Tää on jotain todella järkyttävää!!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Miksi te mässäätte tollaisella? Miksi tahotte levittää sitä pahaa oloa? Se mitä on tapahtunut, ei yhtään lievity sillä että asiaa levitetään ympäri maailmaa ja mässäillään. Aiheuttaa vaan turhaa turvattomuuden tunnetta ihmisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuon videon leviäminen ei ole pelkästään huono juttu. Ainakin tossa luki, että ei viel tiedetä, missä toi on kuvattu, joten on ihan hyvä, että tota katsotaan, koska joku saattaa tunnistaa tuon asunnon/nuo ihmiset.
Mä peesaan tätä! Sen takia yleenstä suurin osa jää kiinni
jossain vaiheessa kun näitä tälläisiä videoita on!
Eihän niitä ole kiva katsoa :( mutta parempi se että näitä katsoo moni
ja levittää että syyllinen jää joskus kiinni :kieh:

Hermanni
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa monta on kummallista juttua:
Mua ihmetyttää miten jotkut onnistuvat löytämään tuollaiset nettisaitit, katsovat videot ja vielä kertovat niistä muillekin... Mitä se kertoo siitä ihmisestä?
tätä mieki ihmettelen! ja sittenku se linkki jostain löytyy niin se oikeen PITÄÄ tulla jakamaa muidenki kanssa :kieh: :headwall:
Tietoisuus lisää tuskaa, mutta piilottelu lisää noiden pahoinpideltyjen lasten hätää. Kukaan ei auta. Jos kaikki tietävät, on mahdollista että joku sitten hoksaa auttaakin. Jos on teille aikuisille on liian vaikeaa katsoa edes videota, kuinka kammottavaa täytyy noiden lasten elämän olla. Joo, ei kerrota kenellekään, ollaan kuin ongelmaa ei olisi olemassa, sehän se auttaa. SILMIEN SULKEMINEN EI AUTA KOSKAAN.
Kyllä se nyt auttaa tuonkin lapsen elämää ihan helvetisti kun mammat itkee Kaksplussan palstalla kuinka kaameeta toi on ja ihan HYPPII päällä ja hui hai hei.

Tekopyhyyttä on monenlaista...

Alkuperäinen kirjoittaja Hermanni:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun mielestä kaikki tollanen pitää saada mahdollisimman monen tietoon. Sitä ei ole kiva katsella, ei todellakaan, mutta se, ettei me sitä nähdä ei tarkoita sitä ettei sellaista tapahdu.
Tarkoitatko siis, että kaikki rikokset ja lasten laiminlyömiset, raiskaukset ja kidutukset vaan videolle ja mammojen naaman eteen koska emmehän me muuten tiedä mitä kaikkee pahaa tapahtuu maailmalla..

Anna mun kaikki kestää!!!!!

Katso sä huvikses sellaista vaan ja märehdi sitten öisin kun et saa unta mutta mä en aio kyllä ainakaan sellaiseen ottaa osaa.
Se on helppoa kuvitella ettei mitään tapahdu. Mitä ei näe, sitä ei ole. Tämänkään aloituksen videota ei kenenkään ole pakko katsoa. Otsikosta voi jo päätellä, että sisältää jotain järkyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Miksi te mässäätte tollaisella? Miksi tahotte levittää sitä pahaa oloa? Se mitä on tapahtunut, ei yhtään lievity sillä että asiaa levitetään ympäri maailmaa ja mässäillään. Aiheuttaa vaan turhaa turvattomuuden tunnetta ihmisille.
Edelleen ja vielä kerran ANTEEKSI

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Tota tätii ei oo saatu kiinni vielä. Et sikäli voi olla, että sen takia on hyvä että ihmiset näkee, joku voi tunnistaa ton tädin/asunnon/lapset

