Moikka kaikille!
En olekaan pariin päivään ehtinyt käydä täällä, mutta nyt sitten taas. Mulla oli tänään eka neuvola (rv 8+1), siellä oli oikein mukavaa ja sai paljon tietoa. Mä olin ajatellut, että tahtoisin mennä sinne yksityiselle varhaisultraan, mutta nyt pää kääntyi, kun mitään järkyttävän kovia kipuja ei ole ollut, niin ehkä tästä jaksaa sitten odotella. Tosin sehän menee sinne 4 vkon päähän se ultra. Ensi viikolla täytyy sitten käydä labrassa, ne ottaa niitä verikokeita ja muuta.
Nyt oikeastaan alkaa vasta tuntua siltä, että odottaa vauvaa. Vieläkin pelottaa, että onkohan kaikki hyvin, mutta sittenhän sen näkee... Malttaisi vaan oottaa!
Meillä on sellainen tilanne, että mä olen vielä töissä, mutta mies opiskelee vielä... Joten onneks sentään mä saan parempaa äitiyspäivärahaa, kuin ihan minimiä, en tiedä muuten miten tultaisiin toimeen.
Mä oon ton liikunnan suhteen aika vaihtelevainen
Välillä liikun paljon ja välillä en. Mä tykkään käydä erilaisissa jumpissa, mutta nyt on viime aikoina tullu niissä niin paha olo, että oon enemmän alkanu ihan vaan ulkoilee eli lähinnä kävelen. Olispa vaan joku, jonka kanssa kävellä! Mies lähtee väliin, mutta ystävät asuu vähän kauempana...
Niin ja tosiaan mäkin oon vm. -85... Etten mäkään ihan nuoremmasta päästä
Onko teillä ollu sellasta, että raskausoireet on vähentyneet? Mulla on viime aikoina jääny joitain ihan poiskin ja huolettaa, että pitäiskö siitä nyt olla sitten jotenkin huolissaan vai vaan ilonen
Ja onko teillä sellasta oloa koskaan, että onko siellä ketään... Kun välillä mulla ei tunnu missään, niin ihan ihmettelee.
Hyvää työviikkoa kaikille töissäkäyville, ja muuten vaan hyvää viikkoa kaikille muillekin! Ihanaa, kun on täällä samassa tilanteessa olevia ihmisiä
Salliina85 ja muksu rv 8+1