Täällä nyt vihdoin mustuneena (eräs joillekin häirikkö) yleisön pyynnöstä 😅

”Osaatko muuten olla lempeä vai onko katkeruus vienyt senkin mennessään? En ole yhdessäkään viestissäsi nähnyt lempeyttä.”

Olet sinnikäs tyyppi, jolle totuus päin kasvoja on liian kova pala purtavaksi.
Mummosi keittämä mykyrokka on tuhonnut aivosi lapsuudessasi. En keksi muuta syytä kahjuille teksteillesi.
Olet luultavasti jonkun humpuukin yksitysyrittäjä. Kenellä muulla on muuten paljon aikaa olla kellon ympäri nettipalstoilla linkittämässä puutaheinää.
Maarit Kallio on lempeä terapeuttina. Varaa häneltä aika terapiaan. Ei koskaan ole liian myöhäistä hakea apua.
”Osaatko muuten olla lempeä vai onko katkeruus vienyt senkin mennessään? En ole yhdessäkään viestissäsi nähnyt lempeyttä.”

Olet sinnikäs tyyppi, jolle totuus päin kasvoja on liian kova pala purtavaksi.
Mummosi keittämä mykyrokka on tuhonnut aivosi lapsuudessasi. En keksi muuta syytä kahjuille teksteillesi.
Olet luultavasti jonkun humpuukin yksitysyrittäjä. Kenellä muulla on muuten paljon aikaa olla kellon ympäri nettipalstoilla linkittämässä puutaheinää.
Maarit Kallio on lempeä terapeuttina. Varaa häneltä aika terapiaan. Ei koskaan ole liian myöhäistä hakea apua.
Rakkaudella Alepan tädille!😍❤
Koska Alepan tädille taisi käydä nyt näin:
 
  • Haha
Reactions: setis
Alepan-täti hei, eikö voitaisi tehdä jo sovinto?

Hyväksytään se, että meillä on erilaiset mielipiteet ja koitetaan elää sen tiedon kanssa suht sovussa.
Miten olis?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Jos ei tue korruptoitunutta Ukrainaa,
Sinun kannattaa lukea tämä, vaikka ei olekaan youtube-video.. Mut kelpaisko silti, kun lähde on kuitenkin alun perin venäläinen? :)

"koko sota on hoidettu heikosti aivan alusta alkaen. Stanovajan mukaan entistä useampi katsoo, että sota pitäisi saada loppumaan.

Samalla osa Venäjän eliitistä on alkanut murehtia Putinin nykytilasta.

– Osa heistä on huolestunut siitä, että Putin on kykenemätön johtamaan, altis virheille ja liian tunteellinen päätöksenteossaan, Stanovaja kirjoittaa.


Stanovaja nostaa esille useita näkyviä ja merkittäviä ”patriootteja”, jotka ovat kuuluneet Putinin sotatoimien kannattajiin, mutta joiden viimeaikaiset lausunnot kertovat yhtäkkisestä suunnanmuutoksesta.

Toinen kovan linjan nationalisti Aleksei Žirov katsoo sodan osoittaneen, että Venäjän poliittinen järjestelmä on epäonnistunut.


Yhteistä monille näille vaikuttajista on se, että he vaativat Venäjää keskittymään omiin sisäisiin ongelmiinsa.

– He vaativat, että Ukrainassa sotimisen sijaan Venäjän tulisi harjoittaa kodinhoitoa sisäpoliittisten asioiden, kuten korruption, suhteen
, Stanovaja kertoo.



 
Sinun kannattaa lukea tämä, vaikka ei olekaan youtube-video.. Mut kelpaisko silti, kun lähde on kuitenkin alun perin venäläinen? :)

"koko sota on hoidettu heikosti aivan alusta alkaen. Stanovajan mukaan entistä useampi katsoo, että sota pitäisi saada loppumaan.

Samalla osa Venäjän eliitistä on alkanut murehtia Putinin nykytilasta.

– Osa heistä on huolestunut siitä, että Putin on kykenemätön johtamaan, altis virheille ja liian tunteellinen päätöksenteossaan, Stanovaja kirjoittaa.


Stanovaja nostaa esille useita näkyviä ja merkittäviä ”patriootteja”, jotka ovat kuuluneet Putinin sotatoimien kannattajiin, mutta joiden viimeaikaiset lausunnot kertovat yhtäkkisestä suunnanmuutoksesta.

Toinen kovan linjan nationalisti Aleksei Žirov katsoo sodan osoittaneen, että Venäjän poliittinen järjestelmä on epäonnistunut.


Yhteistä monille näille vaikuttajista on se, että he vaativat Venäjää keskittymään omiin sisäisiin ongelmiinsa.

– He vaativat, että Ukrainassa sotimisen sijaan Venäjän tulisi harjoittaa kodinhoitoa sisäpoliittisten asioiden, kuten korruption, suhteen
, Stanovaja kertoo.



Mitä halusit kertoa?

