Taas sama show...nukuttamisesta!=(=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt kantelemaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin että kun mä en kannatakkaan sun omien tarpeiden laittamista vauvan tarpeiden edelle niin eipä kiinnosta. miksi ihmeeasssä vauva pitäisi jäyttää huutaa? sen ehtii kyllä tehdä myöhemminki. mutta 6kk ei ymmärrä miksi,järkytätte sen perusluottamusta

niin että kun mä en kannatakkaan sun omien tarpeiden laittamista vauvan tarpeiden edelle niin eipä kiinnosta. miksi ihmeeasssä vauva pitäisi jäyttää huutaa? sen ehtii kyllä tehdä myöhemminki. mutta 6kk ei ymmärrä miksi,järkytätte sen perusluottamusta

Alkuperäinen kirjoittaja minä ja 3v :

missä vaiheessa ap on aikonut alkaa huudattamaan lasta yksin?

Alkuperäinen kirjoittaja minä ja 3v:
niin toki voi sillein ku tässä edellä että ovat siinä sängyn lähellä ja ehkä jollain tapaa koskettaa. tms. muttas ei todellakaan mitään unikoului! eli vauvan jättämistä yksin huutaa.mutta jos lapsi ei möisin hirveän usein heräile niin on kyllä ihmeellistä jos 2aikuista ei jaksa pistää vauvan tarpeita omien edelle.

Kuuleppas..tässä ei nyt todellakaan ole kyse lapsen tarpeiden hyljeksymisestä. Vaan siitä että lapsi on oppinut kantamalla nukkumaan ja siitä tavasta haluttaisiin päästä eroon. Jo jossain 2plus lehdessä eräs terapeutti sanoi että puoli tuntia joka ilta huutoa ennen nukkumaan menoa on kohtuuttoman pitkä aika.
"on kyllä ihmeellistä jos 2aikuista ei jaksa pistää vauvan tarpeita omien edelle.[/quote]" eikä tod. ole kyse omista tarpeista. Kyllähän me jaksetaan ei kyse ole siitä, vaan siitä että lapsen etujen mukaista tuskin on sekään että oppii nukahtamaan vain syliin.. Ja jo neuvoloissa suosittelevat että 1/2 vuotiaalle voi pitää unikoulua jos heräilee paljon öisin. Tuskin suosittelisivat jos se tekisi lapselle jotain vahinkoa. Toiset ehkä vain (kuten sinä) on vain ylidramaattisia ja ylihysteerisiä.. Tuskin semmoinenkaan on kaikista paras malli lapselle.

ootko kokeillut rintareppua? meillä kuopus nukahti siihen ja laskin siinä pväunille vaunuihin tai pinnikseen. meillä ongelma oli jonkin aikaa,mutta vain päivisin.
esikoinen oli reilusti yli vuoden,kun nukahti viel ainoastaan syliin. sain kuitenkin istua. sit me ruvettiin lukemaan iltasatuja samalla,kun imetin kuopusta,niin oppi nukahtamaan ilman syliä.
kyllä se helpottaa,kun annat ajan viel jonkin aikaa kulua. meillä kuopus ei kuitenkaan pitkään tuota kanniskelua vaatinut ja sen jälkeen on aina halunnut nukahtaa yksin ja rauhassa ilman nukutuksia.
:hug:

Ja kyllä, voin vaikka koko yön istua pitämässä lasta kädestä tai silittelemässä poskelle jos sillä tavoin oppisi nukahtamaan ilman kanteluita. Mutta en mahda mitään kun voimat loppuu. Kyse ei ole viitsimisestä vain siitä että yksinkertaisesti voimat eivät riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
ootko kokeillut rintareppua? meillä kuopus nukahti siihen ja laskin siinä pväunille vaunuihin tai pinnikseen. meillä ongelma oli jonkin aikaa,mutta vain päivisin.
esikoinen oli reilusti yli vuoden,kun nukahti viel ainoastaan syliin. sain kuitenkin istua. sit me ruvettiin lukemaan iltasatuja samalla,kun imetin kuopusta,niin oppi nukahtamaan ilman syliä.
kyllä se helpottaa,kun annat ajan viel jonkin aikaa kulua. meillä kuopus ei kuitenkaan pitkään tuota kanniskelua vaatinut ja sen jälkeen on aina halunnut nukahtaa yksin ja rauhassa ilman nukutuksia.
:hug:

Muuten hyvä tuo ri ntareppu mutta meillä taitaa poitsulla painoraja tulla vastaan ihan kötsilleen rintarepun suhteen;) Painoa nimittäin jo se 10kg..

Meidän poika huusi ja venkuili iltaisin tuossa iässä.Istuimme sohvalla miehen kanssa ja vaihtelimme syliä.Emme kanniskelleet. Joskius kesti puoli tuntia, joskus puolitoista, silkkaa huutoa.Ja maitoa ei kans saanu antaa "väärään aikaan", hassuja nuo vauvat. Tyrkyttelimme pulloa vähän väliä ja jossain vaiheessa hän sitten sen otti, kun oli tarpeeksi väsynyt.

Kanniskelu on raskasta, helpompi oli kuitenkin istua sohvalla. En olisi halunnut nukuttaa huudattamalla enkä sitä tehnytkään.

Pikkuhiljaa alkoi iltareihumiset lyhetä ja nykyään kaikki menee helposti.Poika on tasan 9kk. Hän leikkii kunnes alkaa natista.Puuro.Kuiva vaippa, yöppäri, hiukan leikkiä vielä lattialla ja sitten pullo sylissä hämärässä makuuhuoneessa ja uni tulee=)

Uskon että alkaa pian jo helpottaa=)

Yhteistyössä