Täällä nyt vihdoin mustuneena (eräs joillekin häirikkö) yleisön pyynnöstä 😅

Krutista on tullut ihan kuiva.
Ennen ukko oli hirmu härski.

Ehkäpä sinä saat vähän virtaa häneen.
”Ruutin” on normaalisti hyvä ollakin kuivaa että ammus varmana lähtee, muttei nyt tosiaan tämän Kruutin tapauksessa 😔

Onkos hänellä vakituista emäntää/naisseuralaista?

Yritän parhaani auttaa velikultaa. Kiva jos osallistuisi näihin keskusteluihin, en muista nähneeni täällä montaakaan kertaa

Olipa muuten taas kiva herätä kunnon ”aamuekiin”, ne on jänniä kun niihin ei liity mitenkään ns. tuhmat unet
 
Noniin. Taas on nenännipistimet käytössä sekä kerän narua voit vetää kolvista ulos, silmät teipattu auki, kilo talkkia naamassa, peruukki päässä ja uutuutena on nuo adidaksen 2022 FIFA MM-kisojen viralliseset ottelupallot.😦
Jep. Toi muija on niin feikki kuin olla voi. Vyötärö on sairaalloinen tai photarilla vedetty :unsure:

Mutta mä lähden tästä huuruketjusta muutoinkin....
 
Tervetuloa palstalle!

Onko sulla muita kiinnostuksen kohteita kuin ilmeisen kiihkeä seksielämä? Onko perussetämiehen poliittiset näkemykset vai kenties vähän jotain muuta? Mitäs harrastit ennenkuin seksiviestitttely alkoi viemään kaiken aikasi?

Itsehän olen vaan tämmönen kohta 50v ukko. Seksielämääni en kauheesti täällä käsittele. Eipä siitä hirveesti kertottavaa ole, mutta eipä nyt ihan nollissakaan ole.

Olikos sulla lapsia edellisistä liitoista?
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Tervetuloa palstalle!

Onko sulla muita kiinnostuksen kohteita kuin ilmeisen kiihkeä seksielämä? Onko perussetämiehen poliittiset näkemykset vai kenties vähän jotain muuta? Mitäs harrastit ennenkuin seksiviestitttely alkoi viemään kaiken aikasi?

Itsehän olen vaan tämmönen kohta 50v ukko. Seksielämääni en kauheesti täällä käsittele. Eipä siitä hirveesti kertottavaa ole, mutta eipä nyt ihan nollissakaan ole.

Olikos sulla lapsia edellisistä liitoista?
No kiitoksia sinullekin 👍

Kyllä on moniakin ja suurin osa niistä on hyvin liikunnallisia ja sen vuoksi oon ikäisekseni hyväkuntoinen, ripeästi itseään omalla lihasvoimalla liikutteleva ja notkeakin. Minua ei kyllä saleille saa, viihdyn ulkoilmassa mutta kotona on kyllä monitoimilaite joka tosiaan pitää ottaa nyt käyttöön. Tykkään myös joukkuepeleistä mutta täällä korvessa niitä ei oikein ole. Suurin toiveeni olisi päästä pelaamaan salibandyä, ei minulla ole mitään vaikeuksia pysyä esim nelikymppisten vauhdissa mukana, oon sellainen jota on aina luultu nuoremmaksi kuin oon.

On muitakin harrastuksia, esim luonto- ja eläinkuvaus. Vesilläkin tulee paljon liikuttua. Lintuja ruokin ja seuraan innolla niiden touhuja, tunnen aika hyvin lajit. Kalastusharrastus pitää elvyttää taas, saahan sillä ilmaista, puhdasta ravitsevaa ruokaa ihan kotikonnuilta.

En viitsi olla aktiivinen täällä politiikassa ja ikävisä sotaketjuissa. Mutta oon isänmaallinen mies, isävainaa oli rintamallakin, selvisi pienellä haavoittumisella onneksi

Nyt lähden kävellen exän luo hakkaamaan Fiskarsin isolla halkaisukirveellä klapeja, hän ei siinä lajissa pärjää vaikka on 6 v nuorempi

On onneksi jokunen jälkeläinenkin siunaantunut vuosien saatossa, nuorin on vasta päälle 20 v

Loppujen lopuksi, tunnen eläväni uutta nuoruutta +10 v kestäneen kurjan avioliiton loppuvaiheen jälkeen. Eräänä päivänä totesin, että nyt tämä riittää minulle, eikä silloin ollut ketään naista mielessäni. Mutta asiat etenivät sattumien kautta upeasti mallilleen ja nyt elämä hymyilee taas vihdoin. Tarinani olisi paljon pitempikin mutta tämä nyt tiedoksi tässä vaiheessa
 
vierailija
Tervetuloa minunkin puolestani!

