mut mun mielestä toi masennus on kun joku muoti-ilmiö ,kun joka toisella tuntuu se olevan...liian helposti laitetaan kaikki "masennuksen" piikkiin.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:Mä oon ihan samaa mieltä. Nykyään varmaan joka toinen on "masentunut".
Vaikka sitä itekin on kokenut pahojakin vaikeuksia, mut aina niistäkin on selvitty tai ainakin ylipäästy ilman _masennusta_. Ihan liian helposti annetaan periksi..
Eriasia on sitten kun OIKEESTI on masennus kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:osittain peesaan. johtuu siitä, että annetaan periksi heti ku ei mee kaikki niinku ite tahtoo. syynä osittain kotikasvatus joillakin tyyliin "eihän me vanhemmat koskaan haluttu lapselle pahaa mieltä". lisäksi, monien odotusarvot elämästä ovat telkkarista ja näin ollen tuulesta temmattuja, arki ei enää riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Haista vittu.:Alkuperäinen kirjoittaja no:osittain peesaan. johtuu siitä, että annetaan periksi heti ku ei mee kaikki niinku ite tahtoo. syynä osittain kotikasvatus joillakin tyyliin "eihän me vanhemmat koskaan haluttu lapselle pahaa mieltä". lisäksi, monien odotusarvot elämästä ovat telkkarista ja näin ollen tuulesta temmattuja, arki ei enää riitä.
Ja millähän pätevyydellä tähän tulokseen oot päätyny?
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No joo...ei muuta kun lääkettä naamaan kun vähän menee huonosti....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:siis mun mielestä ne ihmiset jotka ei ole itse sairastuneet tai lähipiirissä käynneet sitä helvittiä läpi niin vois pitää pään kiinni asiasta,oikeesti..se ei todellakaan ole mikään kiva muoti ilmiö vaan vakava sairaus!!! quote]
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:Mä oon ihan samaa mieltä. Nykyään varmaan joka toinen on "masentunut".
Vaikka sitä itekin on kokenut pahojakin vaikeuksia, mut aina niistäkin on selvitty tai ainakin ylipäästy ilman _masennusta_. Ihan liian helposti annetaan periksi..
Eriasia on sitten kun OIKEESTI on masennus kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:ps. olen kokenut synnytyksen jälkeisen masennuksen hormonien johdosta, mutta ei siihen mitään apuja tarttenut vaan maalaisjärkeä ja ajan kulumista. lisäksi siskoni on masentunut, joten tiän mimmosta se on, mutta hän ei olekaan antanut periksi vaan paransi itsensä.