Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Moikka kaikki! :hug:
Varovaiset onnittelut paapelo :flower: tuut sitten heti kertoo ku teet testin uuestaa!

On:
Mua ottaa nyt niin pahasti aivoon. Eilen kävin töitten jälkee prismassa ja ostin kaikkia miun ukon herkkuja sovittelumielessä, sit osti viel semmosen sinisen pyyhekoukun missä lukee isä (ku se sano olevansa vaa spermanluovuttaja) ja anteekspyyntökortit ja kaikki.
Sen piti olla takas sielt työjutusta kymmenen maissa ja mun piti hakee se assalta. No mie sit laitoin kaiken vimpon päälle valmiiks ja oottelin et se soittais et tuu hakee.. no soittihan se kolme tuntii myöhässä tosin! :kieh:
Ja voitte varmaan kuvitella kuinka kännissä se oli. Mulla palo käämit ihan totaalisesti!
Siis mä kun luulin että sekin olisi halunnut sopia munkanssa, kun se aamulla viel ite sano ettei ota mitää ja tulee ajoissa kotii et voidaa jutella.
Mua vituttaa niin paljon, enkä oo nukkunu yhtää ku oon valvonu ettei se kuole ku tukehtuu omaan oksuunsa. Ja sit mun piti mun vapaapäivänä lähtä heittää se töihi ku ei ite pystyny ajaa.. (työmatka noin 1h)
Että sillai meillä
 
jenninho taas sulle iso :hug: !!! Kyllä nuo miehet osaa olla välillä niin järkyttävän typeriä, että ihan alkaa miettimään olisiko kaikki helpompaa ihan ilman niitä :headwall: ! Ja toisaalta: välillä nuo sitten yllättää niin iloisesti, että saa olla ihan sytän sykkyrällä onnesta :heart: Mutta toivottavasti jenninho saatte tänään puhuttua asiat halki ja aivan ihana tuo sun 'isä' pyyhekoukku juttu, luulisi miehen osaavan arvostaa kaunista elettäsi =) !

minski80 :hug: ja kärsivällisyyttä kasapäin lähettelen! Toivotaan, ettei ko, testiin voi luottaa ;)...jos ei tätiä kuulu, niin ei muuta kun uutta testiä kehiin =)

Marylene Hyvä, että tänään jo helpompi päivä :heart:

Sitten seuraa tunnustus :ashamed: nolona myönnän, että lähdin ostamaan sukulaiseni vauvalle lahjaa...no kuinkas ollakkaan: lindex taas pullisteli toinen toistaan söpöisempiä vauvan vaatteita ja oli vieläpä ota 3, maksa 2 päivät...ja arvanette loput :ashamed: ...lahjan kyllä sain ostettua, mutta mukaan tarttui muutama muukin pikkuruinen, ihanainen retrovaate...eli tarkemmin sanottuna 2 yöpaitaa, pikkuriikkiset tossut ja vauvanhuopa. Olen ihan toivoton tapaus ja vieläpä uskon siihen, että tämä tuottaa huonoa onnea raskautumisen kanssa... :ashamed: :ashamed: :ashamed: . Kerron sen teille täällä, sillä en ikipäivänä voisi moista miehelle tunnustaa, saatikka kenellekkään ulkopuoliselle, mutta pakkohan tälläinen asia oli saada johonkin purettua...nyt menen piilottamaan pikkuiset vaatteet kätköihini :ashamed:
 
TORSTAI 22.1.2009

Kuumeilevat:


