Tää lähtee kohta kauppaan - paljain jaloin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pitäis lähteä kauppaan ja aurinkoisen sunnuntain kunniaksi ajattelin jättää kengät kotiin ja lähteä paljain jaloin liikkeelle. Onkin eka kerta tänä kesänä... Mitä mieltä olet? Saako kauppaan mielestäsi mennä paljain jaloin? Tai ajaa autoa...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
toki saa liikkua kuten haluaa. Itse en liikkuis kaupassa tai teillä paljain jaloin. Epähygieenistä ja sitä paitsi aika tyhmää. Lasinsiruja on kiitettävästi.

lasinsiruista olen kyllä samaa mieltä kun niitä valitettavasti on joka puolella..:/
mutta voihan niitä jalkojakin pestä ihan kuten käsiäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
toki saa liikkua kuten haluaa. Itse en liikkuis kaupassa tai teillä paljain jaloin. Epähygieenistä ja sitä paitsi aika tyhmää. Lasinsiruja on kiitettävästi.

Mä aina silloin tällöin käyn marketeissa ja lähikaupassa paljain jaloin ja lasinsiruja ei ole juuri tullut vastaan. Kaupoissa on myös aika puhtaat lattiat. Oikeastaan ainoa ongelma on kylmäaltaiden lähettyvillä lattian kylmyys...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäis lähteä kauppaan ja aurinkoisen sunnuntain kunniaksi ajattelin jättää kengät kotiin ja lähteä paljain jaloin liikkeelle. Onkin eka kerta tänä kesänä... Mitä mieltä olet? Saako kauppaan mielestäsi mennä paljain jaloin? Tai ajaa autoa...

Toivottavasti tallot jalkasi lasinsiruihin kunnolla

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita Teillekin "Herra" "Majuri". :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita Teillekin "Herra" "Majuri". :(

sitä ketuttaa, kun sillä on niin rumat varpaankynnet ettei kehtaa edes sukkaa ottaa jalasta pois ku käy suihkus

mulla aina lentää kengät mäkeen jo keväällä, on niin ihanaa olla ilman. Kyllähän sitä nyt näkee jos lasinsiruja on ja vaikka sellaseen astuiskin niin ei siihen kuole. Kyllä meillä on muksutkin ilman.

Yhteistyössä