Ei tänne uskalla mitään kirjottaa kun sitten tulee kuusi muuta ketjua ja sitten en kuitenkaan ehdi kaikkiin vastailla. Et en sit vastaa mihinkään. Nih. :vampire:
Jutellaanko jotain mukavia vaihteeksi? Vaikkapa kaaosteoriasta, luen aivan ihanaa kirjaa aiheesta just.
Jutellaanko jotain mukavia vaihteeksi? Vaikkapa kaaosteoriasta, luen aivan ihanaa kirjaa aiheesta just.