Nasuli08 .....................kp 44/28-31.............yk6..........1. toiveissa
taaperotx4..................kp 37/31.................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84....................kp 1/29-30........... yk6..........2. toiveissa
sarppuli......................kp 15/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ....kp 18/33...............yk 3.........2. toiveissa
Muumero.................... kp 4/??..................yk.6.........2. toiveissa
Miirulainen...................kp ?.....................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82................kp 18/28-37...........yk.4.........1. toiveissa
nazu.......................... kp 159/25-28.......yk ?.........2. toiveissa
Marylene......................kp ?....................yk ?...........2. toiveissa
choco..........................kp 21/28........... yk4.......... 6. toiveissa
Niinuska05.....................kp 17/27-29...........yk.3..........2. toiveissa
hugoliina.......................kp 15/28...............yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 3/28............... yk. 13.......1. toiveissa
catzu............................kp 42/32-34.........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 17/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 28/28................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 35/28-35............yk.3......... 1.toiveissa
sonja R..........................kp 31/29-33........... yk?..........3.toiveissa
Marta............................kp?........................yk.3.........1.toiveissa
anu84........................... kp70/29-30.............yk.14........? toiveissa
Stella2009.................... kp 4/29-31...............yk2.........1.toiveissa
kaz...............................kp 49/28.................yk.6......... 1.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 9/30....................yk.5..........2.toiveissa
Strösselivuori............... kp 10/28....................yk.3..........2.toiveissa
saini81.........................kp 8/29-30...............yk. 4..........2.toiveissa
antilo...........................kp?....................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 28/30...................yk.1.......... 5.toiveissa
Niiz..............................kp 16/30..................yk3............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 46/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 18/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 46/30-32.................yk.1..........2.toiveissa
niina22.......................kp 17/28.................yk.5...........2.toiveissa
Indo............................kp 6/31..................yk.2...........3. toiveissa
minski80......................kp 34/30.......................yk?............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 4/28-30................yk.?...........3. toiveissa
jenninho......................kp 20/28-30............yk.1..........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 20/34..................yk.2...........2.toiveissa
viherminttu..................kp 36/32.................yk.4..........2.toiveissa
kaneli87......................kp ?........................yk.6...........2.toiveissa
Mötkylä........................kp?........................yk?............?.toiveissa
Valpuri.....................kp30/31.........................yk1..........4.toiveissa
Justiina82....................kp31/29-31...............yk2...........3.toiveissa
Polkkajäde..................kp?...........................yk1............3.toiveissa
nasby............kp 36/32..................yk6............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti



Haamuilevat

paapelo


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut

 
heips..tänään pääsin vasta näin myöhään päivitteleen listaa ku kävin tuossa kampaajalla..ihana ku sai vähän hemmoteltua itteensä ku menkat sit alko viime yönä.tai no taas tuli kyl kummaliset menkat,todella niukat ja enempikin ehkä tuhrua mut laitoin kierron sit nyt listaan alusta.kattoo nyt hetken jos muuttuu..ja nyt päivällä oli sellasia verihyytymiä ja niinku enempikin niinkö valkovuotoo ku verta..en minä tiedä..ei tunnu yhtään et ne olis menkat mut en tiä sit..katsellaan..anteeks ku tuli näin paljon taas omaa napaa.. :)

paapelo onko ok jos laitoin sut jo haamuileviin?

ja tervetuloa polkkajäde ja yksi kuumeilija!!Kyllä tänne aina mahtuu lisää porukkaa..

Poistin tuolta listalta nyt hieman sellasia nimiä jotka ei ole käynyt pitkiin aikoihin täällä ja muutaman sellasen jätin jos nyt sattuu et tulisivat vielä..turhaa heitä päivittelen jos eivät täällä käy kertomassa ittestään.
 
Musta on niin ihanaa ku voi tulla tänne ja purkaa vähän mieltää semmosille immeisille mitkä oikeesti ymmärtää.
Kiitos hugoliina taas kerran lohduttavista sanoista.
Noh saa nähä huomaako mies sitä pyyhekoukkua. Laitoin sen illalla saunatupaan roikkumaan... :ashamed:

Hei hugoliina et sie oo ainut kuka on noihin vauvanvaatteisiin sortunut. Mie en oo kyl viel ostanut... neulonut vaan! nyt on valmiina siniset töppöset, pinkki hattu, ja alotin just tilkkupeiton neulomista... väreistä päätellen tulee kaksoset :)

Päätä särkee ja vässää.. pitäsköhää käyä toho toimiston soffalle pitkällee.
Mä oon ihan varma että viimeistää huomenna sorrun ja teen ton testin, ja sit se on kuitenkii nega ja tipahdan kovaa ja korkeelta :(
 
