Tää on just mun tuuri, että löydän netistä ihanan miehen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin tiedän pariskuntia jotka ovat tavanneet toisensa netissä ja nyt ovat naimisissa ja lapsiakin on.

Joten, kyllä netistäkin löytää hyviä tyyppejä.

Anna mennä ja nauti onnen tunteestasi. Sitten kun siltä tuntuu niin tavatkaa. Edetkää sitä tahtia kuin teistä tuntuu oikealta.

Tsemppiä! :)

Tuun näiden etu- ja takapyllyjen väliin :laugh: kertomaan, että minä itse löysin netistä mieheni. Hitaasti edettiin, mies perui ekat kunnon treffitkin, kun sattui olemaan heinäntekoaika. :D Mutta ihan siveellisesti siis ollaan edetty ja nyt reilun seitsemän vuoden jälkeen mennään naimisiin ensi kesänä.

Tuntuu, että netistä löytyy helpommin kunnon miehiä kuin esim. baareista :/ Nyt kun satuin löytämään näin ihanan miehen niin en ainakaan häviä siinä mitään, jos keskustelen hänen kanssaan ja jos jossain vaiheessa haluan hänet tavata niin sekin onnistuu =) Jälkeenpäin voi harmittaa, jos unohdan kyseisen tyypin vain koska olen löytänyt hänet netistä. Voihan meistä ainakin ystäviä tulla, jos kemiat ei muuten kohtaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Haluaa se etupyllyä silti. Se nyt vaan kuuluu siihen kastiin, joka ensin haluaa lässyttää "syvällisiä" ja väsyttää saaliin. Varmaan köyrii jo tyynyä kuvias katsellessaan.
Mutta tervettähän se on nuorelta "mieheltä" tottakai.
Useimmat naiset haluavat, että lässytetään syvällisiä ensin. Se kun kuuluu ossna naisten vaatimaan nk. esileikkiin. Miehiä ei moiset esileikit ja lässytykset pahemmin kiinnosta, mutta hyvä mies tekee sen, jos nainen niin haluaa. Joten älä, ystvä hyvä =) , väheksy sitä, että mies tekee niinkuin nainen haluaa.

Tuo kirjoittamasi "Varmaan köyrii jo tyynyä kuvias katsellessaan" *kaihoava huokaus* Kuinkahan monta yötä sitä on tullut nuorena itsekin köyrittyä sängyssään haikaillessaan jonkun ihqun perään :heart: :heart: :heart: Harmi, ettei oikein kukaan enää tällaista about viiskymppistä ämmää saa köyrityttämään :/

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tuntuu, että netistä löytyy helpommin kunnon miehiä kuin esim. baareista

Mua ei ole koskaan kiinnostanut etsiä miestä netin kautta, mutta baarista olen kylläkin löytänyt jokaisen seurustelukumppanin :D

Toi mun tyyppi on autoilualalla niin siksi niin aikainen aamuherätys, taisi olla niin, että hän heräsi kuudelta ja menee seitsemäksi töihin. Tekee tänään ilmeisesti kymmentuntisen päivän. Ihmettelen kyllä, miksi hän valvoi eilen niin myöhään, mutta kai hän innostui niin paljon juttelemaan mun kanssa politiikasta, ettei huomannut ajan kulua ;)

En kyllä olisi uskonut löytäväni netistä näin ihanalta vaikuttavaa miestä, vaikka en olekaan varsinaisesti ollut nettitapaamisia vastaankaan =) Eilen oli ihan sellainen olo, että olen tosissaan ihastunut, kun melkein oli perhosia vatsassa, kun odottelin hänen kommenttejaan :D Miten voi ihastua nettityyppiin? :o :D

