Tää on just mun tuuri, että löydän netistä ihanan miehen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salli:
anteeks taas ku kirjotin tänne. olis pitäny olla kirjottamatta niin en olis taas ärsyttäny ja häirinny muita

Kirjoita toki, mutta en siltikään käsitä miksi joitakin jaksaa kiinnostaa muiden elämä noin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
jee nyt löyty. ihan söpö. onnea vielä tytsi
tä? näytä meillekkin :D

Ei kyllä tarvitse näyttää, koska siitä ei seuraa mitään muuta kuin tappelu ja jossakin vaiheessa tämä ketju sitten lukitaan/poistetaan.

Näin juuri,ei mielellään näytetä toisten kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
jee nyt löyty. ihan söpö. onnea vielä tytsi
tä? näytä meillekkin :D

Ei kyllä tarvitse näyttää, koska siitä ei seuraa mitään muuta kuin tappelu ja jossakin vaiheessa tämä ketju sitten lukitaan/poistetaan.

vitsinä heitin :laugh: jokos sä oot pakannu matkalaukut ja valmiina lähtöön? B) joko bikinit on laukussa, mie kadehdi sinnuu :whistle:

no eipä tässä totta puhuen oo parempaakaan tekemistä.

mutta onnea kovasti tytsylle. ei ollu tarkotus pahottaa kenenkään miletä

Joo, en mä siitä pahastunut :) Ja ymmärrän kyllä teitä, sillä olen itse hirmuisen utelias ihminen :D

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
minä löysin miehen mtv3 chatistä.
kaikki meni niin yksiin kuin olla ja voi.
nyt oltu yhdessä 7vuotta joista 3,5v naimisissa.
Mutta kantsii olla varovainen vaikka ois miten ihana tyyppi tahansa.
yksi kaveri löysi kans 700km päästä miehen jonka kans synkkasi hyvin puhelimessa. tapasivat ja muuttivat yhteen niin selvis vaikka mitä. pettämistä, huumeita yms.
eräs sukulainen lähti toisen miehen matkaan 2kk kuluttua mies ampui naisen ja itsensä.
kaveri jätti aviomiehensä ja lähti ruotsiin lapsen kanssa nettimiehen perään eikä heistä oo kuulunu sen jälkeen mitään.
että tosi varovainen saa olla.ja tutustua kunnolla.
tämä on vain realismia, oishan se ihanaa jos on se "oikea" sulle :D
onnea matkaan :D

tuskinpa se siitä tavasta on kiinni, millainen mies/nainen sattuu. samalla tavallahan sitä joutuu toiseen vähitellen tutustumaan eivätkä ne huonot puolet välttämättä selviä heti, vaikka olisi tavannut ns. perinteisesti irl.

tietenkin, jos jonnekin kauemmas lähtee tapaamaan, niin järki on hyvä olla mukana ja varasuunnitelma, jos kaikki ei olekaan sitä mitä piti.

jokos sä oot pakannu matkalaukut ja valmiina lähtöön? B) joko bikinit on laukussa, mie kadehdi sinnuu :whistle:

Ei ole vielä laukku pakattuna, varmaan sunnuntaina pakkaan. Ja mulla bikinit :o :x Ei siellä kyllä mikään rantaloma-ilma taida olla, kun käskettiin ottaa sateenvarjo mukaan :D Mä en kyllä edes tykkää mistään auringossa makoilusta

Nyt pitää mennä, kun lähdetään K.joen halppikseen :D

Kiitoksia oikein paljon kaikille rohkaisuista, tsemppaamisesta ja neuvoista :hug:

Tämä mies vaikuttaisi olevan oikea helmi, juuri sellainen, jota olen oikeasti etsinyt :heart: En odota liikoja, mutta en myöskään ole liian pessimistinen ja muistan tietysti olla varovainen =)

Toivottavasti kaikki menee hyvästi, kaikki on mahdollista =)

Minun mies löyty 450km päästä 7,5 vuotta sitten (chatin kautta), nyt meillä on kolme lasta. 12 vuotta on ikäeroa miehen kans.
:heart:

Yhteistyössä