Toivonko turhaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Mietin vaan, että juminko nyt eksässä kiinni ja toivon turhaan että asiat joskus loksahtaisi kohdilleen. Erottiin viime kesänä, koska hän ei halua lapsia, vuosia oli niin sanonut ja mä taas olen aina halunnut lapsen. Edes yrittää saada, eihän se ole itsestäänselvyys. Rakkautta oli ja on edelleen. Talvella ollaan oltu satunnaisesti yhteydessä, kumpikin kaipaa toisiaan. Nyt ollaan sitten puhuttu että mietitään kumpikin olisiko mahdollisuutta palata yhteen ja löytää joku ratkaisu lapsiasiaan. Mun syli tuntuu niin tyhjältä, haluaisin niin pienen ihmisen elämääni. Ymmärtääkö joku mitä tarkoitan tyhjällä sylillä? Musta tuntuu vaikealta ajatus siitä että luopuisin tästä unelmasta. Onko se niin voimakas tunne, että menetän sen takia rakkaani? No, vaikeaa tämä on miehelle myös. Viimeksi viime yönä hän viesti vaikka kuin monta kertaa humalassa ja haukkuo minua kaikin tavoin, muisti jokaisen asian mistä voi arvostella. Toki tämä on hänen tapa reagoida, mutta ei se kyllä meitä yhteen aja, vaan olin ja olen edelleen tosi pettynyt ja vihainen viesteistä. Virheitä ollaan tehty aikanaan molemmat, mutta niitä omiaan hän ei tunnu muistavan. Mä sanoin nyt että haluan olla nyt rauhassa ja miettii mitä haluan. Onko tää ihan turhaa soutamista ja huopaamista? Mutta miten elän tuntriden kanssa? Kysymyksiä on ihan hirveesti, vastauksia ei.
 
Vastaus on ihan yksinkertainen. Jätä se mies. On ihan turhaa lähteä toivomaan tai tekemään lasta miehen kanssa, joka ei lasta halua. Ainakaan sinun kanssasi.

Ala katseleen muita miehiä, sellaisia jotka haluavat saada lapsia.

On ihan turha roikkua suhteessa vuosikausia, ja toivoa että toinen muuttaa mielensä.
 
[QUOTE="vvieras";29918317]Vastaus on ihan yksinkertainen. Jätä se mies. On ihan turhaa lähteä toivomaan tai tekemään lasta miehen kanssa, joka ei lasta halua. Ainakaan sinun kanssasi.

Ala katseleen muita miehiä, sellaisia jotka haluavat saada lapsia.

On ihan turha roikkua suhteessa vuosikausia, ja toivoa että toinen muuttaa mielensä.[/QUOTE]
Ehkä noin. Tämä ikävä tekee siitä vaikeampaa. Mietin onko oikein et pistin lapsihaaveen edelle. Ehkä se ei onnistu kuitenkaan? No mutta, haluaisin edes yrittää, ettei tarvitse myöhemmin jossitella...
 
Voit aina mennä klinikalle ja saada sitä kautta lapsen.

Jos mies ei halua omaa biologista lasta jostain syystä. Mutta jos hän ei pidä lapsista ollenkaan, niin huono homma. Unohda se mies.
 
[QUOTE="vvieras";29918340]Voit aina mennä klinikalle ja saada sitä kautta lapsen.

Jos mies ei halua omaa biologista lasta jostain syystä. Mutta jos hän ei pidä lapsista ollenkaan, niin huono homma. Unohda se mies.[/QUOTE]

Niin, toivoisin että lapsella olisi isä myös. Sehän tästä vaikeaa tekee...

Miehellä on jo biologisia lapsia, aika isoja jo, heidän äitipuolekseen ei musta ole. Jos olisivat pieniä vielä, olis asia eri, nauttisin varmasti heidän hoitamisesta myös, mutta...

Ehkä mä tätä rataa jahkailen niin kauan et en enää voi lapsia saada :( Pitäis osata mennä eteenpäin, niin taitaa olla. ..
 
Jos kerran miehellä on jo lapset tehty, niin asia on selvä. Älä mene siihen lankaan, että toivot ja toivot vuosikausia.

Mies on jo sanonut sinulle, että ei halua lapsia. Usko se, äläkä tee asiasta monimutkaista.
 
Jep, mies on jo lapsensa tehnyt, aivan turha roikkua suhteessa joka ei ole samaan pyrkivä molempien osapuolien kannalta. Sinä haluat suhteessasi lapsia ja mies haluaa petikaverin joka tekee niinkuin hän sanoo, tuo toffelit ja oluen ja pitää suunsa kiinni, tosin suuhoito käy kyllä mennen tullen, kunhan sillä suulla nyt ei sitten sen enempää virkaa olekaan. Juokse ja lujaa!!!
 
eipä tuo teidän suhde välttis muutenkaan kestäis ikuisesti. aattele, miten sua harmittais sitten kun olisit jo liian vanha saamaan lapsia ja mies vaihtais sut nuorempaan.

kuuntele järjen ääntä ja etsi mies, joka haluaa lapsia. niitä riittää. vaikka nyt on varmasti vaikeaa ja haikeaa, tunteet haalistuu ajan myötä.
 
[QUOTE="Vieras.";29918601]Paljonko mahtaa olla ap ikää?

Lapset pitää tehdä ennen kuin on liian myöhästä.
Etsi uusi mies.[/QUOTE]

Niin, ikää on sen verran että ei ole enää aikaa jahkailla vuosi kausia.

Kiitos kaikille viesteistä, mä oon illan miettinyt ja miettinyt ja ei mulla ole vaihtoehtoja jos yritän tehdä unelmasta Totta. Toivottavasti se vielä joku päivä toteutuu... nyt tulee olemaan vaikeaa, mutta eiköhän siitä selvitä jotenkin, ei ole vaihtoehtoja siinäkään.
 
Tulinpa sanomaan että ei ole helppoa. Ihan hirveä ikävä toisen luo. Ehkä olisi helpompi kestää jos olisi riidelty tai jotain, mutta ei. Mies kunnioitti päätöstäni ja nyt pitäisi osata mennä elämässä jotenkin eteenpäin. Hyviä neuvoja otetaan vastaan :(
 

Yhteistyössä