Ei haittaa vaikka oon haamuilijoissa...kerron sitten pitääkö siirtää pois takasin kuumeilijoihin vai pääsenkö odottaviin... :D
Äh, kaikki on niin auki, kun tommosia tulee testiin...ärrinmurrin...lisäksi vähänväliä tulee kirpaisuja kohtuun ja kohdun kaulaan...yleensä enteilee tätiä ja kokoajan tuntuu että jotain valahtelee housuihin, mutta kun käyn kattomassa se on vaan vetistä valkovuotoa... :headwall:

Miten musta tuntuu, etten malta oottaa huomiseen asti vaan kuseksin taas tänään tikkuun :LOL:

Niin ja tervetuloa polkkajäde ja yksi kuumeilija, mitä isompi porukka sen mukavempaa :D
 
nasby...bongasin sinut juuri tuolta toiselta sivustolta :D
Olen levittänyt verkkoni moniin paikkoihin :LOL:
Ja onnea huomiselle :hug:

Hentsu:
Toivotaan että menee ohi...tiedän tunteen...itselle vieläpä iskee menkkojenkin jälkeen oviksen tullessa noita...joutuu oikein kiemurtelemaan...todella inhottavaa...
Hus pois moiset inhotukset :hug:
 
Onnea plussanneille :heart: Heitäkin alkanut tulla mukavasti, ja kaikki muut perässä pian =) Joohan?
Ja tuttu ja turvallinen :hug: sitä tarvitseville.

Täällä mahdollinen ovis varmaankin ohi...miks mulla ei mitään oireita siitäkään, höh. Mutta nyt sitten vain taasen odotellaan. Jos ei nyt tärpi niin pidetään varmaan pausea parisen kuukautta, jolloin olen taustailijoissa mutta niistä sitten myhemmin mahdollisesti lisää.
Eilen kävi kylässä pian 8kk vanhan "vauva"...sekin jo niin iso että, tahtois ihan pikkuruisen, kenen kasvua sitten seurata...niin ja tietenkin ostella niitä ihania vauvanvaatteita, joihin en vielä sortunut. Ei ole oikein ehtinyt ajattelemaankaan kun kaikki ylimääräinen aika ja mietinnät keskittynyt raksaan, että pääsisi mahdollisimman pian muuttamaan ja näillä näkymin päästäänkin jo maaliskuun alkupuolella, jes...Mutta olishan se kiva sisustaa vauvan huone yhteen ylimääräiseen huoneeseen :)

Mutta oikein hienoa päivän jatkoa kaikille ja hauskaa viikonloppua :hug:
Täällä näyttäisi, että iltainen lumipyry jatkunut, joten enköhän lähde kaivamaan autoa tuolta kinoksesta ja viemään pikku neitiä hoitoon sekä jatka matkaa töihin toisten lapsukaisten luo...se on moro!
 
PERJANTAI 23.1.2009

Kuumeilevat:


