samanlaista ku mulla esikoisen kans..Alkuperäinen kirjoittaja ap:päivä on ollut ihan outo :/ olo on ihan ok aina jos istun sohvalla vauva sylissä, mutta kamala ahdistus iskee heti jos vauva on esim. toisessa huoneessa nukkumassa ja olen ihan yksin.
sekoamassa minä kai olen.
EI OLISI, kukaan ei voi rakastaa sinun lasta niin paljon kuin sinä rakastat. Hän ansaitsee sinut terveenä ja onnellisena. Sen olet lapsellesi velkaa että nyt menet miehesi luokse ja kerrot mitä tunnet. Hän varmasti auttaa sinua ja yhdessä keksitte ratkaisut. Tämä on vain pieni hetki sinun elämää, kun lapsesi oppii puhumaan hän kertoo sinulle kuinka tärkeä olet. Olen aivan varma että jos tietäisit kuinka ihania ja hassuja asioita lapsesi tulee vielä tekemään niin et voisi edes kuvitella sitä mahdollisuutta että et olisi niitä asioita näkemässä.Alkuperäinen kirjoittaja ap :en halua huolestuttaa sitä :'( ja mun mies on ihan liian hyvä ihminen minulle, ansaitsisi paljon paremman vaimon. ehkä vauvan ja miehen olisi parempi olla ilman minua :'(
ET SIE OLE SEKOAMASSA, masentunut vain.Alkuperäinen kirjoittaja ap:päivä on ollut ihan outo :/ olo on ihan ok aina jos istun sohvalla vauva sylissä, mutta kamala ahdistus iskee heti jos vauva on esim. toisessa huoneessa nukkumassa ja olen ihan yksin.
sekoamassa minä kai olen.
Mutta miksi et voi? Hävettääkö?Alkuperäinen kirjoittaja ap:en voi :'(