Hienoista liioittelua, mutta tyylillä....
Pakko kysyä, että onko tämä jonkun miehen mielestä oikeasti kaunis nainen? Siis kasvothan tytöllä on oikein kauniit, mutta tuo kroppa on niin luonnoton, että en voi uskoa, että kukaan sitä pitää kauniina. Toki, jos pitää, niin eihän se multa pois ole, olen vain utelias.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Nauttiiko sen sussusi tuleva exä elämästään, kun se muija lähtee sun luo?
Sellaista lähtemistä/jättämistä ei tule ikinä tapahtumaan, tää asia on puitu ihan selväksi meidän kesken
Neito on hamaan tappiin asti miehen kodin-/omaishoitaja, sitä toivon itsekin inhimillisenä ihmisenä.
Oon kertonutkin jo ajat sitten että mies ei välitä omasta terveydestään mitään ja elää sen mukaisesti. Sauhuttelu ja alkoholi on ainoat ilon lähteet hälle nyk.
Oon tavannutkin hänet ja hän ei odota montaakaan elinvuotta olevan jäljellä. Kertoi itse
Älykäs ja menestynyt mies oli aikoinaan mutta kirveen on jo pudottanut puoliksi kaivoon
 
vierailija
Sellaista lähtemistä/jättämistä ei tule ikinä tapahtumaan, tää asia on puitu ihan selväksi meidän kesken
Neito on hamaan tappiin asti miehen kodin-/omaishoitaja, sitä toivon itsekin inhimillisenä ihmisenä.
Oon kertonutkin jo ajat sitten että mies ei välitä omasta terveydestään mitään ja elää sen mukaisesti. Sauhuttelu ja alkoholi on ainoat ilon lähteet hälle nyk.
Oon tavannutkin hänet ja hän ei odota montaakaan elinvuotta olevan jäljellä. Kertoi itse
Älykäs ja menestynyt mies oli aikoinaan mutta kirveen on jo pudottanut puoliksi kaivoon
Toivotaan siis, että panosi nyksä kuolee mahdollisimman pian, niin pääset sitten oikeasti asumaan tämän ihanuutesi kanssa yhdessä. Oliko niin, että elätät sitten hänen sukunsakin, kun menette avioon, vai miten se meni?
 
Toivotaan siis, että panosi nyksä kuolee mahdollisimman pian, niin pääset sitten oikeasti asumaan tämän ihanuutesi kanssa yhdessä. Oliko niin, että elätät sitten hänen sukunsakin, kun menette avioon, vai miten se meni?
En toivo hänen, enkä kenenkään kuolemaa. Tiedän jo että itku tulee jos hän poistuu ennen mua. Eihän sitä voi itsestää tietää, mutta oon perusterve enkä tarvitse mitään lääkettä.

Tavoite on nyt saada täyttää laajan suvun ekana 100 v väh 👍

Aika näyttää miten mikäkin menee
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En toivo hänen, enkä kenenkään kuolemaa

Aika näyttää miten mikäkin menee
Aaa, et siis haluakaan muuttaa yhteen tyttösi kanssa? Jotenkin olen jutuistasi ymmärtänyt, että haluaisit enemmänkin seksiä ja sehän tarkoittaisi yhdessä asumista. Toki, tällaisissa kolmiodraamoissa on aina vähän hankalaa olla, kun pitää ottaa se toinenkin mies huomioon (tai ensimmäinen mies, sinähän tässä kuviossa olet se toinen mies). Tietääkö muuten tämä naisesi nyksä, että nainen pettäää häntä kanssasi vai onko tämä ihan sovittu kuvio?
 
Aaa, et siis haluakaan muuttaa yhteen tyttösi kanssa? Jotenkin olen jutuistasi ymmärtänyt, että haluaisit enemmänkin seksiä ja sehän tarkoittaisi yhdessä asumista. Toki, tällaisissa kolmiodraamoissa on aina vähän hankalaa olla, kun pitää ottaa se toinenkin mies huomioon (tai ensimmäinen mies, sinähän tässä kuviossa olet se toinen mies). Tietääkö muuten tämä naisesi nyksä, että nainen pettäää häntä kanssasi vai onko tämä ihan sovittu kuvio?
Tietysti haluan, mutta vasta kun aika on kypsä ja hän on sinkku. Meillä on ihan samanlainen ajatuskuvio tässä asiassa

Hänen asemassaan olisin ehdottanut kyllä että saa käydä nauttimassa elämästään muualla sillä osastolla jos itsellä ei olisi mitään kiinnostusta enää niihin juttuihin

Ja jälleen rehellisesti sanoen kyllä tämä hoidetaan hänen tietämättään
 
Mitä mieltä lapsesi ovat siitä, että puuhailet toisen miehen naisen kanssa ja että kirjoittelet perhepalstalla seksikokemuksistasi?

Tää on vähän hassu kysymys minusta kun eivät ainakaan mun lapset tätä palstaa lue.

Ja missäs sit seksikokekmuksista voisi kirjoittaa ellei täällä? Kaks vaatii aina lisäksi seksiä ennenko se plussa syntyy.
 

Yhteistyössä