Miksi kukaan ei enää laihduta, kaikki vaan elää fitness-elämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a+s0d9+a0sd9+a0sd9
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a+s0d9+a0sd9+a0sd9

Vieras
Olen itse ihan rehellisellä laihdutuskuurilla, lasken kaloreita ja käyn lenkillä. Tuntuu vaan että kaikki muut ovat nykyään vaan salilla pumppaamassa rautaa... Ja kasvattaa lihaksia.

Miksi kukaan ei enää myönnä, että haluaa vaan yksinkertaisesti laihtua. Eikö ihmiset tajua, että salivillitys on ohimenevä muoti-ilmiö, joka unohtuu jossain vaiheessa. Mitä vikaa on vanhassa kunnon laihduttamisessa, ei kai jokaisen pidä näyttää lihaksikkaalta?

Minä laihdutan mutta juurikin jutan dieetillä. Mutta minä en havittele lihaksia jotka pullistelee. Minä yritän -lopultakin- pitää itsestäni huolta. Saada vahvuutta selälle vatsalle ja koko keholle. Jos aion vielä yli 20v tehdä fyysistä hoitajan työtä en jaksa. Nostot on raskaita. Aina vaan kookkaampaa potilasta tulee siirrettäväksi. Joten minä aloitin elokuussa kuntosali harrastuksen tarvitsen lihaksia työssäni. Ja teen siellä salilla muutakin esim kuntopyöräilen, soudan ja juosumatolla yht. n. 45 min ja sit lihastreeni päälle.
Lisäksi lenkkeilen ja nyt aloitan uintia ja jos vaan jaksan vesijumppaa.
Ja siitä salitreenistä oppii näköjään nauttimaan samallailla kun kävely raikkaassa ulkoilmassa on ihanaa.
Varmasti on niitä trendipellejäkin mutta on meitä ihan laihduttajiakin jotka yrittää muuttaa elämätapoja myös liikunnallisesti.

Eiköhän aika monella salitreenin tavoite ole enemmänkin kiintetyä kuin hankkia lihasmassaa. Mahtua pienempiin vaatteisiin, pudottaa kiloja erityisesti, rasva kiloja toisin sanoen laihtua.

• Tykkää
Reactions: ilaria

Yhteistyössä