K
Keittiönoita
Vieras
No ennemmin mä ottaisin ittelleni hivin kuin kommunistinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:POLITIIKASTA , sopivasti sekasin ootte molemmat![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ennemmin mä ottaisin ittelleni hivin kuin kommunistinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:POLITIIKASTA , sopivasti sekasin ootte molemmat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Älkää muuten yleistäkö, kyllä on ihan oikeasti olemassa syvällisiä ja romanttisia miehiä, ei se ole vain naisten juttu eikä aina pelkkää naisten miellyttämistä =) Mä itse asiassa tunnen kyllä poikia/miehiä, jotka ovat todella romantikkoja![]()
Niin onkin ja miehen (useammankin) voi löytää baarista B)
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Aion todellakin olla varovainen enkä mitään puhelinnumeroita ja osotteita anna vielä pitkään aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Oletko muuten Scarlett jo ulkomailla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ennemmin mä ottaisin ittelleni hivin kuin kommunistinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:POLITIIKASTA , sopivasti sekasin ootte molemmat![]()
![]()
![]()
Kyllä mun mielestä on ihan puhtaasti järkevää keskustella ensin näistä poliittisista suuntautumisistakin kuin rynnätä suhteeseen, jossa arvomaailma on ihan eri.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ennemmin mä ottaisin ittelleni hivin kuin kommunistinAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:POLITIIKASTA , sopivasti sekasin ootte molemmat![]()
![]()
![]()
Kyllä mun mielestä on ihan puhtaasti järkevää keskustella ensin näistä poliittisista suuntautumisistakin kuin rynnätä suhteeseen, jossa arvomaailma on ihan eri.
Aivan!Hänellä on samanlaisia ajatuksia politiikastakin kuin mulla
Tosin hän tietää poliittisista asioista paljon minua enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minäAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki![]()
![]()
missäs semmosia baareja on , pitää mennä itekkin sinne tyrkylle
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Ole varovainen nyt kuitenkin.
Teretulemast tänne VantaalleAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:missäs semmosia baareja on , pitää mennä itekkin sinne tyrkylle
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minäAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tule turkuun ja mee galaxyyn... varmaan saat eronnutta, karannutta tai muuten vaan seikkailunhaluista 40+ - naista![]()
![]()
ja nytten saat:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kävin tässä joku aika sitte muutaman kerran baareissa ja arvaa mitä? Meno on lihabisneksessä ihan sama kuin oli silloin 1980-luvun alussakin. JOten tytsi ei ole kovinkaan väärässä, vaikka sillä onkin kapakkakokemusta vielä aika vähän. Lihatiskejähäbn noi kapakat on, joissain paikoissa menee hyvin kaupaksi vielä tällaisetkin vanhat ruunatkin kuin minäAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:sun iällä on aika turhaa tulla kehumaan mitä baareissa on ja mitä ei , netti asiat sä voit tietääkki![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tule turkuun ja mee galaxyyn... varmaan saat eronnutta, karannutta tai muuten vaan seikkailunhaluista 40+ - naista![]()
![]()
ja nytten saat:![]()
![]()
äkkiä jostain kuski huomiseks. laita se risu äkkiä pois , muut näkee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Baarit on todellakin aika lihatiskejä ainakin nykyäänMä saan jokaikisellä baarireissulla paljon ehdotteluja
Tosin oli mukava yllätys, kun yksi herrasmies oikein tuli pyytämään minua tanssimaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Baarit on todellakin aika lihatiskejä ainakin nykyäänMä saan jokaikisellä baarireissulla paljon ehdotteluja
Tosin oli mukava yllätys, kun yksi herrasmies oikein tuli pyytämään minua tanssimaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Baarit on todellakin aika lihatiskejä ainakin nykyäänMä saan jokaikisellä baarireissulla paljon ehdotteluja
![]()
ihan niinkun olisit kauanki käyny ... :headwall:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Jo on ajat muuttunut. Ennen pyydettiin sentään tanssiin ennen kuin sänkyyn. Eli se siitä herrasmiehestä
Alkuperäinen kirjoittaja salli:tytsi: onko siitä sun uudeta kaverista semmoinen kuva missä ottaa kameralla kuvaa peilin kautta? jos on niin onpa söpö mies. onnea!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja salli:tytsi: onko siitä sun uudeta kaverista semmoinen kuva missä ottaa kameralla kuvaa peilin kautta? jos on niin onpa söpö mies. onnea!
Eipä ole sellaista kuvaa![]()