Taasko ne alkaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt jälleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt jälleen

Vieras
Olin jo niin varma et nyt olisi tärpännyt :( Pyyhkiessä tuli jotain ruskeaa ja alamahaa vihloo eli kyl se täti punainen taas kaartaa paikalle.
Ärsyttää kun kierrot ihan mitä sattuu niin ei voi yhtään ennakoida, tietää MITÄÄN!
Viime kierto oli 38 ja pisin nyt viime aikasista. Yleensä kierrot 32-36 päivää. Nyt menossa kp 32 :(
Vaikka kuinka koittaa olla ajattelematta ja eihän me virallisesti yritetä mut silti se vaan koko ajan mielessä on. Sniisk.
Aamulla olin jo menossa testiä ostaa mut onneks en kerenny rahaa siihen tuhlata.

Miks edelleen vaan tuhruaa? Jotain ruskeaa tulee hitusen vaan... Kyl yläänsä täs vaiheessa hanat on jo auki.
Onko mulla nyt kp 33 vai kp 1? 2? Vai mikäs mulla nyt on ku viime menkat alko 6.12.

Voi,tiedän tuon tunteen :( Mulla pitäs huomenna alkaa menkat ja olinkans varma että ois tärpänny mutta mahaa kuumottanu tänää koko päivän ja nyt ihan varma että sieltä ne kohta alkaa! Jos tuhru jatkuu, tee silti testi. Voihan pientä vuotoa tulla ja silti oisit raskaana. Ja mene lääkäriin jos vaikka jotain lääkitystä saisit jotta kierto asettuisi kohdilleen ja voisit ennakoida ovista :)

Yhteistyössä