Taas Me&I:sta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hello

Vieras
Ostin vuosi sitten kaksi mekkoa ja kahdet housut. Palautin toiset housut ja mekon, koska halusin vaihtaa ne kokoa isommiksi. En maksanut laskua, koska odotin, että lähettävät minulle uuden laskun niistä vaatteita mitkä jätin itselleni. Kohta sain kuitenkin karhulaskun koko summasta ja maksoin sen. Odottelin, että saisin vaihtoon lähettämäni vaatteet. Kului kuukausia eikä vaatteita kuulunut. Taas sain karhukirjeen! Siis laskusta minkä olin jo maksanut! Lähetin sähköpostia (puhelimitsehan heihin ei voi olla yhteydessä, kun ei ole numeroita) ja kysyin, miksi minulta karhutaan laskua mikä on maksettu ja vieläpä puolet tavaroista saamatta. Sain vastausken, että maksa vain ne mitkä olet jo saanut. Sitten saankin jonkun ajan kuluttua housut postissa (ei siis vieläkään mekkoa) ja mukana on LASKU housuista. Ja taa sähköpostia... Ei kuulemma tarvitse maksaa. Lopulta sain mekonkin, MUTTA voitteko kuvitella, että sain vielä yhden karhulaskun niistä hiton housuista!!!! Silloin sattui vielä olemaan kesäloma laskutuksen porukalla, että eivät vastanneet viesteihin edes. Otin myyjään yhteyttä ja onneksi ystävällinen myyjä otti laskun (ja maksoi sen :D), ettei minulle tulisi enempää ongelmia. Kai hän sai sen rahan joskus takaisinkin, en tiedä. Nyt ei ole enää laskuja näkynyt, mutta kyllä vannoin, etten ikinä osta mitään kyseisestä firmasta, vaikka kauniita vaatteita heillä onkin.

Tietääkö joku onko siellä jo paremmin asiat vai kannattaako edelleen karttaa firmaa?

Mulle kävi viime syksynä näin, ostin neljä tuotetta, joista jouduin lähettämään kaksi vaihtoon. Toisen oli jälleenmyyjä tilannut minulle väärän kokoisena ja toisessa oli likaa. Maksoin vain pitämäni tuotteet+laskutuslisän+toimitusmaksun. Uudet tuotteet tuli noiden takaisin lähettämieni tilalle ja taas uusi laskutuslisä. Maksoin tuotteet, mutta en uutta laskutuslisää, koska en ollut itse syyllinen takaisinlähettämisiin, vaan molemmat oli reklamaatioita. Sain laskutuslisästä karhun+korkolaskun korosta, joka oli kertynyt tuosta ekasta laskusta takaisin lähetetyistä tuotteista. Meinasi kanssa hermo palaa. Laitoin valituksen ja ei mun onneksi noita tarvinut maksaa. Ei kyllä kiinnosta tilata enää, kun tuli niin paljon vaivaa itselle.

mä oon kans saanu kaks kertaa karhukirjeen laskusta jonka jo oon maksanu. Mutta asiakaspalveluun yhteyttä ottamalla oon saanu asian kuntoon. Mitä oon palauttanu vaatteita niin asiat on mennhy ok.

Kannattaa karttaa edelleen.. Heillä on ongelmnia ollut mielestäni koko ajan ja edelleen jatkuu.. Mm. ystäväni saa edelleenkin karhulaskuja syyskuussa tekemistään ostoksistaan, jotka maksoi kyllä aivan ajallansa!

Myös emännillä on ollut paljon ongelmia esim. niiden emännänlahjojen saamisen kanssa ja muuta!

Minä ja moni ystäväni ja tuttavani ainakin olemme oppineet, ettei ME & I:lta enää tilata yhtään mitään, enää ikinä!

Yhteistyössä