Täällä taas kuvaterroristi, mutta kun mä oon niin innoissani :) <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä kävin tonkimassa yhtä latoa (tietty luvan kanssa) ja löysin tällaiset :heart: :heart: :

Tää tuoli joutuu vielä mun käsittelyyn kun en voi sietää vihreetä väriä, mutta muuten tuoli on ihana :heart: :

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Laita tonne puulatikkoon joku muu kuin muoviruukku. Muovi pilaa koko hienoin asetelman.

Mä oon laittanut kiviä siihen eteen jotta ruukku ei näkyis, mutta näkyy se silti. Heti kun menen taas "ihmisten ilmoille" niin käyn ostamassa kunnon ruukun.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Laita tonne puulatikkoon joku muu kuin muoviruukku. Muovi pilaa koko hienoin asetelman.

Mä oon laittanut kiviä siihen eteen jotta ruukku ei näkyis, mutta näkyy se silti. Heti kun menen taas "ihmisten ilmoille" niin käyn ostamassa kunnon ruukun.

Hyvä =) Muutoin on aivan upea!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai perhana noi laatikot oli ihanat!!! :heart:

*muoks* sorry, laatikko siis :D

Mä rakastuin kanssa heti, vaikka en ensin nähnyt edes tuota kirjoitusta. Teksti sitten kruunasi kokonaisuuden ja nuo ihanat ruosteiset reunavahvikkeet :heart: :heart:

ja on toi tuoliki kyllä ihuna :D

mie hioisin lakat tuosta tuolista pois ja vetäisin jonku kuultavan vaalean maalin siihen päälle niin että tuo vihreä kuultais läpi, ois niinku antiikkivirheävalkojutskaväri :xmas:

En tiedä muistaako kukaan, mutta oon aiemmin laittanut kuvia sellaisesta tosi kauniista ja sirosta talonpoikaissohvasta, jota olen (ollut jo pienen ikuisuuden) entisöimässä. Se on tuolta samaisesta ladosta. Se on täynnä krääsää ja siellä on tosi pelottavaa kulkea. Lattiat on täynnä tavaraa, eikä oikein voi tietää astuuko milloin minnekin. Lisäjännitystä tuo se, että lato on luhistumispisteessä ja katossa on reikä josta on tippunut tiiliä latoon.

Mutta siellä on vieläkin ihania aarteita, pakko sinne on vieläkin mennä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja on toi tuoliki kyllä ihuna :D

mie hioisin lakat tuosta tuolista pois ja vetäisin jonku kuultavan vaalean maalin siihen päälle niin että tuo vihreä kuultais läpi, ois niinku antiikkivirheävalkojutskaväri :xmas:

Meillä on tuota antiikkivihreävalkojutskaväriä yhdessä entisöidyssä talonpoikaislipastossa, mutta mä en tykkää yhtään. Vihreä väri on mulle vaan täysin yök. Onneks tuossa lipastossakin on sellainen avattava luukku, jonka takana on laatikostoja. Ja ne on sillä ällövihreällä. Muuten lipasto on onneks ihan puun värinen :).

Tosta tuolista tulee joko puunvärinen, tummanruskea tai valkoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Waude, upeita löytöjä teit! =)

Ja mä ainaki tykkään ku kuvia laitellaan :D

Mä sain jo tiukkaa noottia joltain mielenkiintoiselta tyypiltä. Ensin se veetuili mulle kuvien laitosta ja sitten alkoi vihjaamaan että mun mieheni pettää mua :D :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Waude, upeita löytöjä teit! =)

Ja mä ainaki tykkään ku kuvia laitellaan :D

Mä sain jo tiukkaa noottia joltain mielenkiintoiselta tyypiltä. Ensin se veetuili mulle kuvien laitosta ja sitten alkoi vihjaamaan että mun mieheni pettää mua :D :D.

Voi ei :laugh:

Yhteistyössä