Vaikea ymmärtää tätä kaksinaismoraaliutta.
Saman kirjoituksen olisi voinut tehdä Usasta.
Koska Usan tulisi keskittyä omaan asunnottomuuteen, rikollisuuden torjuntaan ja päihdeongelmiin -
eikä tapattaa ukrainalaisia Venäjän vastaisessa sodassa.

Yhtään vähättelemättä Venäjän ongelmia, niitähän riittää. Venäjäkin on korruptoitunut maa.
 
vierailija
Mitä halusit kertoa?

Vaikea ymmärtää tätä kaksinaismoraaliutta.
Saman kirjoituksen olisi voinut tehdä Usasta.
Koska Usan tulisi keskittyä omaan asunnottomuuteen, rikollisuuden torjuntaan ja päihdeongelmiin -
eikä tapattaa ukrainalaisia Venäjän vastaisessa sodassa.

Yhtään vähättelemättä Venäjän ongelmia, niitähän riittää. Venäjäkin on korruptoitunut maa.
Lue juttu ja kohdat, jotka olen kopioinut., Nyt ei puhuta USA:sta vaan Ukrainasta ja Venäjästä. Tuon tuosta tuot esiin Ukrainan korruption ikään kuin se olisi oikeutettu syy sille, että maata ja sen ihmisiä tuhotaan. Venäjällä on itsellään suuria ongelmia, jotka se sivuuttaa ja kansa kärsii, ja sillä välin sekoilee toisessa itsenäisessä valtiossa. Onneksi on alkanut saada pataansa kunnolla.
 
Lue juttu ja kohdat, jotka olen kopioinut., Nyt ei puhuta USA:sta vaan Ukrainasta ja Venäjästä. Tuon tuosta tuot esiin Ukrainan korruption ikään kuin se olisi oikeutettu syy sille, että maata ja sen ihmisiä tuhotaan. Venäjällä on itsellään suuria ongelmia, jotka se sivuuttaa ja kansa kärsii, ja sillä välin sekoilee toisessa itsenäisessä valtiossa. Onneksi on alkanut saada pataansa kunnolla.
Otin jo kantaa.

Mitä minun olisi pitänyt kirjoittaa sinun mielestä?😁

En tuo esiin asioita miten ilmaisit. Tuon esiin niitä siten miten olen kirjoittanut. Eli Usa käyttää Ukrainaa hyväkseen (sotii viimeiseen ukrainalaiseen asti) Venäjän vastaisessa sodassa.
 
vierailija
Otin jo kantaa.

Mitä minun olisi pitänyt kirjoittaa sinun mielestä?

En tuo esiin asioita miten ilmaisit. Tuon esiin niitä siten miten olen kirjoittanut. Eli Usa käyttää Ukrainaa hyväkseen (sotii viimeiseen ukrainalaiseen asti) Venäjän vastaisessa sodassa.
Jättää pois viittaukset Ukrainassa esiintyvästä korruptiosta, kun puhutaan sodasta, josta se kärsii. Sillä ei ole mitään tekemistä sodan kanssa eikä se varsinkaan ole oikeutus kansan kärsimiseen sodan vuoksi. Jätä myös viittaukset USA:aan pois. Sota on Venäjän aloittama ja muut maat tukevat siitä kärsivää maata. Kumma, että tämä ei mene jakeluun.
 
Jättää pois viittaukset Ukrainassa esiintyvästä korruptiosta, kun puhutaan sodasta, josta se kärsii. Sillä ei ole mitään tekemistä sodan kanssa eikä se varsinkaan ole oikeutus kansan kärsimiseen sodan vuoksi. Jätä myös viittaukset USA:aan pois. Sota on Venäjän aloittama ja muut maat tukevat siitä kärsivää maata. Kumma, että tämä ei mene jakeluun.
En jätä pois ukrainan korruptiota koska se on suurin syy miksi Usa sai lyötyä agendansa läpi Ukrainassa.

Ukraina on aina ollut korruptoitunut, ei siinä sinänsä mitään uutta ole. Huonoiten hoidetulla, unohdetulla vanhalla neuvostomaalla niin sillähän korruption tietenkin selittää, jos halutaan mietti syitä.
 
vierailija
Samantekevää onko korruptoitunut vai ei.
Venäjä tekee hirvittäviä sotarikoksia jatkuvalla syötöllä.
Aikanaan uudisrakennus alkaa ja ystäväsi kiristelevät hampaitaan ja vollottavat samovaarin kylkeen nojaten.
Suosittelen laulamaan laulua Moskovan valot. Kun sähköt ovat poikki, niin voihan sitä kuvitella mielessään katulamppujen loisteen.
Hyvää päivänjatkoa Luspetille muhkeiden pyllyjen ja huuhaa-ajatusten parissa.
 
”leikitään nyt ajatuksella että minun pitäisi todistaa asia, niin se voidaan toteuttaa sillä lailla että pyydän YV:llä kahdelta mustalta heidän halukkuuttaan ”todistaa” minut 67 v mieheksi, jolla on puolta nuorempi salarakas.”

