ei oo totta *voi skögö*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
asutaan vuokralla rakennusaika. uuteen päästään muuttaan akselilla joulukuu08-helmikuu09.
nyt vuokraisäntä oli soittanu miehelle (tähän aikaan ku tuttu) et joku oli kyselly ostomielessä tätä asuntoo ja jos kaupat tulee, niin meidän pitää muuttaa marraskuussa tästä pois |O siis mä en ala |O
mä vihaan muuttamista ja mihin hittoon me kuukaudeks-kolmeks ees päästäis?? kunnalle jonot yli puoli vuotta ja kummankaa porukoille ei mahduta eikä ton koiran takii voida mennä.
voi vittusaatana sanon minä koska mun tuurilla tää asunto myydään ihan varppiin |O
keletanakettu :headwall:

kauan te ootte asunu siin? eiks pitäs olla 1/2-1 vuoden irtisanomisaika? Voisko sen mahdollisen ostajan kans yrittää sopia,et oisitte sillä vuokralla ne loput kuukaudet?

äkkiä palkaamaan apumiehia raksalle jotta pääsette silloin omaan kotiin. Voittehan myös yrittää neuvotella että lähdette vuoden vaihteessa. Mutta raksalla vaan hihat heilumaan. Tsemppiä

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Miten te rakennatte noin kauan? Ettekste alottanu jo viime kesänä, vai muistanko väärin? :whistle:

koska mies tekee yksin pitkästä tavarasta iltaisin töiden päälle ja äskettäinkin se oli 3kk työmaalla mistä se oli kotona vasta illalla yhdeksältä.
ei siin paljon raksa edisty.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Miten te rakennatte noin kauan? Ettekste alottanu jo viime kesänä, vai muistanko väärin? :whistle:

koska mies tekee yksin pitkästä tavarasta iltaisin töiden päälle ja äskettäinkin se oli 3kk työmaalla mistä se oli kotona vasta illalla yhdeksältä.
ei siin paljon raksa edisty.

Okay, asia harvinaisen selevä. ;) ymmärrän...ei muuta, kun yks huone valmiiksi ja yritätte asua siinä pari kk. Ja ulko vessa systeemi käyttöön ja ulkoruokinta. :D

Huoneenvuokralaki tuolla:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1995/19950481

"52 §
Vuokrasopimuksen irtisanomisaika
Vuokrasopimuksen irtisanomisaika lasketaan sen kalenterikuukauden viimeisestä päivästä, jonka aikana irtisanominen on suoritettu, jollei toisin sovita taikka tästä tai muusta laista muuta johdu.

Vuokranantajan irtisanoessa vuokrasopimuksen irtisanomisaika on kuusi kuukautta, jos huoneiston vuokrasuhde on välittömästi ennen irtisanomista kestänyt yhtäjaksoisesti vähintään yhden vuoden, ja muussa tapauksessa kolme kuukautta (vuokranantajan irtisanomisaika).

Vuokralaisen irtisanoessa vuokrasopimuksen irtisanomisaika on yksi kuukausi (vuokralaisen irtisanomisaika).

Ehto, jolla vuokranantajan irtisanomisaikaa lyhennetään tai vuokralaisen irtisanomisaikaa pidennetään, on mitätön."

Yhteistyössä