R
Rukoilijasirkka
Vieras
Aika suoraa puhetta, mutta täysin irroitettuna asiayhteydestä, joten ei tässä ulkopuolisena voi mitään sanoa. Mä ainakin toivon, että on hyvä mies ja että käy hyvin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No ei muuta kuin lakanat heilumaan!
mä kun meinasin oikeesti pihtailla vähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:autokouluromanssi
Jännityksellä jäämme odottamaan jatkoa, kuinka fjonga jaksaa pihdata vai jaksaako ja mitä ope opettaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos fjongalla on tietty maine sielläpäin missä nyt asuukin, että miehet tietää että siltä irtoo varmasti jossainvaiheessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En enää ihmettele "pitkiä" miessuhteitasi, jos juttusi ovat tuolla tasolla...
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:autokouluromanssi
Jännityksellä jäämme odottamaan jatkoa, kuinka fjonga jaksaa pihdata vai jaksaako ja mitä ope opettaa.
![]()
Älä nyt, mun serkku seurusteli aikanaan 7v itseään 16v vanhemman miehen kans, rakastui onneton autokoulun opettajaan... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika suoraa puhetta, mutta täysin irroitettuna asiayhteydestä, joten ei tässä ulkopuolisena voi mitään sanoa. Mä ainakin toivon, että on hyvä mies ja että käy hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:autokouluromanssi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:autokouluromanssi
![]()
joo voisin alkaa kirjoittaa pakinoita aina tästä etenemisestä :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna::xmas::xmas:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos fjongalla on tietty maine sielläpäin missä nyt asuukin, että miehet tietää että siltä irtoo varmasti jossainvaiheessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna::xmas::xmas:
![]()
![]()
älä nyt kato mua tolla naamallaenhän mä turussakaan kellekkään antanu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Älä nyt, mun serkku seurusteli aikanaan 7v itseään 16v vanhemman miehen kans, rakastui onneton autokoulun opettajaan... :xmas:
ei se katso aikaa tai paikkaa, rakastuminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Älä nyt, mun serkku seurusteli aikanaan 7v itseään 16v vanhemman miehen kans, rakastui onneton autokoulun opettajaan... :xmas:
HEIHEIHEI!!! ei tässä nyt mitään rakastumista ole tapahtunut!!! molemminpuolista kiimaa on ehkä ilmassa pikemminki :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:No joo mut sulla tais olla hyvä vartijajoukko mukana![]()
näinpä!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Älä nyt, mun serkku seurusteli aikanaan 7v itseään 16v vanhemman miehen kans, rakastui onneton autokoulun opettajaan... :xmas:
HEIHEIHEI!!! ei tässä nyt mitään rakastumista ole tapahtunut!!! molemminpuolista kiimaa on ehkä ilmassa pikemminki :xmas:
No sehän on hyvä alku, että on sitä kemiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Johan repäsit![]()
OT, ootko sunnuntaina kotona? Aattelin käydä työpaikalla, että jos vaikka hilaisin itteni sun kautta kotiin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Johan repäsit![]()
OT, ootko sunnuntaina kotona? Aattelin käydä työpaikalla, että jos vaikka hilaisin itteni sun kautta kotiin :xmas:
ajattelin olla kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:Ilmassa on ihan seksinovellin aineksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna::xmas::xmas:
![]()
![]()
älä nyt kato mua tolla naamallaenhän mä turussakaan kellekkään antanu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Johan repäsit![]()
ajattelin olla kotona![]()
Ellet saa yksityistä..ajotuntia :xmas: ?