Oon ennenkin asiasta täällä märissyt mutta nyt ois korkea aika alkaa näkymään valoa tunnelin päässä. Tyttö täyttää syksyllä 5 ja yölliset kauhukohtaukset ovat kestäneen n. 1,5v. Niitä tulee vähintään kerran viikossa, joskus useammin. Hän on yleensä ehtinyt nukkumaan muutaman tunnin, useimmiten kohtaukset ajoittuvat klo 01-03 välille. Ensin kuuluu yninää ja siinä vaiheessa kun mä (öisin notkea kuin puuhevonen) pääsen könkkäämään huoneeseen, hän kirkuu kauhuissaan ihan suoraa huutoa. Yleensä puhuu jotain käsittämätöntä "kieltä" jossa on muutama järkevä sana. Saattaa kuopia tyynyä kuin koira ja huutaa samalla. Yleensä auttaa jos saan pideltyä häntä tosi tiukasti sylissä väkisin kiinni koska vastustelee. Se on oikeasti ihan kammottava tunne itsellekin kun hän on jo melkein rauhoittunut mutta alkaa yhtäkkiä tuijottamaan esim mun olan yli ja kirkuu niinkuin näkisi jotain ihan kammottavaa. Tulee väkisinkin sellainen olo, että on pakko ainakin vilkaista että onko siellä oikeasti jotain. Näistä yöllisistä huudoista hän ei muista aamulla mitään.
Onko kellään kokemusta että kuinka vanhaksi asti näitä voi jatkua? Neuvolassa sanoivat, että kuuluu ihan normaalisti tohon ikään kun mielikuvitus ym kehittyy. Joka ilta pelottaa mennä nukkumaan kun tietää että yöllä todennäköisesti on taas manaaja-herätys tiedossa
Onko kellään kokemusta että kuinka vanhaksi asti näitä voi jatkua? Neuvolassa sanoivat, että kuuluu ihan normaalisti tohon ikään kun mielikuvitus ym kehittyy. Joka ilta pelottaa mennä nukkumaan kun tietää että yöllä todennäköisesti on taas manaaja-herätys tiedossa