Tuota noin, oon hieman ehkä huolissani kaveristani.. Tai ennemminkin hänen hoitolapsistaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän kyllä että tuon ikäsiä lapsia varsinkaan ei saa jättää yksin huutamaan, varsinkin kun tämä vuodenikäinen tosiaan kärsii kamalasta eroahdistuksesta. Tiedän kyllä että noin pieni ei ymmärrä. Ja on se kumma jos kaverini ei tiedä, kun on lähihoitajakin.
Omakin lapseni kärsii eroahdistuksesta ja kaipaa kamalasti huomiota, vaikka hoidan häntä vielä kotona. Siksikin voin sieluni silmissä nähdä oman tyttöni huutavan siellä huoneessa yksin.

Olen yrittänyt saada johtajaa kiinni, mutta vielä ei ole tärpännyt. Jätin soittopyynnön.
Joten kaikille tiedoksi että puutun kyllä asiaan, nimettömänä...
Ainakin näin aluksi.

Hyvä! Oikein toimittu!

Hyvä ap! Tulethan kertomaan miten asiat etenevät. Olisi reilua, jos hoitolasten vanhemmatkin saisivat tietää tilanteesta, heillä täytyisi olla mahdollisuus vaikuttaa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis tässä ei nyt kuitenkaan oo kyse siitä että olis lyöny lapsia tai mitään.
Hänellä nyt sattuu olevan vaan tällanen kasvatustapa, nähtävästi...

Mut mä en haluais et mun lasta noin kasvatetaan.

Älä nyt ala lässyttämään!! Olet sortunut itse heitteillejättöön, jos seuraat ja hymistelet sivusta!

Mä kyllä pelkään, että kaverisi ei jää kiinni. Päivähoidon ohjaaja tms. tulee varmaan tekemään hänen luokseen tarkastuskäynnin. Kaverisi osaa sen hetken esittää ystävällistä ja normaalia hoitajaa. Ohjaaja tekee diagnoosin, että taas joku ylireagoi, eikä hoidossa tai hoitajassa ole mitään vikaa. Uskottavuuden takia olisi tärkeää, että teet ilmoituksen omalla nimelläsi. Muuten tämäkin asia menee ihmisten ilkeyden piikkiin. Eli ajatellaan, että joku halusi vaan tehdä kiusaa hyvälle hoitajalle.

voi kamala! itku tuli kun ajattelen sitä pientä itkemässä yksin huoneessa äitiä ikävöiden :`( itselläni vuodenikäinen ja on kyllä ihan vauva tuossa iässä vielä :(

Toivottavasti lapset pääsivät parempaan hoitopaikkaan. Kamala tunne tuli kun ajattelee pientä itkemässä yksin ja tottakai isompiakin lapsia tulee sääli. kyllä lapsen pitäisi saada tuntea olevansa turvassa hoidossa. :(

Itse tein oman lapseni pph.sta ilmoituksen ohjaajalle koska joitaja ei käynyt ulkona hoitolastensa kanssa vaan oli sisällä aamusta iltaan. Lapseni oli 3kertaa 2kk:den hoidossaolonaikana ulkona ja yllensä sen 15min koska ehdin tulla hakeaan aina ip.stä hänet hoidosta ja just ovat menneet silloin ulos.

Päiväunia piti nukkua 2h. Pakkonukuttamista johon puutuin, koska lapseni ei mennyt enään ajoissa kotona nukkumaan vaan hillui puoleenyöhön asti.

Oma lapseni alkoi oireilee ja kerto myös itse että ei ole ollut ulkona.

Ja ilmoitus oli täysin aiheellinen tästä hoitajasta sillä muuta lasten vahemmat huomasivat saman asian.

Kyseinen hoitaja toimii edelleen pph:na mutta en tiedä hänen tilannetta sentarkemmin mutta kaupungin sivujen kautta hänellä
näyttäisi olevan täysi ryhmä eli 4 hoitolasta.

Yhteistyössä