Mikä salarakas taikkusi enää on, kun olet kuvaillut naisesi tällä palstalla yksityiskohtaisesti?
Toisessa ketjussa kerroit, että olet aiemmin tehnyt liikematkoja Viroon. Olit siis kaupparatsu Huikkanen kuten Junnu Vainio aikoinaan lauloi. Et poikkea millään tavalla mielikuvistani kaupoaratsuista.
Dannyllä on naisystävänä parikymppinen tyttö. Joten edustat sujuvasti käsitystä yleisestä kuviosta.
Anna palaa tällä palstalla. Me telaketjufemakot saamme nauraa itsemme läköhdyksiin jutuistasi.
Siitä vain näppis laulamaan!
Aha, Alepan Anna näköjään tietää kuka neiti on kyseessä 😅

Niin tein ulkomaan matkoja, mutta ihan tiedoksi vaan että miespuolinen kauppamatkustaja on kuin kuka tahansa mies, mitä tulee naissuhteisiin. Yritä päästä irti stereotypioistasi (Toki toivoton tehtävä sinun kohdalla)

Danny on julkimo, minä en. Jos avaisit silmäsi niin nuoret kaunottaret hakeutuu mielellään sellaisten seuraan, haluavat sinne itsekin. Valokeilaan.

Juu kyllä jatkan täällä, suon sinulle tylsään elämääsi tirkistelymahdollisuuden omaan mukavaan nykyarkeeni. Alkuviikolla taas tavattiin neidon kanssa taas elämäniloisissa merkeissä, ai että kun taas molemmat nautittiin 😍👍
 
Sinä telaketjufemakko saat nauraa katkerana omalle mielikuvituksellesi.
Aito nainen osaa olla onnellinen toisen onnesta. Osaatko sinä? Osaatko muuten olla lempeä vai onko katkeruus vienyt senkin mennessään? En ole yhdessäkään viestissäsi nähnyt lempeyttä.
Alepan luonteen tuntien hänen seurassaan ei ole muita kuin sukkapuikot ja virkkuukoukku, sopii hyvin, kylminä metalliesineinä
 
vierailija
Olen monta kertaa miettinyt, että mahtaakohan Lissu luoda vähön liian ruusuista kuvaa elämästään. Ja persoonastaan. Eli on tsemppaavinaan muita ja sallivinaan toisenlaiset ajatukset. Mutta jotenkin rivien välistä olisi luettavissa vähän muuta. Tai aika usein ihan suoraankin,

Minä pidän kyllä Lissua ilkeänä ihmisenä ja olen lähes varma, että hän on melkoinen k-pää oikeassa maailmassa. Mutta voin toki olla väärässä. Eipä sillä väliä.
 
Olen monta kertaa miettinyt, että mahtaakohan Lissu luoda vähön liian ruusuista kuvaa elämästään. Ja persoonastaan. Eli on tsemppaavinaan muita ja sallivinaan toisenlaiset ajatukset. Mutta jotenkin rivien välistä olisi luettavissa vähän muuta. Tai aika usein ihan suoraankin,

Minä pidän kyllä Lissua ilkeänä ihmisenä ja olen lähes varma, että hän on melkoinen k-pää oikeassa maailmassa. Mutta voin toki olla väärässä. Eipä sillä väliä.
Hmmm…ruusuista kuvaa?
Millä perusteella.🤔

Jos haluat että vaikutan mielikuviisi niin voisin kertoa, että olen tosi tsemppaava irl. Se on mun duuni urheilijoiden äitinä ja muutenkin.
Olen diplomaatti työni puolesta ja olen teinien äiti joten….
Oon aika hyvä diplomatiassa.

Mutta, varmaan mielenkiintoisempaa jos pidät omat mielikuvasi minusta.😁
Saat pitää - ei minua haittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Näkikö kukaan meitä eilen Espoossa aasialaisessa ruokakaupassa ja thaikkuravintolassa lounaalla? 😁

Salarakkaan bf ei ikinä vaivaudu ajamaan sinne asti neidon takia, vaikka on pyytänyt. Arvatkaa pitikö minulta pyytää kyytiä edes kahta kertaa? 😏

Meillä oli oikein hauskaa kahdestaan, käytiin muissakin kaupoissa samalla kun oltiin liikenteessä siellä asti.
 
vierailija
Jos tarvitset apua videoiden ja kuvien lisäämiseen niin kysy vain.
Tai jos haluat oppia kiertämään moderoinnin.

m1es osaa ehkä selittää parhaiten, mies kun on.🫣

Voin jo nähdä sieluni silmin kuinka kilpaa lisäilette m1ehen kanssa oravien (leikkimielinen nimitys palstalla tsainamuikkeleista) kuvia ja Echo antaa palautetta.
@Echo reagoi tähän viestiin, eli tarkoittanee että hän sittenkin haluaa katsella mielellään vähäpukeisia nuoria hoikkia ja tyttömäisiä naisia?
 
  • Haha
Reactions: setis ja Lispetti

Yhteistyössä