Tää taitaa olla ny elämä tässä,en vaan kestä enää =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Oon niin helvetin epäonnistunu kaikessa.Töitä olen etsinyt ja hakenut vaikka ja kuinka,en mihinkään kelpaa =( ei saisi olla lapsia että pääsis johonki!!Täytyy varmaan tappaa ne kaikki pois. Kaikki on nyt viime aikoina menny niin perseelleen ku vaan voi,ei minkäänlaista ilon/onnenhetkeä oo mulle suotu =( mä en vaan kestä enempää,taitaa olla nyt kaikki tässä.emmä ainakaa tiä kuinka tästä voi enää pystyä ylös nousemaan.nyt on vaan niin tyhjä olo.

nyt seis kaikki vinkuminen ja nokka pystyyn. teet suunnitelman eli mind mapin siitä, mitä haluat elämältäsi ja miten voit sen saada. sitten vain hihat heilumaan. mutta muista, että norsu syödään pala kerrallaan eli aloitat jostain pienestä muutoksesta ja siitä se lähtee. pohjalta ei oo suunta ku ylös päin. uso pois. ja asenne auttaa AINA. voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs muu nyt mättää kuin työn saaminen?

Kaikki!Ihan ne pikkuasiatki mikkä menee muilla hyvin/normaalisti,nekin menee mulla perseelleen!Tätä ei vaan jaksa enää,ei kuinkaa päin enää pysty =(

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
nyt seis kaikki vinkuminen ja nokka pystyyn. teet suunnitelman eli mind mapin siitä, mitä haluat elämältäsi ja miten voit sen saada. sitten vain hihat heilumaan. mutta muista, että norsu syödään pala kerrallaan eli aloitat jostain pienestä muutoksesta ja siitä se lähtee. pohjalta ei oo suunta ku ylös päin. uso pois. ja asenne auttaa AINA. voimia.

Mä oon jo kokeillu tsempata,koittaa olla hyvä äiti ja hillitä raivoni/itkuni ja kaikkee!!!!!!!!!!!Mutta ei nää asiat ny oo kaikki itsestä kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:

Mä oon jo kokeillu tsempata,koittaa olla hyvä äiti ja hillitä raivoni/itkuni ja kaikkee!!!!!!!!!!!Mutta ei nää asiat ny oo kaikki itsestä kiinni!

Silloin kuin kokee ettei asiat oo enää itsestään kiinni niin pitää hakea apua. Kun on aivan pohjalla ei jaksa edes sen mind mapin tekemistä. tarvitset selkeästi ulkopuolista apua. Löytyisikö yhtään voimia muutamaan puhelinsoittoon?

Onko sinulla koskaan ennen vastustanut. Jos elämä on helppoa ollut aina niin sitten voi muutama vastoinkäyminen tuntua maailmanlopulta. Mietihän oikeasti onko asiasi niin hullusta. Oletteko terveitä?, Rahaa kuitenkin aina saa ruokaan sossusta? Kyllä asiat järjestyy. Etkä ole ainoa, muillakin niitä vaikeuksia on, mutta eteenpäin on talsittava.

niin, tosiaan en tajunnut, että jokku on pumpulissa kasvaneet ja luulevat, että töitä saa sormia napsuttelemalla...muistakaapas, että lapsille on ihan hyvä olla välillä pettymyksiäkin, ettei ne isona täälä vingu ihan turhasta. nokka pystyyn ja hihat heilumaan, eikös juu?

http://www.youtube.com/watch?v=7Gt_oowC668
Kuuntelin vasta tota kappaletta ja mietin, että tuo ois aika karmea tilanne. Niin epätoivonen, surullinen, lopullinen. Ihan sydäntä raastavan hirveä.

Jaksa vielä, jookos. Hanki apua. Soita heti nyt jollekki ja kerro hätäsi. Nyt heti. Hirveä tilanne teillä, mutta siitäki voi selvitä.

Puhut tappamisesta? Ryhdistäydy äläkä ainakaan puhu tuollaista tai ei sinua tee mieli edes sääliä.

