Taas veti lehtimyyjä herneet nenään!

Mullakin soittelit vielä muutama kuukausi sitten todella usein. Mutta sitten mun lapselleni iski joku ihme virus, mikä pakottaa sen kapinoimaan, uhmaamaan, kiljumaan, huutamaan ja metelöimään keinolla millä hyvänsä kunhan puhelin uskaltautuu ilmoittamaan saapuvasta puhelusta. Nykyään lapsi vaikenee kyllä suht nopeaan kun vain nostankin sormen pystyyn, mutta lehtimyyjien soittaessa mun sormeni jotenkin liisteröityy enkä saa sitä nostettua ylös. Ja kun lapsi huutaa kurkku suorana, mie en kuule mitään mitä puhelimessa sanotaan ja myyjä tylsistyy todella nopeasti, kun jatkuvasti toistan: "Anteeksi mitä, en kuullut?"...
 
Mulle soitti äsken puhelinmyyjäsetä :kieh: ei kohteliaasta käytöksestä tietoakaan :headwall: aku ankkaa koitti myydä ja kun sanoin heti että ei kiitos en ole tilaamassa nyt lehtiä niin jankkas että eikun nyt olis tämmönen tarjous ja kun sanoin etten ole kesäksi tilaamassa lehtiä niin alkaa elokuussa ... noh siihen minä että meillä alkaa esikoisella koulu silloin että sieltä tulee ihan kiitettävästi lukemista että en nyt ole tilaamassa lehtiä ollenkaan että kiitos vaan niin setä sai hädin tuskin sanottua väkinäisesti kiitos ja luuri kiinni :whistle:


Miks ne ei voi uskoa heti :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
se on niitten työtä mitä ne tekee !
jos saavat kaupat niin se tietää perheelle ruokaa pöytään !

terv. lehtimyyjän ystävä
valitettavasti se ei tee siitä yhtään vähemmän rasittavaa. musta on ihan ok jos kerta kieltäytyminen riittää. ei viitsis tylyks heittäytyä.
 
Ai hemmetti, että mää inhoan sitkeitä lehtimyyjiä, jotka lopuksi suuttuu. "Kerroppa, mikä tässä meidän tarjouksessa on vikana ja miksi tämä lehti ei kiinnosta? On se outoa, että sinun parasta tässä ajatellaan ja sitten ei kelpaakaan..." :eek: :eek: :whistle:
 
Miksi tuhlata kummankaan aikaa jäämällä kuuntelemaan. "Ei kiitos tällä kertaa" ja luuri korvaan. Myyjä saa soitta seuraavalle tai surra yksin kun ei tullu edes kuuneluksi, miten vaan.
Mut mä olenkin soittanu puhelinmyyjälle työpaikalle ja tilanu lehden, vielä sen myyntilistan ohi :D
 
vieras
Kyllä mä voin lehtimyyjien kanssa jutella, ne saa kertoa tarjouksistaan ja mä vastavuoroisesti kerron rahaongelmistani. Niistä robottimaisista tyypeistä, jotka lukee suoraa paperista, en kyllä tykkää, kun ne menee lukkoon, kun sanon jotain mikä ei kuulu kässäriin ja keskustelu ei soljukaan luontevasti...
 
En jaksanu lukea koko ketjua ni en tiedä kirjottiko jo joku saman ku mäkin.
Eli mä olen tallentanu kännyyn kaupustelijoiden nummerot ni tietää het kättelyssä kantsiiko vastata.Paitsi tietty ku ne soittaa sit oudosta numerosta....
 
Minulle soitettiin juuri ja sanottiin, että laittavat tulemaan Olivia lehdestä 5kk tutustumislehdet ilmaiseksi ja minulle ei tästä "lahjasta" tule kuin toimituskulut 3.90?/kk ja läpätti osoitetiedot läpi ja kiitos ja hei |O No ei auta kuin laittaa lehti takaisin kun tulee ja perua "lahja" Kiittämätön kun olen, enkä vastaanota 20? minulle kustantavaa lahjusta....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tein juuri viime viikolla puhelinmyyntikeillon.Tosin siinä menee 1-3kk kun tulee voimaan..

Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
0600 13404
Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ?/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.

Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.
Olin joskus vuosia sitten paskaduunissa tollasessa myyntipaskassa eiku paikassa (kokonaiset kaksi päivää). Siellä oli paksut pinot kopioituja puhelinluetteloiden sivuja. Joten kiellot on yhtä tyhjän kanssa kun paikassa ei ole edes ensimmäistä tietokonetta tai yhtikäs mitään muutakaan. No puhelimet sentään oli.
Tää paikka meni nurin aika pian, mutta uskon, että näin toimitaan monessakin paikassa.
 
kiltti
Liian usein itse en saa sanottua väliin mitään ja sitten tulee lisävaivaa kun peruuttelen tilauksia - höh. Täytyy varmaan peilin edessä ruveta treenamaan sanomaan EI!
 

Yhteistyössä