Hermot menee! Me & I -tilauksestani..toimitus vaan siirtyy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisjaksnaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisjaksnaks

Vieras
Tilasin tuttavan kautta Me & I -puljusta tytölle paidan ja itselleni pitkän waves-mekon. Tilauksen tein 3.2. Tuttava ei sanonut mitään, ettei sitä mekkoa saisi tällä hetkellä tukusta. No, ensin tuli 10.2. sähköpostiin ilmoitus, että mekkoa ei VIELÄKÄÄN ole tukussa ja tilaukseni lähtee aikaisintaan 14.2. jolloin on odotettavissa että sitä tulee heille. Ja tänään tuli taas sähköpostia, että mekko on EDELLEEN loppunut varastosta ja odottavat 26.2. tuotetta lisää. Sen jälkeen lähettävät tilaukseni.

Tuttava sanoo, ettei tilausta kyllä tuon odottamisen takia voi perua, mutta veetuttaa ihan pirusti, kun siirtyy ja siirtyy tämä toimitus.

[QUOTE="viiieras";29580642]Jos yhtään lohduttaa, niin mä tilasin (ekaa kertaa) sieltä jo 20.1. eikä vieläkään ole edes lähtenyt paketti liikkeelle...[/QUOTE]

Ei kun sorry 30.1. :)

Mua myös kauhistuttaa noi hinnat. Aikuisten vaatteista yli 70e/kipale ja lasten tunikoista melkein 35-40e/kpl. Ja laatu on tyyliä kulahtaa tai reikiintyy ekassa pesussa. Hm:n vaatteetkin tuntuu olevan nykyään laadukkaampia puhumattakaan hinta-laatu suhteesta

Mua myös kauhistuttaa noi hinnat. Aikuisten vaatteista yli 70e/kipale ja lasten tunikoista melkein 35-40e/kpl. Ja laatu on tyyliä kulahtaa tai reikiintyy ekassa pesussa. Hm:n vaatteetkin tuntuu olevan nykyään laadukkaampia puhumattakaan hinta-laatu suhteesta

Meillä ei oo reikiintynyt tai kulahtanut, mut mulla ei ole kattavaa kokemusta kaikista kokoelmista ja niiden kaikista vaatteista :D Muutama vaate on ollut käytössä esikoisella, monet käytettynä ostettuja ja kestivät esikoiselta pienemmälle ja vieläkin ilkeää myydä eteenpäin ilman nolosteluja.

Tilasin, kun kokoelma julkaistiin ja sain tilaukseni postiin viikolla kahdeksan, kuten myyjä lupasikin :)

Yhteistyössä