Nasuli08 .....................kp 45/28-31.............yk6..........1. toiveissa
taaperotx4..................kp 38/31.................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84....................kp 2/29-30........... yk6..........2. toiveissa
sarppuli......................kp 16/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ....kp 19/33...............yk 3.........2. toiveissa
Muumero.................... kp 5/??..................yk.6.........2. toiveissa
Miirulainen...................kp ?.....................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82................kp 19/28-37...........yk.4.........1. toiveissa
nazu.......................... kp 160/25-28.......yk ?.........2. toiveissa
Marylene......................kp ?....................yk ?...........2. toiveissa
choco..........................kp 22/28........... yk4.......... 6. toiveissa
Niinuska05.....................kp 18/27-29...........yk.3..........2. toiveissa
hugoliina.......................kp 16/28...............yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 4/28............... yk. 13.......1. toiveissa
catzu............................kp 43/32-34.........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 18/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 29/28................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 36/28-35............yk.3......... 1.toiveissa
sonja R..........................kp 32/29-33........... yk?..........3.toiveissa
Marta............................kp?........................yk.3.........1.toiveissa
anu84........................... kp71/29-30.............yk.14........? toiveissa
Stella2009.................... kp 5/29-31...............yk2.........1.toiveissa
kaz...............................kp 50/28.................yk.6......... 1.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 10/30....................yk.5..........2.toiveissa
Strösselivuori............... kp 11/28....................yk.3..........2.toiveissa
saini81.........................kp 9/29-30...............yk. 4..........2.toiveissa
antilo...........................kp?....................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 29/30...................yk.1.......... 5.toiveissa
Niiz..............................kp 17/30..................yk3............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 47/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 19/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 47/30-32.................yk.1..........2.toiveissa
niina22.......................kp 18/28.................yk.5...........2.toiveissa
Indo............................kp 7/31..................yk.2...........3. toiveissa
minski80......................kp 35/30.......................yk?............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 5/28-30................yk.?...........3. toiveissa
jenninho......................kp 21/28-30............yk.1..........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 21/34..................yk.2...........2.toiveissa
viherminttu..................kp 37/32.................yk.4..........2.toiveissa
kaneli87......................kp ?........................yk.6...........2.toiveissa
Mötkylä........................kp?........................yk?............?.toiveissa
Valpuri.....................kp31/31.........................yk1..........4.toiveissa
Justiina82....................kp32/29-31...............yk2...........3.toiveissa
Polkkajäde..................kp?...........................yk1............3.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti



Haamuilevat

paapelo


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby

[/quote]

 
nasby onnea, onnea, onnea :heart: ! Ja uudelleen onnea myös paapelolle! :heart:

ON: edelleen ovista odottelen...testin mukana ei nyt ainakaan seuraavaan pariin vuorokauteen ole odotettavissa :( ...toivottavasti myös kierto pidentyy hieman jos oviskin tulee hurjan myöhässä. Viime kierrossa ovis tuli 17-18/28, mutta kp 16 näytti jo lh-huippua eli se olisi sitten ollut tänään jos saman kaavan mukaan mentäisiin. Voi, että mä oon TURHAUTUNUT tästä asiasta! Joo ja ovistestit on nyt yhtä saamaani liuskaa lukuunottamatta täällä loppu eli opettelen nyt elämään ilman tikuttelua tulevat kierrot: ja ei tuota ongelmaa, kun tunnistan kyllä nykyään ovulaation oireista melko hyvin...jos sitä edes tulee enää :ashamed: !

Kaikille tarvitseville :hug: ja mukavaa perjantai päivää ihan jokaiselle!


 
nasby onnea! Ja uudelleen onnea myös paapelolle!
:flower: :flower: :flower:
Ihanaa kun plussia alkaa ropisemaan.. toivottavasti nyt ois "putki päällä" ja me muutkii saatais plussia! :D
Meillä saatiin eilen riidat sovittua ainenkin suurimmalta osin.
Miehellä oli niin ihana ilme ku se tuli tuolta saunalta ja oli löytänyt sen pyyheripustimen :heart:
Tosi söpöö oli senkin mielestä. :)
Sain just tarjouksen meiän häiden tarjoiluistakii.. aikas hyvältä näytti mut täytyy viel näyttää miehelle.
Sunnuntaina vois sit mennä kattomaan sitä paikkaa.
Mun tekis niin kovasti miel tehä jo testi. Sain eilen ne mammaksen herkemmäät testit ja niissä luki että on mahollista saaha plussa jo kuusi päivää hedelmöittymisen jälkeen
:eek:
Mut on vaa vaikee arvioida et millon se ovis oikeesti oli. tuntuu kroppa ihan erilaiselta ku pillerien aikaan. Saa nähä minkä pituseksi tää kierto nyt oikeesti tulee.

Anteeksi että näin paljon tuli taas omaa napaa.
:hug: kaikille niitä tarvitseville ja ihanaa ja lumista viikonloppua!
 
jenninho Täähän on just se paikka jonne saa avautua tunteistaan ja elämästään :D

Mä melkein alan laskee päiviä jolloin pääsen yrittäjiin messiin (kp14/28) :D
Aika kyl menis nopeemmin jos en tääl kävis usein, mut sit mä oisin ihan pihalla mitä porukoille kuuluu.

nasby paljon onnea :heart:
 

Yhteistyössä