Mä olin joku aika sitten tilanteessa, että saman aikaisesti sattui tosi monta TODELLA huonoa juttua. Silloin musta tuntui juuri tuolta kuin ap.stä. Luulin, ettei mun ole enää järkeä elää, kun mikään ei onnistu kuitenkaan.
Mutta sitten tuli yksi asia, jossa onnistuin ja joka meni hyvin ja se muutti kaiken. Ei mulla elämä ole senkään jälkeen ollut ruusuilla tanssimista, mutta mieli on parempi ja vastoinkäymiset ei oo romauttaneet maailmaa. Hyviäkin asioita tapahtuu, vaikkei ne välttämättä ole suuren suuria.
Itse kävin myös terapeutilla, ennen kuin asiat alkoivat selkenemään, mutta parhaiten mua auttoi asenteenmuutos. Aloin nähdä asioiden valoisat puolet. Siihen tosin tarvittiin yksi onnenpotku, ennenkuin siihen pystyin. Samat pahat asiat ovat ainakin suurin piirtein muuttumattomina elämässäni vieläkin, mutta ne eivät enää hallitse elämääni. Itseasiassa ne eivät ole enää muuttumattomia, vaan asiat - todella vakavatkin - ovat pikkuhiljaa muuttuneet parempaan suuntaan. Uskon ainakin, että osasyynä asioiden paranemiseen on oma positiivinen mieleni.
Voimia sinulle. Kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Ootko kokeillut masennuslääkitystä? itse en sitä oo tarvinnut, mutta monet ovat saaneet lääkkeistä pienen avun hankalassa tilanteessa.