Tää ei voi olla totta =( (hoidon aloittamisesta)

Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Pitäähän niille rattaille tila löytyä. Onko kunnallinen hoitaja? Kun olet hpoitopaikkaa hakenut luultavasti olet siinä kertonut hoitoajoista, joten hoitaja on ollut tietoinen, miten paljon lapsesi on hoidossa. Tuleeko yli 50 tuntia kahdessa viikossa, silloin on kokoaikainen, eikä vaikuta hoitajan palkkaan, vaikka olisikin päiviä pois. Sen takia on työlistat, että hoitaja tietää. Taitaa vaan olla asenne kysymys. Eikä pitäisi olla hoitoajoista purnattavaa kun ei joudu tekemään iltatöitä, kuten minä. Aloitan aamulla ja viimeinen voidaan hakea 21.30.
Eiköhän meillä se kokopäiväinen tuntimäärä täyty ja vaikka ei täyttyisikään,eihän hoitaja voi vaatia minua viemään lasta hoitoon vapaapäivänä.Minun vapaapäiväni on minun ja tytön yhteistä aikaa,ei hoitajan ja tytön eiköstä niin :snotty: ?

Ja rattailla mä aioin viedä löyty niille sisätilaa tai ei.Hoitaja ei ole korvausvelvollinen jos niille ulkona jotain sattuu,mutta pihasta löytynee tilaa mihin voi sadesuojan kanssa jättää ja ehkäpä joku tolppa mihin pyöränlukolla kiinnittää.....

Tosin toivon ettei tarvitse sitten uusia ostella itsekkään....Oikeesti,kun ei kaikilla ole autoa/pyörää edes millä kuljettaa.Talvella sit tietty pulkka joo,mut ei se kulje asfaltilla :/

Ja tiedossa on kyllä ollut hoitoajat ja se,ettei jokapäivä hoitoa tarvitse jo paikkaa hakiessa,lukee hakemuksessa kaikki tiedot kyllä.
 

Yhteistyössä