Kyllä taas mun mutsin mielipiteet on niin syvältä suolesta että..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Tuli tuossa mutsin kanssa kerran puheeksi, että mies on jäämässä kotiin noiden poikien kanssa sit kun kuopus täyttää 2v. Isompi 5v.

Johon mutsi nyt ( muutamaa viikkoa myöhemmin ) toteaa että hän on nähnyt pelkkiä painajaisia tuon kertomisesta lähtien:
miehet eivät osaa hoitaa lapsia ja kotia,
huolehtia kunnollisesta vaatetuksesta, ruuanlaitosta, pyykkäyksestä,
virikkeistä ja lasten valvonnasta.

Ihme jos selviävät hengissä isän ollessa kotona.
Ja totta! Just noin se sanoi :o

Aivan käsittämätöntä shiittiä!! Mä menetin kyllä hermoni enkä ollut mitenkään mukava.
Éihän se niin oo, että jos mun faijapuoleni ei osaa perunoita keittää eikä käyttää pesukonetta ni et kaikki ois samanlaisia.

Mä oon oikeasti pitänyt mutsia ihan fiksuna ihmisenä, joten toi mielipide oli pöyristyttävä!!

Aika töykeetä :/ ei sitten kovasti luota miehes kykyihin... Sama juttu ois kyllä meillä :whistle: eli äiti ei ole koskaan edes tykännyt siitä kenen kanssa elän ja olen...
Mutta pääasiahan on, että teidän perhe on tyytyväinen ratkaisuun :)

Älä välitä hänen mielipiteistään. Eihän kukaan voi elää muitten mielipiteitten mukaan. Vaan tekee omat ratkasunsa omien mielien mukaan. Anna mennä toisesta korvasta ulos. Ja näytätte sille et toisin meni =)

:| aikamoista tekstiä. Tuollaiset asenteet tosin ikävä kyllä elävät edelleen sitkeästi, vaikka kuinka elämme 2000-lukua.
Ja sitä asennetta taitavat pitää yllä enemmänkin naiset. :|

Mä luulen, et jonkinlainen alkushokki vois olla, ku yhtäkkiä on aina kaikki tehtävä ite. Mutta kyllä siihen oppii ja tottuu jos vaan haluaa. Nostan hattua jokaiselle koti-isälle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Éihän se niin oo, että jos mun faijapuoleni ei osaa perunoita keittää eikä käyttää pesukonetta ni et kaikki ois samanlaisia.

Mä oon oikeasti pitänyt mutsia ihan fiksuna ihmisenä, joten toi mielipide oli pöyristyttävä!!

Jotkut naiset haluavat tehdä itsestään omassa mielessään tarpeellisen sillä että hoitavat kaiken miehen puolesta... Helppo elää kun uskottelee itselleen että mies ei millään pärjäisi ilman heitä

Voisin kuvitella että meidän mutsi saattais kans menettää yöunensa, vaikkei asiaa ehkä noin ilmaisisi.. ja just sen takia, että kun mun isä on kans ihan uusavuton - osaa just ja just perunat keittää ja siihen se todellakin jää - niin ei varmaan osaa kuvitella, että kukaan muukaan mies parempaan pystyis :D
Mutta kuten pikku82 kirjoitti, eiköhän se sun mies vielä näytä mutsilles
ThumbsUp.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Jokaisessa naisessa asuu pieni sovinisti. :(

Niin, sen olen monesti huomannut sinunkin jutuistasi.
Kerrankin kirjoitit ettei isästä ole yhksi ja perustelusi oli, että aika moni mies on pedofiili.

En ole koskaan sanonut ettei isästä olisi yh:ksi. Sanoin vain, etten kannata sitä että yksinäisille miehille aletaan adoptoimaan noin vaan lapsia. Eihän niistä kuitenkaan voi tietää mitä kahjoja ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Jotkut naiset haluavat tehdä itsestään omassa mielessään tarpeellisen sillä että hoitavat kaiken miehen puolesta... Helppo elää kun uskottelee itselleen että mies ei millään pärjäisi ilman heitä

Juuri näin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jokaisessa naisessa asuu pieni sovinisti. :(

Niin, sen olen monesti huomannut sinunkin jutuistasi.
Kerrankin kirjoitit ettei isästä ole yhksi ja perustelusi oli, että aika moni mies on pedofiili.

En ole koskaan sanonut ettei isästä olisi yh:ksi. Sanoin vain, etten kannata sitä että yksinäisille miehille aletaan adoptoimaan noin vaan lapsia. Eihän niistä kuitenkaan voi tietää mitä kahjoja ovat.

Naisistako voi aina tietää sitten varmuudella? Tiesitkö että on niitä kahjoja naisissakin?

Yhteistyössä