H
"harmaana"
Vieras
Mitä mieltä olette juhlatarjoilusta:
Porkkanapiirakka
valkosuklaa muffinsit
kakku
keksiä
(ystävä leipoo jotain suolaista yllätykseksi)
Lapsille lisäksi hedelmä boolia ja karkki muffinseja
Lisättävää? poistettavaa? Kyseessä (pieni muotoiset) perhejuhlat.
Itsellä on sellainen olo, että jotain puuttuu tai sitten on jotain liikaa.
Porkkanapiirakka
valkosuklaa muffinsit
kakku
keksiä
(ystävä leipoo jotain suolaista yllätykseksi)
Lapsille lisäksi hedelmä boolia ja karkki muffinseja
Lisättävää? poistettavaa? Kyseessä (pieni muotoiset) perhejuhlat.
Itsellä on sellainen olo, että jotain puuttuu tai sitten on jotain liikaa.