Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:pelottaa kamalasti :'( en minä niille ihmisille mitään osaa sanoa. en minä halua niitä tänne
Voi ystävä (vaikka en sua tunnekaan ) kovasti toivon sinulle jaksamista ja oikein teit, kun puhuit heidän kanssa ja sait asioita eteenpäin :hug: Varmasti, AIVAN varmasti olet lapsellesi ja miehellesi se TÄRKEIN ja RAKKAIN ihminen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:mies nukkuu, itse en saa unta. kävin päivystyksessä niiden kriisityyppien kanssa, lääkäri olisi halunnut rauhoittavia määrätä, jotain bentsoja, mutta niihin en tällä päihderiippuvuusmenneisyydellä uskalla koskea. jtn nukahtamislääkkeitä sain, ei ollut mitään vaikutusta. ja psykologille aika keskiviikkona. kriisityöntekijä soittaa mulle vielä huomenna.
tää tais kyllä oikeasti olla aika tosi huono idea :'( hitto musta on vaan vaivaa kaikille. oon ihan hullu
Et ole turha ihminen :hug: Sinulla on kaikista päätellen ihana mies rinnallasi ja hän haluaa auttaa ja tukea, sellaisesta saa olla ylpeä :saint: ! Teillä on ihana pienokainen :heart: ja olette perheAlkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:turha minä olen
Pakkoko sitä on haukkumaan tulla |O |OAlkuperäinen kirjoittaja miiiiä:oot säälittävä
Tiedätkä mene miehesi viereen ja käperry kainaloon :heart: Mietit huomenna sitten lisää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:
Hanki elämäs jostain muuta kautta, kun toisia mollaamalla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja fiksu tyyppi:Ihme valittaja ämmä.