Tuntuu, että netistä löytyy helpommin kunnon miehiä kuin esim. baareista :/ Nyt kun satuin löytämään näin ihanan miehen niin en ainakaan häviä siinä mitään, jos keskustelen hänen kanssaan ja jos jossain vaiheessa haluan hänet tavata niin sekin onnistuu =) Jälkeenpäin voi harmittaa, jos unohdan kyseisen tyypin vain koska olen löytänyt hänet netistä. Voihan meistä ainakin ystäviä tulla, jos kemiat ei muuten kohtaa ;)
Juuri näin =) Kapakasta löydät pääsääntöisesti vain miehiä - kaiken lisäksi yleensä ukkomiehiä - joilla pilpero on se ainut illan hyväksi tekevä. Junnun isän tapasin kapakassa, mutta en ikinä enää alkaisi seurustelemaan kapakkatuttavuuden kanssa ilman tiivistiä tietoseulaa.

sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki :D

Älkää muuten yleistäkö, kyllä on ihan oikeasti olemassa syvällisiä ja romanttisia miehiä, ei se ole vain naisten juttu eikä aina pelkkää naisten miellyttämistä =) Mä itse asiassa tunnen kyllä poikia/miehiä, jotka ovat todella romantikkoja :D

Toi mun tyyppi on autoilualalla niin siksi niin aikainen aamuherätys, taisi olla niin, että hän heräsi kuudelta ja menee seitsemäksi töihin. Tekee tänään ilmeisesti kymmentuntisen päivän. Ihmettelen kyllä, miksi hän valvoi eilen niin myöhään, mutta kai hän innostui niin paljon juttelemaan mun kanssa politiikasta, ettei huomannut ajan kulua ;)

En kyllä olisi uskonut löytäväni netistä näin ihanalta vaikuttavaa miestä, vaikka en olekaan varsinaisesti ollut nettitapaamisia vastaankaan =) Eilen oli ihan sellainen olo, että olen tosissaan ihastunut, kun melkein oli perhosia vatsassa, kun odottelin hänen kommenttejaan :D Miten voi ihastua nettityyppiin? :o :D

POLITIIKASTA , sopivasti sekasin ootte molemmat :laugh:

Älkää muuten yleistäkö, kyllä on ihan oikeasti olemassa syvällisiä ja romanttisia miehiä, ei se ole vain naisten juttu eikä aina pelkkää naisten miellyttämistä =) Mä itse asiassa tunnen kyllä poikia/miehiä, jotka ovat todella romantikkoja :D

Niin onkin ja miehen (useammankin :whistle: ) voi löytää baarista B)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki :D
Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minä :D

Eilen oli ihan sellainen olo, että olen tosissaan ihastunut, kun melkein oli perhosia vatsassa, kun odottelin hänen kommenttejaan :D Miten voi ihastua nettityyppiin? :o :D

Sä voit ihastua sen tyypin ajatuksiin, mutta annas olla jos/kun tapaatte. Sieltä voikin löytyä joku hieltä haiseva, piereskelvä tyyppi, joka ei näy kuvissa. Siinä voi illuusiot hieman karista siitäkin tyypistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minä :D

missäs semmosia baareja on , pitää mennä itekkin sinne tyrkylle
:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

No ei ne kaikkien osalta ole jotain lihatiskejä. Sinne baariin voi aivan oikeasti mennä vain pitämään hauskaa kaverien kanssa eikä iskemään seuraa ittellensä. Lisäksi on pariskuntia jotka käyvät yhdessä baarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Niin onkin ja miehen (useammankin :whistle: ) voi löytää baarista B)

Joo, uskon kyllä, että baareistakin voi löytää miehiä, mutta itse en ole vielä sieltä löytänyt sopivaa :D Baareissa on niin paljon yhden illan juttuja hakevia miehiä ja toisaalta sellaisia, jotka ovat niin kännissä, että kuka tahansa kelpaa niin on hankala erottaa, ketkä sieltä ovat niitä potentiaalisia miehiä ;)

Oletko muuten Scarlett jo ulkomailla? :)

Yhteistyössä