taas itkettää

  • Viestiketjun aloittaja hullu ämmä
  • Ensimmäinen viesti
Määä
Oikein teit kun miehelle kerroit. Toivottavasti saat nyt apua ja kriisityöntekijät ottavat asiasi vakavasti. Näytä miehellesi ja niille tämä ketju jos niille on vaikea puhua. Ja muista että olet lapsellesi korvaamaton. Aina ja ikuisesti. Anna muiden auttaa sinua. Voimia!

 
mies nukkuu, itse en saa unta. kävin päivystyksessä niiden kriisityyppien kanssa, lääkäri olisi halunnut rauhoittavia määrätä, jotain bentsoja, mutta niihin en tällä päihderiippuvuusmenneisyydellä uskalla koskea. jtn nukahtamislääkkeitä sain, ei ollut mitään vaikutusta. ja psykologille aika keskiviikkona. kriisityöntekijä soittaa mulle vielä huomenna.

tää tais kyllä oikeasti olla aika tosi huono idea :'( hitto musta on vaan vaivaa kaikille. oon ihan hullu
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:
mies nukkuu, itse en saa unta. kävin päivystyksessä niiden kriisityyppien kanssa, lääkäri olisi halunnut rauhoittavia määrätä, jotain bentsoja, mutta niihin en tällä päihderiippuvuusmenneisyydellä uskalla koskea. jtn nukahtamislääkkeitä sain, ei ollut mitään vaikutusta. ja psykologille aika keskiviikkona. kriisityöntekijä soittaa mulle vielä huomenna.

tää tais kyllä oikeasti olla aika tosi huono idea :'( hitto musta on vaan vaivaa kaikille. oon ihan hullu
Voi ystävä (vaikka en sua tunnekaan ) kovasti toivon sinulle jaksamista ja oikein teit, kun puhuit heidän kanssa ja sait asioita eteenpäin :hug: Varmasti, AIVAN varmasti olet lapsellesi ja miehellesi se TÄRKEIN ja RAKKAIN ihminen :heart:
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:
turha minä olen
Et ole turha ihminen :hug: Sinulla on kaikista päätellen ihana mies rinnallasi ja hän haluaa auttaa ja tukea, sellaisesta saa olla ylpeä :saint: ! Teillä on ihana pienokainen :heart: ja olette perhe :)

Asia voi tuntua painavalta monestakin asiasta, on tuota babybluesia, masenusta ja voihan se arki olla muuten vain aluksi niin uutta, että ei oikeen tiedä mistä aloittaa ja minne lopettaa.

Sinulla on kuitenkin ihanat kumppanit elämässäsi (perheesi ) ja en usko hetkeäkään, että he pitävät sinua turhana! Olet paras äiti lapsellesi ja parasn vaimo miehellesi :hug:
 

Yhteistyössä