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa monta on kummallista juttua:
Mua ihmetyttää miten jotkut onnistuvat löytämään tuollaiset nettisaitit, katsovat videot ja vielä kertovat niistä muillekin... Mitä se kertoo siitä ihmisestä?
tätä mieki ihmettelen! ja sittenku se linkki jostain löytyy niin se oikeen PITÄÄ tulla jakamaa muidenki kanssa :kieh: :headwall:
Tietoisuus lisää tuskaa, mutta piilottelu lisää noiden pahoinpideltyjen lasten hätää. Kukaan ei auta. Jos kaikki tietävät, on mahdollista että joku sitten hoksaa auttaakin. Jos on teille aikuisille on liian vaikeaa katsoa edes videota, kuinka kammottavaa täytyy noiden lasten elämän olla. Joo, ei kerrota kenellekään, ollaan kuin ongelmaa ei olisi olemassa, sehän se auttaa. SILMIEN SULKEMINEN EI AUTA KOSKAAN.
Kyllä se nyt auttaa tuonkin lapsen elämää ihan helvetisti kun mammat itkee Kaksplussan palstalla kuinka kaameeta toi on ja ihan HYPPII päällä ja hui hai hei.

Tekopyhyyttä on monenlaista...
Ehkä tuon videon näkee joku, joka voi jotain tehdäkin. Ehkä tänne linkitetään joku päivä jotain vastaavaa jonkun palstalaisen naapurista., ja silloin voi oikeasti tehdäkin jotain.

Tumpula
En taatusti katso tuota. Katsomalla saisin vain itselleni helvetin pahan olon eikä se sitä lasta auta yhtään.

Vähän mietin sitä onko tämä palsta yleensäkään oikea paikka linkittää niitä hirveitä videoita mitä tänne usein linkitetään. Täällä on kuitenkin paljon raskaana olevia, pienten lasten äitejä ja muita aika herkässä tilassa olevia... Jos noita haluaa linkittää niin ehdottaisin että pieni varoitusteksti olisi linkin yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
en nähnyt linkkii, mut en kyl ajattele noinkaa ihan, et noita ei sais jakaa, jos on itse törmännyt tollaiseen ja siitä tulee paha olla.

Ainaha ihmisillä on tarve puhua, kun näkee jotain niin pahaa, et hyvä jos ei traumoja tuu. en lähtis kyllä syyttelemään "väkivallasta nautiskelijaksi"....hööh :kieh: :( :eek:
kuka tässä on ap:tä semmoseksi syytelly? :eek: en mie ainakaan.

mutta vois vähän paremmin kuvailla mitä se linkki sisältää. ja sitäpaitsi, meidän koneet huusi troijalaista kun ton avasin.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Suomessako se oli tapahtunut, onko siitäkään selvyyttä?
tapahtunut singaporessa.
No sitä paremmalla syyllä kannattaa suomalaisten mammojen tutkii videota, ties vaikka olis tuttuja kyseessä :D

Saatanan Sherlockit!
No hehheh, ei varmaan suomessa mitäänn hyötyy kattoo. Mut muualla ehkä siit on hyötyä. Mä nyt aineskin rukoilen, että toi akka saatas kiinni ja telkien taa, tai vaikka, että se jäis auton alle.

Ei noilla retostella tarvitse, mut luulen et täs nyt oli kyse pienestä ajattelemattomuudesta: itselle tullut paha olo halutaan jakaa. En usko, et ap:n oli tarkoitus ihan tällaista ketjua luoda, vaan keskustelua ko. tilanteesta.

Voimmeko luottaa ulkopuolisiin (tai tuttuihin) lastenvahteihin?
Kuinka paljon maailmassa on tällaista hätää, joka jää piiloon?
Uskallatko itse toimia nähdessäsi ko. tilanteen?

jne.

Ylipäätään varmaan oli tarkoitus luoda keskustelua siitä, kuinka pahalta tuntuu nähdä pieneen lapsen kohdistuva väkivalta ja kuinka järkyttyneitä siitä ollaan.

En edelleenkään nähnyt ko. linkkiä.

Hermanni
On niin helppoo olla myötätuntoinen sieltä oman läppärin takaa ja kauhistella maailman menoa katsomalla hirveitä videoita mutta kuinka moni teistäkin on KONKREETTISESTI tehny yhtään mitään auttaakseen väkivallasta kärsiviä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
En taatusti katso tuota. Katsomalla saisin vain itselleni helvetin pahan olon eikä se sitä lasta auta yhtään.

