S
Sädetär
Vieras
Aivan, sillä tässä nyt venytetään ja pystyn olemaan hoitovapaalla jopa suurenmoiset 3,5 kk...Alkuperäinen kirjoittaja no ehkä olen sitten itse outo:Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:Alkuperäinen kirjoittaja outo äiti olet:No normaali vanhempi haluaa viettää aikaansa omien lastensa kanssa, joten jos heidät hoitoon veit niin oli varmasti heille parhaaksi.
En mä oudosta tiedä mutta persaukinen ainakin. Ei mulla ole varaa maksaa itseäni kipeäksi hoitomaksuista (myös siitä ruoasta jonka hoidossa saavat) ja silti maksaa ruoka vielä kotonakin. Se on joko tai.
Ok. Itse en koskaan edes ajattele moista. Viime keväänä olin paljon vapaalla ja lapsi oli hoidossa ehkä kolmena päivänä viikossa, vaikka joka päivältä maksettiin. Nyt surettaa, kun työtilanne on toinen eikä vapaapäiviä lapsellla ole samaan malliin. Lapset on pieniä vaan kerran eikä niitä vuosia saa myöhemmin takaisin.
2008 loppuvuodesta mies oli melkein 2kk kotona, ensin sairaslomalla ja sitten lomautettuna. Tottakai ajateltiin että kun sisi on kotona, on kiva että lapsetkin saa olla ja vietiin hoitoon vaan 2-3 päivänä viikossa. Kyllä sentään vitutti kun saatiin laskut! täydet maksut kahdelta kuukaudelta vaikka hoitopäiviä ei ollu edes puolet sovitusta! se reilu 400 euroo on kuitenkin iso summa näillä tuloilla... Silloin on vain pakko ajatella sitä rahaakin...