Tää on uskomatonta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justme2

Jäsen
10.11.2007
696
0
16
minulla on EX kaverini kanssa riitaa ja arvatkaa mitä se meni tekemään.
Se stanan muija meni ja soitti sosiaaliviran omaisille ja väitti seuraavaa: minun lapseni on ollut yksin kotona kun minä olen ollut ryyppäämässä. tästä soitti sossut sitten eilen päivällä ja sanoivat että kokoukseen pitäis mennä ensi viikolla koska he ottavat tämmöisen hyvin vakavana... ja kaiken huipuks oon juonu herra ties millon viimeks.
Ja tämä ex kaveri oli puhelun tehnyt nimettömänä mutta en keksi ketään muuta ketä haluaisi oikeasti tehdä noin tökerösti.

Mitä tästä voi seurata oikeasti koska en ole ennen ollut moisessa tilanteessa ja pelottaa vaikka en ole mitään tehnyt mutta taustani takia pelkään ettei minua uskota. :'(

Voi vide tuollaisia ihmisiä :(
Menet vain nyt sinne kokoukseen ja sanot kuinka asia sinun mielestäsi on, että olet riidellyt kaverisi kanssa ja hän on kostoksi ilmoittanut.
Tsemppiä,ja koita nyt kumminkin rentoutua huomenna!

Aika kovat näytöt saa olla, että sut "tuomitaan".
Mä tein aikoinaan AIHEELLISEN ilmoituksen mun ex-kaverista, joka harrasti itsensä myymistä kotonaan, jossa silloin 3 vuotias lapsi nukkui toisessa huoneessa. He söivät pizzaa ja joivat kokista - tämä äiti ei osannut edes perunoita keittää.
Tästä seurasi vaan kontrollit kuukauden välein eli tuskin sinulla hätää on :hug: On vaikea uskoa, että ketään "tuomitaan" syyttä tai vaan toisen sanojen perusteella B)

Yrität nyt ensi hätään löytää jonkun vaikka naapurin joka todistaa sun kotona olleen silloin kun sun väitetään olleen muualla.
Ei oo kokemusta, mutta luulisin että näissä jutuissa oot syyllinen kunnes pystyt itse toisin todistamaan

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Yrität nyt ensi hätään löytää jonkun vaikka naapurin joka todistaa sun kotona olleen silloin kun sun väitetään olleen muualla.
Ei oo kokemusta, mutta luulisin että näissä jutuissa oot syyllinen kunnes pystyt itse toisin todistamaan

Tämä viimeinen lause ei pidä paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
minulla on EX kaverini kanssa riitaa ja arvatkaa mitä se meni tekemään.
Se stanan muija meni ja soitti sosiaaliviran omaisille ja väitti seuraavaa: minun lapseni on ollut yksin kotona kun minä olen ollut ryyppäämässä. tästä soitti sossut sitten eilen päivällä ja sanoivat että kokoukseen pitäis mennä ensi viikolla koska he ottavat tämmöisen hyvin vakavana... ja kaiken huipuks oon juonu herra ties millon viimeks.
Ja tämä ex kaveri oli puhelun tehnyt nimettömänä mutta en keksi ketään muuta ketä haluaisi oikeasti tehdä noin tökerösti.

Mitä tästä voi seurata oikeasti koska en ole ennen ollut moisessa tilanteessa ja pelottaa vaikka en ole mitään tehnyt mutta taustani takia pelkään ettei minua uskota. :'(

kovaa vastaan, selviää että olet ok..niin tientenkin nostat syytteen kunnianloukkauksesta. Törkeää tuollainen

Hei...nyt nokka pystyyn! Ei sinulla ole mitään hätää jos omatuntosi puhdas. Menet sinne kokoukseen ja sanot miten asia on.
Meillä kävi viime syksynä soskut...joku ilmottanu että ryyppään ihan sikana! Siinä sitte rupateltiin ja sanoin aivan suoraan että otan muutaman situkan silloin tällöin...lapsi ei siitä kärsi...hällä ruokaa, puhtaat vaatteet, turvallinen olo...
Ei niistä sen koommin oo mitään kuulunu :)

Elä pelkää niitä...ei ne petoja ole...keskustelette asioista niinkuin aikuiset keskustelee :)

Kaikkea hyvää sinulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Enpä ihmettele, miksi se on entinen kaveri. Ei taida käydä ihan täysillä. Kukaan normaali ei kyllä keksisi mitään noin ilkeää. :(

niin ja mietin sitäkin että se ei ole ilmeisesti ajatellut seuraamuksia koska eikö ne voi ottaa multa lapsen pois??? sitä se tuskin on kovin tarkkaan miettinyt.

Jos teillä on asiat ihan kunnossa, ei siinä ole mitään pelättävää. Hyvä, että tällaiset jutut kuitenkin tarkistetaan, sillä monet lapset kärsivät ihan tosissaan esim. päihde-/mielenterveysongelmaisessa kodissa, eikä näitä oikeasti kärsiviä löydetä, jos ilmoituksia ei tarkisteta.
Siellä kokouksessa vain jutellaan teidän perheenne tilanteesta ja kun sinä asiallisesti ja rehellisesti kerrot asioista, ei siitä mitään seuraa, jos sinulla ei ole mitään salattavaa, vaan kaikki on ihan ok. :hug:
Jos jotakin pieniä ongelmia perheessä olisikin, ei silloinkaan puhuttaisi muuta kuin tukitoimista, joilla perhettä voidaan auttaa.

Yhteistyössä