Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Siis meinaatteko, että kahdesti 9 silmukkaa pois kerralla ja sit loput silmukat kii..?
Alkuperäinen kirjoittaja zandra:Aloita nyt noista 1 silmukan kavennuksista ja tee ne 5 kpl. sitten päätä reunasta se 9 silmukkaa (myös toisesta reunasta) neulo seuraava kerros ja päätä sen jälkeen taas 9 silmukkaa. Kun olet saanu kavennettua päättele kaikki loput. Auttaako yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja zandra:Jos siinä tarkoitettaisiin kaventaa vaan 2 silmukkaa kerralla, ohjeessa lukisi 9x2 silmukkaa. Eikös siinä ekoissa kavennuksissa lukenut 5x1 silmukka?
Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:Vastaavan homman kanssa painin tänään, kun olen tekemässä elämäni ensimmäistä isompaa neuletyötä (tähän mennessä olen kutonut vain sukkia, pipoja, lapasia ym.) ja mulle nousi ongelmaksi tuo usean silmukan kaventaminen samalla kerroksella puikon loppupäästä. En keksinyt (muistanut) mitään muuta tekniikkaa kuin ylivetopäättelyn, mutta sen tehtyäni jouduin katkaisemaan langan. Meneehän se toki noinkin, mutta jotenkin jäi sellainen fiilis, että tuohon on oltava joku järkevämpi tapa, jota mä nyt en vaan tajunnut.
Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:Vastaavan homman kanssa painin tänään, kun olen tekemässä elämäni ensimmäistä isompaa neuletyötä (tähän mennessä olen kutonut vain sukkia, pipoja, lapasia ym.) ja mulle nousi ongelmaksi tuo usean silmukan kaventaminen samalla kerroksella puikon loppupäästä. En keksinyt (muistanut) mitään muuta tekniikkaa kuin ylivetopäättelyn, mutta sen tehtyäni jouduin katkaisemaan langan. Meneehän se toki noinkin, mutta jotenkin jäi sellainen fiilis, että tuohon on oltava joku järkevämpi tapa, jota mä nyt en vaan tajunnut.