taas sain bannin av:lle, vaikka en ole edes kirjoittanut..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vilja

Jäsen
06.02.2006
46
0
6
sinne mitään.... nyt olin kommentoimassa yhteen keetjuun ja taas tuli viesti siihen että "viestien lähettäminen koneeltasi on estetty...."

siis miten mä voin bannin saada??? sivuissa jotain vikaa??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 11:55 Kaddy kirjoitti:
Liitty kai jotenkin vaihtuvaan ip-osoitteeseen. Eli sulla voi olla nyt sellanen ip-osoite käytössä, joka on ollut jollakin häiriköllä..

Juu sitä tarkoittaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 11:55 Kaddy kirjoitti:
Liitty kai jotenkin vaihtuvaan ip-osoitteeseen. Eli sulla voi olla nyt sellanen ip-osoite käytössä, joka on ollut jollakin häiriköllä..

Hei, viisastapa tyhmää:

Vaihtuuko ip-osoitteetkin? :ashamed: Mä oon luullu, että se pysyy samana (vai siis tarkotatko jotain yleistä osoitetta vai kuis...)
 

Yhteistyössä