Tää on just mun tuuri, että löydän netistä ihanan miehen! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
POLITIIKASTA , sopivasti sekasin ootte molemmat :laugh:
No ennemmin mä ottaisin ittelleni hivin kuin kommunistin :o :o :o Kyllä mun mielestä on ihan puhtaasti järkevää keskustella ensin näistä poliittisista suuntautumisistakin kuin rynnätä suhteeseen, jossa arvomaailma on ihan eri.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Älkää muuten yleistäkö, kyllä on ihan oikeasti olemassa syvällisiä ja romanttisia miehiä, ei se ole vain naisten juttu eikä aina pelkkää naisten miellyttämistä =) Mä itse asiassa tunnen kyllä poikia/miehiä, jotka ovat todella romantikkoja :D

Niin onkin ja miehen (useammankin :whistle: ) voi löytää baarista B)

mä en ole ainakaan mikään romantikko, kääks |O

Aion todellakin olla varovainen enkä mitään puhelinnumeroita ja osotteita anna vielä pitkään aikaan :)

tytsi-kulta, ihana että sie oot löytäny samanhenkisen ihmisen, se on nykyaikana ihan lottovoitto! :hug:

mutta kuten itekki tuossa jo mainitset, niin varovainen kannattee olla. tutustut rauhassa ja jos päätät tavata, niin yleisellä paikalla kahvilassa avoimesti, ei mihinkään syrjäkujien kuppiloihin. ja jos siltä tuntuu niin kaveri on hyvä olla mukana, hänhän voi jäähä vaikka toiseen pöytään istumaan ja lähtee ku annat vaivihkaa merkin. pyyä jäppinen tänne kotikulmille sitten kun haluat hänet nähä. jos tulee, niin merkki siittä että on ainaki jonnii verran järkeä päässä ;)

en halua siun intoasi mitenkään latistaa, mutta se, että hän kuuluu semmosiin ns. järkeviin yhteisöihin irc-galleriassa, ei takaa sitä että hällä käy oikiasti kaikki kamarit lämpiminä, joten senki takia kannattee olla varovainen.

ja ihan hyvällä nämä neuvot, ei pahalla. muista tuo tunne, se on ihanaa huumaa josta saat sitte voimaa pimeinäki päivinä ;) :hug:

Oletko muuten Scarlett jo ulkomailla? :)

Tiistai-aamulla lähtee lento Malagaan, sieltä on 30km sinne kaupunkiin mihin mennään.

Tuossa vähän kuvia sieltä Fuengirolasta
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=fuengirola&gbv=2

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No ennemmin mä ottaisin ittelleni hivin kuin kommunistin :o :o :o Kyllä mun mielestä on ihan puhtaasti järkevää keskustella ensin näistä poliittisista suuntautumisistakin kuin rynnätä suhteeseen, jossa arvomaailma on ihan eri.

Aivan! :D Hänellä on samanlaisia ajatuksia politiikastakin kuin mulla ;) Tosin hän tietää poliittisista asioista paljon minua enemmän.

Aivan! :D Hänellä on samanlaisia ajatuksia politiikastakin kuin mulla ;) Tosin hän tietää poliittisista asioista paljon minua enemmän.

Mikä on poliittinen kantanne?

sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki :D
Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minä :D

missäs semmosia baareja on , pitää mennä itekkin sinne tyrkylle
:laugh: :laugh: :laugh:

tule turkuun ja mee galaxyyn... varmaan saat eronnutta, karannutta tai muuten vaan seikkailunhaluista 40+ - naista ;) :D

ja nytten saat:
e085.gif

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki :D
Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minä :D

tule turkuun ja mee galaxyyn... varmaan saat eronnutta, karannutta tai muuten vaan seikkailunhaluista 40+ - naista ;) :D

ja nytten saat:
e085.gif

;)

äkkiä jostain kuski huomiseks :) . laita se risu äkkiä pois , muut näkee :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ja nytten saat:
e085.gif

;)

äkkiä jostain kuski huomiseks :) . laita se risu äkkiä pois , muut näkee :o

ou nou.... sori :snotty: ;) :D

Baarit on todellakin aika lihatiskejä ainakin nykyään :D Mä saan jokaikisellä baarireissulla paljon ehdotteluja :whistle: Tosin oli mukava yllätys, kun yksi herrasmies oikein tuli pyytämään minua tanssimaan :)

Baarit on todellakin aika lihatiskejä ainakin nykyään :D Mä saan jokaikisellä baarireissulla paljon ehdotteluja :whistle: Tosin oli mukava yllätys, kun yksi herrasmies oikein tuli pyytämään minua tanssimaan :)

Niin. Mutta.

Ne hiljaiset sivussaistujat. Suurella todennäköisyydellä juuri niitä syvällisiä ja romanttisia...

Et vaan huomioi?

ihan niinkun olisit kauanki käyny ... :headwall:

ihan niinkun olisit kauanki käyny ... :headwall:

oisitko hani voinunna mustata myöski tuon ainaki-sanan tytsin kirjotuksesta? tytsi tarkottaa että ainaki nykyään koska ei oo aikasempaa vertailupohojaa... :whistle: ;)

ekkö sie oo nukkunu tarpeeksi ku nuin persettä poltteloo? :o

kauheen äkänen, vaikkakin rakastettava äkäpussi, tänään oot :D

riippuu kuule ihan baarista ja asustasi...ja käytöksestä ei kaikki oo iskumestoja.

no justiin sain viestin että oon tänään murhanhimoinen , pitää vissiin ottaa pienet unet välillä , en mä oikeesti ilkee ole :attn:

pikku lisäys vielä , päätä särkee :/

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Jo on ajat muuttunut. Ennen pyydettiin sentään tanssiin ennen kuin sänkyyn. Eli se siitä herrasmiehestä

Kapakoissa onkin nykyisin toi tyyli päällä. Netissä voi tuntea jopa vuosia ennenkuin seksi tulee edes ajankohtaiseksi. Me wanhukset vaan ei osata netistä enää hakea juuri muuta kuin seksiseuraa, nuoriso osaa hoitaa hommat paljon meitä kalkkiksia paremmin =)

Alkuperäinen kirjoittaja salli:
tytsi: onko siitä sun uudeta kaverista semmoinen kuva missä ottaa kameralla kuvaa peilin kautta? jos on niin onpa söpö mies. onnea!

Eipä ole sellaista kuvaa :whistle:

eläkä tytsi täällä kerro sen ihastukses nikkiä... siitä ei tuu ko harmia, believe me.

Yhteistyössä