehkä vielä joskus teet tosi loistoteoksen
 
Alkuperäinen kirjoittaja höpönlöpö:
Ei musta hassummalta toi otos kirjasta vaikuttanut..sujuvaa tekstiä. Tosin tuollaista uutta,erinlaista "ajatusta" kaipaa tuollaisiin ns.normitarinoihin..vaikka en tiedä mitä kirja muuten pitää sisällään.
Ja jotenkin olen kuvitellut syöpää sairastavan olevan lähes hiukseton,joten tuo valokuva enkelikiharoineen karahti korvaan.
No toi eka luku ei liity vielä mitenkään varsinaisen kirjan teemaan...siinä vain esittelin toista päähenkilöä/sen taustoja.

 
Esseen kerkesin lukaista, ja ihan kelpo tekstiä se on. Niinku joku sanoi perustekstiä. Parasta kokonaisuudessa oli käsitteiden käyttö; omaa sanottavaa on usein vaikea pukea käsitteelliseen muotoon, ja silloin siitä tulee tyhjän pyörittämistä. En ihmettele opesi antamia pisteitä. Tsempit!

T: Toinen äikänope :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Esseen kerkesin lukaista, ja ihan kelpo tekstiä se on. Niinku joku sanoi perustekstiä. Parasta kokonaisuudessa oli käsitteiden käyttö; omaa sanottavaa on usein vaikea pukea käsitteelliseen muotoon, ja silloin siitä tulee tyhjän pyörittämistä. En ihmettele opesi antamia pisteitä. Tsempit!

T: Toinen äikänope :D
Kiitos arviosta :D :flower: voisitko vielä kommentoida jotain tuosta kirjan luvustani? =)

 
harlekiinifani
Noista nimistä vielä että minun oli aika vaikea keksiä tyypillisiin romaaniin jotain perussuomalaisia nimiä...Oliko sinulla niitten suhteen ongelmia, jotenkin tuntu et omassa kertomuksessa joku helvi tai Mervi yms...kuulosti ihan kamalalta....ja sitten kun piti keksiä lempinimiä tai jotain mahtipontista yrityssuvun nimeä niin voi ei!!! Eihän tullut kun joku Järvinen mieleen ja se ei oikein kuullosta varakkaalta yrityssuvulta...
 

Yhteistyössä