Voisko olla ovis tuntemuksia nämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvahaaveilua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvahaaveilua

Vieras
Mulla on pco ja kierrot heittelee. Viime aikoina menkat ovat alkaneet 2-3:n päivän tiputteluilla. Viime menkat oli aika laimeat tai siis ihan oikee vuoto mut vähäistä mun mittapuulle.
Menkat alkoivat 13.2. eli nythän olisi kp 21 menossa. Viimesimmät kierrot ovat olleet kestoltaan 38, 34 ja 35 päivää.

Eilen alkoi oireilut ja tänään olleet tosi voimakkaat:
Tunne kuin menkat olis alkanut ja alkkarit olis märkänä :x
vihloo, juilii, nipistelee alamahaa
välillä oikealla, välillä vasemmalla munasarjassa tunne kuin kupla puhkeis/sukkapuikko
turvottaa

Joo kuin olisi raskaana :D mut enpä ole. Voisko nämä olla oireita ovulaatiosta? Onko ovis nyt, mennyt vai ulossa? Auttaako vauvahaaveisiin vielä hommailla vai olemmeko jo myöhässä sen suhteen?

Meillä on ennestään jo lapsi mut saanut alkunsa clomi+metu yhdistelmällä :) Pelottaa et turha toivo haaveilla "luomu"plussasta saati luomu oviksesta :/

kuulostais ovisoireilta :) tuo toispuoleinen vihlonta varsinkin.

Mitä oireita sulla itse pco:hon liittyen on? Mulla pitkään oli tuollaista vihlontaa ja alamahan kipuilua, ihan selittämättömin väliajoin kuussa ja pco löyty.

Just noita kipuja, välivuotoja keskellä kiertoa, pitkät epäsäännölliset kierrot (32-70 päivään), ovuloimattomuus jne :(
On mulla epäily endostakin mut sitä ei sen kummemin tutkittu. Gyne vaan kerran mainitsi asiasta...