Perintäkirjeestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Estu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Estu

Aktiivinen jäsen
05.02.2007
8 701
1
36
Mulla oli yksi lasku tyystin unohtunut ja maskukehotuksen tullessa, olin viikon kotoa poissa. No, maksoin laskun heti, kun tulin kotiin eli 26.4. Sain perintäkirjeen vappuaattona, joka oli lähetetty perintätoimistosta 27.4. Ilmoitin heille kirjheen saavutua, että olen maksanut laskun ja lähetein heille kopion Solo-maksusta. Asiakaspalvelija vastasi, että asia selvä ja että he jäävät odottamaan vahvistusta maksusta. Nyt tänään sain kuitenkin uuden kirjeen perintätoimistolta 30? ja siinä on viivästyskorot ja kaikki mukana! Laitin niille sähköpostia äsken ja kysyin laskusta, mutta jos mä olen maksanut laskuni jo ennen ekan perintäkirjeen saavuttua, niin ei kai mun tartte viikko jälkeenpäin lähetettyä laskua maksaa?

Ei sun mun tietääkseni pitäis joutua enään maksaa sitä perintätoimiston laskua jos kerta olet sen alkup. laskun (tais siis karhulaskun) maksanut ennenko perintätoimisto on sen oman laskunsa lähettänyt.

Sinuna mä olisin kyllä soittanu niille suoraan enkä lähettäny sähköpostia... mä kun stressaisin asiaa niin kauan kun sieltä vastauksen saan niin olisi kivempi selvittää asia heti justiinsa =)

Yhteistyössä