On muutakin onnea, kuin työt. hae vaikka apua, josko se onni sitten löytyisi.

Emmä mitään sääliä oo vailla,kunhan tänne tuskailen ja puran!! ja joku noista töistä sano ettei sormia napsuttamalla saa...emmä ny jumankauta oo niin koskaa kuvitellukkaa!!!!!!!!!!!!!!hakenu oon ainaki sataan paikkaan ja liikaa lapsia,ei pysty olla töissä!!!Tämä on syy että mitään ei saa!Muutenki on kaikki päin peetä ja toi työ olis ainut pelastus mulle!!Ei tarvii avata sellasia alotuksia jos ei oo muuta sanottavaa ku että kerjää sääliä!!En tosiaan kerjää/tarvitse!!!

Alkuperäinen kirjoittaja matamimimmi:
ei ehkä lohduta/auta,mutta on se muillakin vaikeaa välillä...olisiko sinulla jotain läheisiä jotka voisivat sinua auttaa arjessa jne jne Voimia sinulle jaksaa eteen päin,ihan vaan jo lastesikin takia! :hug:

Tää on yks asia mikä tuntuu kurjalta...ei ole ketään!siis ei yhtään ketään!oon miettiny että ehkä sitä jaksais paremmin kun olis välillä seuraa/lapsenvahtia tai jotain.Mutta ei kaikilla oo sellasta.

tehkää sellainen avaus missä kaikki voi purkaa tuota sääliä... ärsyttää ku joka päivä uus avaus masennuksesta.. ihan ku sitä ei vois yhteen ja samaan avaukseen kaikki kirjoittaa

Mä olin joku aika sitten tilanteessa, että saman aikaisesti sattui tosi monta TODELLA huonoa juttua. Silloin musta tuntui juuri tuolta kuin ap.stä. Luulin, ettei mun ole enää järkeä elää, kun mikään ei onnistu kuitenkaan.
Mutta sitten tuli yksi asia, jossa onnistuin ja joka meni hyvin ja se muutti kaiken. Ei mulla elämä ole senkään jälkeen ollut ruusuilla tanssimista, mutta mieli on parempi ja vastoinkäymiset ei oo romauttaneet maailmaa. Hyviäkin asioita tapahtuu, vaikkei ne välttämättä ole suuren suuria.

Itse kävin myös terapeutilla, ennen kuin asiat alkoivat selkenemään, mutta parhaiten mua auttoi asenteenmuutos. Aloin nähdä asioiden valoisat puolet. Siihen tosin tarvittiin yksi onnenpotku, ennenkuin siihen pystyin. Samat pahat asiat ovat ainakin suurin piirtein muuttumattomina elämässäni vieläkin, mutta ne eivät enää hallitse elämääni. Itseasiassa ne eivät ole enää muuttumattomia, vaan asiat - todella vakavatkin - ovat pikkuhiljaa muuttuneet parempaan suuntaan. Uskon ainakin, että osasyynä asioiden paranemiseen on oma positiivinen mieleni.

Voimia sinulle. Kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Ootko kokeillut masennuslääkitystä? itse en sitä oo tarvinnut, mutta monet ovat saaneet lääkkeistä pienen avun hankalassa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
tehkää sellainen avaus missä kaikki voi purkaa tuota sääliä... ärsyttää ku joka päivä uus avaus masennuksesta.. ihan ku sitä ei vois yhteen ja samaan avaukseen kaikki kirjoittaa

On täällä monesta muustakin aiheesta joka päivä monia avauksia. Onneksi kenenkään ei tavitse lukea mitään mitä ei halua. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Special K:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

On täällä monesta muustakin aiheesta joka päivä monia avauksia. Onneksi kenenkään ei tavitse lukea mitään mitä ei halua. :)

tuo on kyllä totta mutta kun masennuksesta ei jaksa lukea edes otsikoita.. se masentaa ihmisiä vaan enemmän. tai masentaa ja masentaa mut silti.. menis suoraan ammattiauttajalle..

Yhteistyössä