täältä kun saa rehellisen mielipiteen niin tarjoilusta kyselisin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Mitä mieltä olette juhlatarjoilusta:
Porkkanapiirakka
valkosuklaa muffinsit
kakku
keksiä
(ystävä leipoo jotain suolaista yllätykseksi)

Lapsille lisäksi hedelmä boolia ja karkki muffinseja

Lisättävää? poistettavaa? Kyseessä (pieni muotoiset) perhejuhlat.
Itsellä on sellainen olo, että jotain puuttuu tai sitten on jotain liikaa.
 
Ei marjoja muffineihin, valkosuklaa on hyvää just noin:)

Ja ehdottomasti jotain suolaista, vaikka pariakin erilaista! Jos ehdit, niin tee joku nopee suolainen piirakka (vaikka tonnikala-feta) :)
 

Yhteistyössä