maailmassa monta on kummallista juttua
Mua ihmetyttää miten jotkut onnistuvat löytämään tuollaiset nettisaitit, katsovat videot ja vielä kertovat niistä muillekin... Mitä se kertoo siitä ihmisestä?
Tommonen idiootti lapsenvahti potkii ja seisoo tommosen ihan taaperoikäisen päällä. Tosi ikävän näköinen video.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä siel on? Tuo sivusto on meil blokattu, niin en pääse kurkkimaan...
tätä mieki ihmettelen! ja sittenku se linkki jostain löytyy niin se oikeen PITÄÄ tulla jakamaa muidenki kanssa :kieh: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa monta on kummallista juttua:Mua ihmetyttää miten jotkut onnistuvat löytämään tuollaiset nettisaitit, katsovat videot ja vielä kertovat niistä muillekin... Mitä se kertoo siitä ihmisestä?
... vaan meidän muiden iloksi nyt laitoit sen tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:Hermanni: galleriassa linkkiä avatessani en tiennyt mitä piti sisällään.en siis kaivellut netistä tälläistä materiaalia omaksi "ilokseni".
Vielä kerran: en etsinyt tätä mistään saitilta.Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa monta on kummallista juttua:Mua ihmetyttää miten jotkut onnistuvat löytämään tuollaiset nettisaitit, katsovat videot ja vielä kertovat niistä muillekin... Mitä se kertoo siitä ihmisestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tommonen idiootti lapsenvahti potkii ja seisoo tommosen ihan taaperoikäisen päällä. Tosi ikävän näköinen video.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä siel on? Tuo sivusto on meil blokattu, niin en pääse kurkkimaan...
Elossa kuitenkin. :| Se akka vie sen toiseen huoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tommonen idiootti lapsenvahti potkii ja seisoo tommosen ihan taaperoikäisen päällä. Tosi ikävän näköinen video.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä siel on? Tuo sivusto on meil blokattu, niin en pääse kurkkimaan...
Mites se pikkuunen?
Joillain on se "laitetaan paha kiertämään"-ajatusmaailma..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tätä mieki ihmettelen! ja sittenku se linkki jostain löytyy niin se oikeen PITÄÄ tulla jakamaa muidenki kanssa :kieh: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa monta on kummallista juttua:Mua ihmetyttää miten jotkut onnistuvat löytämään tuollaiset nettisaitit, katsovat videot ja vielä kertovat niistä muillekin... Mitä se kertoo siitä ihmisestä?
missään ei ole sanottu, että toi vahti ois jäänyt kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja voi v...:Onneksi saivat videolle ja linnaan tuollaisen lastenvahdin!!! jos ei olisis vvideo valvontaa ollu ni olis voinu vaikka miten pahasti tulevaisuudessa lapselle/lapsille käydä... : ((
niin, mikä oli se siun motiivi ku linkitit sen tänne? minkävuoksi? huvin vuoksiko?Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:Vielä kerran: olen pahoillani kun laitoin linkin tänne. Enpä ajatellut asiaa näköjään loppuun saakka.
No en todellakaan!!!Olin vaan helvetin järkyttynyt siitä mitä tossa tapahtui, enkä ajatellut loppuun asti asiaa kun tänne sen laitoin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin, mikä oli se siun motiivi ku linkitit sen tänne? minkävuoksi? huvin vuoksiko?Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:Vielä kerran: olen pahoillani kun laitoin linkin tänne. Enpä ajatellut asiaa näköjään loppuun saakka.
Tarkoitatko siis, että kaikki rikokset ja lasten laiminlyömiset, raiskaukset ja kidutukset vaan videolle ja mammojen naaman eteen koska emmehän me muuten tiedä mitä kaikkee pahaa tapahtuu maailmalla..Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mun mielestä kaikki tollanen pitää saada mahdollisimman monen tietoon. Sitä ei ole kiva katsella, ei todellakaan, mutta se, ettei me sitä nähdä ei tarkoita sitä ettei sellaista tapahdu.
Olette tekopyhiä. Näitä juttuja näkee kaikkialla joka päivä. Katsominen on jokaisen omalla vastuulla.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin, mikä oli se siun motiivi ku linkitit sen tänne? minkävuoksi? huvin vuoksiko?Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:Vielä kerran: olen pahoillani kun laitoin linkin tänne. Enpä ajatellut asiaa näköjään loppuun saakka.
kiitos että edes joku yrittää ymmärtää.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:en nähnyt linkkii, mut en kyl ajattele noinkaa ihan, et noita ei sais jakaa, jos on itse törmännyt tollaiseen ja siitä tulee paha olla.
Ainaha ihmisillä on tarve puhua, kun näkee jotain niin pahaa, et hyvä jos ei traumoja tuu. en lähtis kyllä syyttelemään "väkivallasta nautiskelijaksi"....hööh :kieh:
Tietoisuus lisää tuskaa, mutta piilottelu lisää noiden pahoinpideltyjen lasten hätää. Kukaan ei auta. Jos kaikki tietävät, on mahdollista että joku sitten hoksaa auttaakin. Jos on teille aikuisille on liian vaikeaa katsoa edes videota, kuinka kammottavaa täytyy noiden lasten elämän olla. Joo, ei kerrota kenellekään, ollaan kuin ongelmaa ei olisi olemassa, sehän se auttaa. SILMIEN SULKEMINEN EI AUTA KOSKAAN.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tätä mieki ihmettelen! ja sittenku se linkki jostain löytyy niin se oikeen PITÄÄ tulla jakamaa muidenki kanssa :kieh: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa monta on kummallista juttua:Mua ihmetyttää miten jotkut onnistuvat löytämään tuollaiset nettisaitit, katsovat videot ja vielä kertovat niistä muillekin... Mitä se kertoo siitä ihmisestä?