taas saamme todeta että miehet on sikoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika suoraa puhetta, mutta täysin irroitettuna asiayhteydestä, joten ei tässä ulkopuolisena voi mitään sanoa. Mä ainakin toivon, että on hyvä mies ja että käy hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
:whistle: autokouluromanssi :D Jännityksellä jäämme odottamaan jatkoa, kuinka fjonga jaksaa pihdata vai jaksaako ja mitä ope opettaa. :p

Älä nyt, mun serkku seurusteli aikanaan 7v itseään 16v vanhemman miehen kans, rakastui onneton autokoulun opettajaan... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:whistle: autokouluromanssi :D Jännityksellä jäämme odottamaan jatkoa, kuinka fjonga jaksaa pihdata vai jaksaako ja mitä ope opettaa. :p

Älä nyt, mun serkku seurusteli aikanaan 7v itseään 16v vanhemman miehen kans, rakastui onneton autokoulun opettajaan... :xmas:

ei se katso aikaa tai paikkaa, rakastuminen :p

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Aika suoraa puhetta, mutta täysin irroitettuna asiayhteydestä, joten ei tässä ulkopuolisena voi mitään sanoa. Mä ainakin toivon, että on hyvä mies ja että käy hyvin.

joo kyllä ne puheet meni ihan yks yhteen eikä ollu ihan noin suoraan ehdottelevia. minuthan tuntien mulla on aina pervot mielessä B)

HEIHEIHEI!!! ei tässä nyt mitään rakastumista ole tapahtunut!!! molemminpuolista kiimaa on ehkä ilmassa pikemminki :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

HEIHEIHEI!!! ei tässä nyt mitään rakastumista ole tapahtunut!!! molemminpuolista kiimaa on ehkä ilmassa pikemminki :xmas:

No sehän on hyvä alku, että on sitä kemiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No sehän on hyvä alku, että on sitä kemiaa.
näinpä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Johan repäsit :laugh:
OT, ootko sunnuntaina kotona? Aattelin käydä työpaikalla, että jos vaikka hilaisin itteni sun kautta kotiin :xmas:

ajattelin olla kotona :D

Ellet saa yksityistä..ajotuntia :xmas: ?

mä oikeesti meinaan pihtailla!!! :laugh: miksei kukaan usko :xmas: B)

Yhteistyössä