Vähän mietin sitä onko tämä palsta yleensäkään oikea paikka linkittää niitä hirveitä videoita mitä tänne usein linkitetään. Täällä on kuitenkin paljon raskaana olevia, pienten lasten äitejä ja muita aika herkässä tilassa olevia... Jos noita haluaa linkittää niin ehdottaisin että pieni varoitusteksti olisi linkin yhteydessä.
No täällä on yksi raskaana oleva pienen lapsen äiti, ja ihan siis ap :headwall:

*muoks* ja tämä varmaan aiheutti sen etten loppuun asti ajtellut..sen verran järkyttynyt olin kun ton näin.

Laban
Tietoisuus lisää tuskaa, mutta piilottelu lisää noiden pahoinpideltyjen lasten hätää. Kukaan ei auta. Jos kaikki tietävät, on mahdollista että joku sitten hoksaa auttaakin. Jos on teille aikuisille on liian vaikeaa katsoa edes videota, kuinka kammottavaa täytyy noiden lasten elämän olla. Joo, ei kerrota kenellekään, ollaan kuin ongelmaa ei olisi olemassa, sehän se auttaa. SILMIEN SULKEMINEN EI AUTA KOSKAAN.[/quote]

Tätä mieltä minäkin.

Mun mielestä kaikki tollanen pitää saada mahdollisimman monen tietoon. Sitä ei ole kiva katsella, ei todellakaan, mutta se, ettei me sitä nähdä ei tarkoita sitä ettei sellaista tapahdu.
Tarkoitatko siis, että kaikki rikokset ja lasten laiminlyömiset, raiskaukset ja kidutukset vaan videolle ja mammojen naaman eteen koska emmehän me muuten tiedä mitä kaikkee pahaa tapahtuu maailmalla..

Anna mun kaikki kestää!!!!!

Katso sä huvikses sellaista vaan ja märehdi sitten öisin kun et saa unta mutta mä en aio kyllä ainakaan sellaiseen ottaa osaa.
Se on helppoa kuvitella ettei mitään tapahdu. Mitä ei näe, sitä ei ole. Tämänkään aloituksen videota ei kenenkään ole pakko katsoa. Otsikosta voi jo päätellä, että sisältää jotain järkyttävää.
ja kuinka monesti tuo sama otsikko on ollu semmosessa alotuksessa jossa linkin takaa tulee esiin esim. amy winehousen kuva tai esitys viinanhuuruisena tai vaikkapa helvetin paskanen ja sikolättimäinen kämppä? aika monesti.

että vähän nyt pelisilmää teiltä kaikilta jotka tommosia OIKEESTI järkyttäviä linkkejä laittelette. ap:kin ois voinu pistää alotukseensa yksinkertaset kolme sanaa: sisältää lapsen hakkaamista. ja se ois ollu sillä selvä.

Rukoilijasirkka
On niin helppoo olla myötätuntoinen sieltä oman läppärin takaa ja kauhistella maailman menoa katsomalla hirveitä videoita mutta kuinka moni teistäkin on KONKREETTISESTI tehny yhtään mitään auttaakseen väkivallasta kärsiviä lapsia?
No mitä voi tehdä? Aika voimaton olo.

Heinämassu82 kenenkään ei ole pakko katsoa mitään linkitettyä videota.
Turhaan sä anteeksi pyytelet. Jos tietää että ei kestä tai on herkkä jos onkin jotain
mikä vaikuttaa omaan mielen terveyteen :D niin jättäkää linkit aukaisematta!!!
Heinämassu ei varmaan ole ainut joka on tälläisiä linkittänyt!

Tosta videosta vielä! Ehkä hoitaja ei ole jäänyt kiinni ja vaihtanut työpaikkaa? Työskentelee esim. nykyään ulkomailla tai jossain! Eikö ole hyvä että tälläinen video on olemassa! Ihmiset osaa varoa ja miettii moneen kertaan ottaako sen hoitajan kotiin vai ei
Surullisiahan nämä on mutta ihan joka päiväistä jossakin :'(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä