Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:no mut turkuahan ei tunnetusti lasketakkaan :xmas: :saint:
mä olin goom-risteilylläkin ja koko muu meidän työporukka pani ristiin ja rastiin niin mä olin kiltisti jalat ristissä ja jumala mielessä |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:no mut turkuahan ei tunnetusti lasketakkaan :xmas: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Johan repäsit![]()
OT, ootko sunnuntaina kotona? Aattelin käydä työpaikalla, että jos vaikka hilaisin itteni sun kautta kotiin :xmas:
ajattelin olla kotona![]()
Ellet saa yksityistä..ajotuntia :xmas: ?
mä oikeesti meinaan pihtailla!!!miksei kukaan usko :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä uskon, musta se on mahtava taktiikka. Sillon tulee nähtyä, onko siinä henkilössä kemian lisäksi mitään miellyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä uskon, musta se on mahtava taktiikka. Sillon tulee nähtyä, onko siinä henkilössä kemian lisäksi mitään miellyttävää.
joo kun ei toi enää toimi et antaa jo toisilla treffeillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mut jos antasit kolmansilla, toimiskoha se? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:![]()
![]()
johan tässä on lapsetki esitelty niin nyt saa luvan jätkä käydä vasemman kätensä kanssa treffeillä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täytyy myöntää, että NYT MÄ OLEN YLPEÄ SUSTA! *HALI*
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:![]()
pidä jatkossakin jumala mielessä ja housut jalassa, toimii :xmas: