Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:voi noita lapsia :'( mua alkoi ihan itkettään
Alkuperäinen kirjoittaja suru:Voi tuota tyttöä.![]()
Michael oli kaikista ilkeistä kielistä huolimatta rakas ja hyvä isä lapsilleen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä ihmettelen että ovat noin esillä,mun mielestä Maikkeli koitti aika paljon suojella lapsiaan julkisuudelta,en usko että se ois tykännyt että noi lapsetkin oli lavalla jne.
Mutta mistäs mä mitään tiiän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja suru:Voi tuota tyttöä.![]()
Michael oli kaikista ilkeistä kielistä huolimatta rakas ja hyvä isä lapsilleen.![]()
Nyt puhkesin minäkin itkuun, tyttöparka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Mä en ole koskaan ollu mikään fani, mutta kun Paris puhui isästään, niin mullekin tuli tippa linssiin. Noita lapsia käy niin sääliksi :'( niillä kun ei taida edes olla mitään äitiin verrattavissa olevaa toista vanhempaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi lapsilla on suuri suku, joka välittää heistä ja haluaa huolehtia heistä jatkossa. Täytyy vain toivoa, että lasten biologinen äiti tajuaa luopua huoltajuusvaatimuksistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi lapsilla on suuri suku, joka välittää heistä ja haluaa huolehtia heistä jatkossa. Täytyy vain toivoa, että lasten biologinen äiti tajuaa luopua huoltajuusvaatimuksistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Mä en ole koskaan ollu mikään fani, mutta kun Paris puhui isästään, niin mullekin tuli tippa linssiin. Noita lapsia käy niin sääliksi :'( niillä kun ei taida edes olla mitään äitiin verrattavissa olevaa toista vanhempaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi lapsilla on suuri suku, joka välittää heistä ja haluaa huolehtia heistä jatkossa. Täytyy vain toivoa, että lasten biologinen äiti tajuaa luopua huoltajuusvaatimuksistaan.
Jokaisella lapsella on oikeus biologiseen isään ja äitiin.
...Näinhän te aina vouhkaatte täällä palstallakin, jos joku äiti ei halua lapsen isyyttä selvitettävän..
Alkuperäinen kirjoittaja vk pikana:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Mä en ole koskaan ollu mikään fani, mutta kun Paris puhui isästään, niin mullekin tuli tippa linssiin. Noita lapsia käy niin sääliksi :'( niillä kun ei taida edes olla mitään äitiin verrattavissa olevaa toista vanhempaa![]()
mistä näkis ton parisin puheen?