Täällä nyt vihdoin mustuneena (eräs joillekin häirikkö) yleisön pyynnöstä 😅

vierailija
Tää on vähän hassu kysymys minusta kun eivät ainakaan mun lapset tätä palstaa lue.

Ja missäs sit seksikokekmuksista voisi kirjoittaa ellei täällä? Kaks vaatii aina lisäksi seksiä ennenko se plussa syntyy.
Meinasinkin, että oletko kertonut tästä naisystävästäsi? Miksi omista seksikokemuksista on niin kova tarve kirjoittaa jatkuvasti palstoilla, joita runsaat määrät ihmisiä seuraa?
 
Mitä mieltä lapsesi ovat siitä, että puuhailet toisen miehen naisen kanssa ja että kirjoittelet perhepalstalla seksikokemuksistasi?
Tää mun gf itse toivoi hiljattain että kerron naapurustossa asuvalle lapselleni, joka on nähnyt meidät yhdessä kotonani, että valaisen häntä neidon hankalasta elämäntilanteesta, ettei se ole ihan helppo tuollaisen orjapiiskurin kanssa. Sen takia neidolla ei ole juurikaan ollut mitään sosiaalisia kontakteja, paitsi yhteen avuliaaseen naiseen.

Kerroin myös että autan neitoa kaikin tavoin, jos jäisi yllättäen yksikseen, hän ymmärsi hyvin tilanteemme.

roosaruusa jo vastasi osuvasti sinulle, miten edes kuvittelet että omat lapset tietäisivät palstailustamme?

Tää tilanne on itselle täysin odottamaton ja mielenkiintoinen, kaksi aikuista tutustui pikkuhiljaa toisiinsa ja tykästyivät kovasti toisiinsa. Kertomisella haluan antaa uskoa muille viriileille nestorimiehille, että kaikki positiivinen seksipuolellakin on vielä mahdollista , älkää lannistuko. Nestoreiden vaimot ei keskimäärin ole kiinnostuneet nautinnoista, toisin kuin miehet. Joten nautitaan ja annetaan palaa 😉 Tapailinhan minä muuten monia 50+ Suominaisia treffipalstojen avulla, muttei kolahtanut puolin ja toisin.
 
vierailija
Mulle tulee tästä ketjusta (ja monesta muustakin) ja muutamasta tyypistä mieleen elokuva Kellokosken prinsessa. Semmosta settiä, että muistuttaa potilaiden höpötyksiä.
 
vierailija
Tapoihini kuuluu vastata samalla mitalla takaisin, en ole mikään nöyrtyjätyyppi

Rautalangasta: joku muu aloitti lyttäämiseni. Minulla ei tietenkään ole mitään syytä alkaa aiheetta naputtamaan mistään kenellekään. Tämän kun muistat, niin ketjut säilyvät sopuisina omalta osaltani
Ei vaan olet ihan itse kirjoitellut ikävästi, plaraa vain vanhoja viestejäsi, niitä kopioiden kopioita.
 
vierailija
Melko huolellisesti rakennettu hahmo, mutta tietyt sanavalinnat eivät ole osuvia tällaiselle henkilölle.

No, valittaja teinin äiti on ainakin ollut hiljaa tänään.
 

Yhteistyössä