tää on kyllä niin mun säkää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon puoli vuotta ollu kädet ja jalat ristissä et päästäis muuttaan täältä,mut pikkuhiljaa oon menettäny toivoni ja koittanu tehdä tästä edes viihrtyisän/siedettävän.. hankittiin pakastin pari viikkoo sitten ja jotain huonekaluja olen ottanut tänne kun tilaa piisaa ja nyt sitten kun kaikki on sinänsä ok,niin saadaan uus kämppä ja mun tarvii alkaa hukkaan noita tavaroita :xmas:
mä vihaan muutenki muuttamista!!!! |O

mutta loppupeleistä oon tooooodella onnellinen et tästä päästään pois ja sen eteen voin vaik vähän kärsiäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Hei sinuna hyppisin nyt onnesta ilmaan, enkä huolehtis enää tippaakaan huonekalujen roudaamista! :D ja kiusaa nyt ihan kympillä sitä naapurin pappaa loppuaika, ihan vastavuoroisuuden vuoksi... :whistle:

Peesaan! Aika helvettiä tehny teidän elämästä kuitenkin...
:ashamed: hyi minua!

Onnea KUHA että joudutte ny muuttaan ! Siks "onnea", ett pääsette hullusta papasta eroon ja siks toi "joudutte", ku tää on ny ns. turha muutto, ku taas ens kesänä sinne omaan kotiinne pääsette muuttaan !

Ny joku muu alkaa kärsiin siitä mielenvikasesta papasta, siksikin turha muutto teille ! Helpommalla olis KAIKKI (te, pappa ja tulevat asukit) päässy, ku pappa olis sijoitettu HOITOKOTII, missä asuis onnellisena ja sais tarvittaessa apua (ei kai sen kiva ole asua LUULLEN ett aina naapurit ilkeitä ym. ) ..... :(

Ku Töllin Ruusa viimeks tähän asiaan liittyvässä ketjussa manas (?) Kuhalle, ett mitä valittaa, muuttais itte pois ja ett mihin pappa laitettas ....
Papalle edelleen olis parempi ja kivampi muuttaa hoitokotiin hoidettavaksi . Kuha perheineen joutuu ny muuttaa turhaan hetkeks ennen oman kodin valmistusta .
Ja entäs tän papan seuraavat asukit ?!
Nekin vaa itte muuttaa papan tieltä "häiriköimästä" , ku sen papanhan mielestä imurointikin päivällä oli häiriköimistä ....
Ett tuskin kukaan imuroimaton perhe Kuhan asuntoon seuraavaksi muuttaa .... ;)

Yhteistyössä